siis ihana.... naapurin vanha rouva oli jättänyt postilaatikkoon meidän lapsille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cella

Vieras
joulusuklaita.... terveisenä oli naapurin tonttu.

kyseisen rouvan mies kuoli tänä vuonna ja asia otti rouvalle todella raskaasti. emme ole koskaan olleet "hyvää päivää" enempää läheisiä, mutta kesällä puhuimme kauan miehensä kuolemasta pihalla, hän itki kovin ja minä pidin hänestä vaan kiinni.... olemme myös vuosittain vieneet heille luumuja meiltä.

nyt esikoinen teki kiitos kortin rouvalle suklaista, viedään se yhdessä laatikkoon rouvan löydettäväksi. :)

=) Meillekin oli tänään ylläri kun uudet naapurimme toivat suklaarasian kortin kera. Täytyy muistaa heitä sitten joulun jälkeen, koska lähtevät nyt joulunviettoon muualle. Tuollaisia ylläreitä on kyllä mukava saada. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mahtoi mummo hämmästyä:
Miten tehdään kiitoskortti suklaista? Sulattiko se sun esikoinen ne ensin vai asetteli kortin muotoon ja sit liimas?

joo, esikoinen sulatti ne ensin ja sit teki niistä presidentinlinnasta tarkan kopion. tuli tosi hiano! huomattiin vaan ettei se mahtunut postilaatikkoon niin jäipä nyt antamatta se sit.... harmi... ;)

voi luoja kun pitää nussia sitä pilkkua. varmasti tajusit mitä ajoin takaa. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:
=) Meillekin oli tänään ylläri kun uudet naapurimme toivat suklaarasian kortin kera. Täytyy muistaa heitä sitten joulun jälkeen, koska lähtevät nyt joulunviettoon muualle. Tuollaisia ylläreitä on kyllä mukava saada. :)

niin on. :) ihanat naapurit teillä myös. :)

Ihana <3

Meillä on ollut tosi ihana mummo naapurissa jo 10 vuotta ja olemme jutelleet ulkona usein. Hän on sellainen ihana, herttainen ja kohtelias. Joskus viime kesänä tuli puhe hänen yksinäisyydestään, niin yksi päivä kutsuin hänet kahville :) Sen jälkeen olemme kahvitelleet noin kerran kuukaudessa ja on ollut tosi antoisaa jutella menneestäkin ajasta. Tämä mummo on reilu 80v ja itse olen noin 30, omat isovanhempani ovat jo kuolleet. Koen saavani meidän ystävyydestä paljon, toivon että naapurimmekin saa :)

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Ihana <3

Meillä on ollut tosi ihana mummo naapurissa jo 10 vuotta ja olemme jutelleet ulkona usein. Hän on sellainen ihana, herttainen ja kohtelias. Joskus viime kesänä tuli puhe hänen yksinäisyydestään, niin yksi päivä kutsuin hänet kahville :) Sen jälkeen olemme kahvitelleet noin kerran kuukaudessa ja on ollut tosi antoisaa jutella menneestäkin ajasta. Tämä mummo on reilu 80v ja itse olen noin 30, omat isovanhempani ovat jo kuolleet. Koen saavani meidän ystävyydestä paljon, toivon että naapurimmekin saa :)

noh, kun mun on pitänyt kutsua tää rouva meille myös. mutta en halua että hänelle tulee siitä vaikea tai kiusallinen olo... hän ei käsittääkseni ole sillain yksinäinen et omaiset ei pitäisi yhteyttä, mutta toki yksin kun miehensä juuri kuoli. olen kesästä saakka meinannut pyytää häntä meille, mut en jotenkin uskalla/kehtaa...

Alkuperäinen kirjoittaja cella:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Ihana <3

noh, kun mun on pitänyt kutsua tää rouva meille myös. mutta en halua että hänelle tulee siitä vaikea tai kiusallinen olo... hän ei käsittääkseni ole sillain yksinäinen et omaiset ei pitäisi yhteyttä, mutta toki yksin kun miehensä juuri kuoli. olen kesästä saakka meinannut pyytää häntä meille, mut en jotenkin uskalla/kehtaa...

Meidänkin naapurin mummolla on lapsia jotka asuvat tällä samalla paikkakunnalla ja käyvät silloin tällöin, mutta arkipäivät käyvät mummolle yksinäiseksi, mikä on ihan ymmärrettävää. Itse olen kotona lapsen kanssa ja kohta syntyy vauva, niin tässä elämäntilanteessa on hyvin aikaa mukavalle naapurillekin :)
Kutsu vaan naapuri kylään =) Varmasti piristyy kovasti.

Uusimmat

Yhteistyössä