Siis ihan oikeesti, mä en ala...

Vihdoin viimein oon saanut itteni normaalipainoiseksi - mitä tekee tutut ja puolitutut. Yleisin kommentti on että hyi kun sä olet lihonut, sitten tulee seuraavaks että monennellako kuulla olet raskaana... Iloitse tässä sitten että vihdoin viimein painoindeksi on normaali :(

onneks olkoon
Niin sä ilmeisesti olet lihottanut itseäsi.Jos se sen takii tuntuu ihmisistä että oot muka hurjan läski?Paljonko jouduit lihottaan?

Typeriä tuollaiset kommentit.Ole tyytyväinen itseesi..oikeesti.
Se et tullaan sanoon hyi ku sä olet lihonut,niin kertoo aika paljon siitä tuon sanoneesta ihmisestä.Päästä toisesta korvasta ulos tuollaset höpötykset.

Risella harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:
Alkuperäinen kirjoittaja Risella harmaana:
ootko ollut siis alipainonen...sano suorat sanat tollasille typerille tuttaville ja ole nauti saavutuksestasi. Terveys on tärkeintä.
Juu, olen, oon 168cm pitkä ja pahimmillaan painoin viime kesänä 45 kiloa - enkä tosiaan omasta halustani!
Älä oikeesti välitä muista. Ihmiset ovat kummallisia kun laihuutta ihannoidaan niin, että toinen saa olla luunranko ja normaalipainosia haukutaan lihaviksi. Olet vieläkin hoikka...mutta jo terveemmältä tuo painosi kuulostaa. Tsemppiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Jos kauheen nopeesti ottaa 10 kg lisää painoa niin läskinähän se tulee, ja yleensä mahaan tai persauksiin.
Mutta on se jumalauta ettei ihmisille kelpaa mikään, alipainoisena olin narkkari, anorektikko ja nyt kun painan huimat 57 niin olen läski...
Kateellisia ovat vaan!
:whistle:

Juu
Jos kauheen nopeesti ottaa 10 kg lisää painoa niin läskinähän se tulee, ja yleensä mahaan tai persauksiin.
Mutta on se jumalauta ettei ihmisille kelpaa mikään, alipainoisena olin narkkari, anorektikko ja nyt kun painan huimat 57 niin olen läski...
No eipä sun oikeasti muille ihmisille tartte painollas kelvatakaan.

Mä olin ennen tosi pahasti alipainoinen, menkat ei tullu, palelin, huimas, kaikki päin helvettiä. Nostin sitkeesti painooni pikku hiljaa lähinnä treenaamalla ja lihasmassana. Kauan vei mut nyt oon tyytyväinen, ja vaikka rasvaprosentti pienempi kuin silloin aikoinaan, mensut toimii kun kello.

Ei ole mua läskiksi sanottu eikä lihavaksikaan ja 170/57 on mitat. Mitä tuttja sulla oikein on??

Ja oma mieskin lipsautti saunassa että hänkin piti susta enemmän silloin laihempana |O Totesin siihen että niin minäkin tykkäsin sun ulkonäöstä enemmän 13 vuotta sitten :xmas:
Törkee!! :eek: Mä taas paasasin mun miehelleni, että voisin muutaman kilon nipistää pois. Vastaus oli et "Ei sun tarvii".
Ja olen kyllä oikeastaan varteeni ihan tyytyväinen :whistle:

Yhteistyössä