Siis hyvänen aika... ei tässä nyt kai raskauden mahdollisuutta ole

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Nyt menossa kiertopäivä 31. Ekat menkat synnytyksen jälkeen oli siis kuukausi sitten ja synnytyksestä on 1,5vuotta. AIempien synnytysten jälkeen menkat olleet heti säännölliset ja mulla kierto noin 28 päivää.

Pari viikkoa sitten tuli selvästi tunnistettavaa ovislimaa. Mulla ovis selkiytynyt synnytys synnytykseltä. Tässä kuussa seksiä ollut varmaan vain kerran, mutta se juuri tuon oviksen aikaan.

Nyt viime viikon lopulla tuli monena päivänä taas tosi runsasta valkovuotoa ja edelleen jonkun verran tulee. Eilen oli menkkamaista kipua alavatsalla mitä minulla ei normaalisti menkkojen aikaan kuitenkaan ole. Tänään ei ole ollut sitä tunnetta.

Mutta ei ole menkkojakaan.

Kondomi on ehkäisynä.

En minä nyt oikein raskauteenkaan usko, mutta ihmettelen että mitä kropassa tapahtuu.

mulla on kortsu pettänyt jo kerran, ja pelkään että olis taas, koska tunnen "haamupotkuja". menkat on kyllä säännölliset eikä okseta, tms muita raskauden oireita. Mut noi potkut on aika pelottavia...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla on kortsu pettänyt jo kerran, ja pelkään että olis taas, koska tunnen "haamupotkuja". menkat on kyllä säännölliset eikä okseta, tms muita raskauden oireita. Mut noi potkut on aika pelottavia...

Pettikö se kortsu niin, että huomasitte sen heti vaiko vasta kun plussasit?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

ei se missään vaiheessa edes pettänyt, sehän se hassu juttu olikin. Huomattiin aikas myöhäsillä viikoilla vasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

ei se missään vaiheessa edes pettänyt, sehän se hassu juttu olikin. Huomattiin aikas myöhäsillä viikoilla vasta.

Buahahahaaa, vanha vitsi tuo kortsun "pettäminen"! Myönnä pois, paljaalteen nusautitte pikaseen. :p

Unohdinkin jo koko tän jutun, mutta ei oo menkat alkaneet vieläkään. Tuntuisi typerältä testata nyt, mutta mitenköhän pitkään tässä niitä menkkoja odottelis...

Yhteistyössä