siis hyi oksetus mitä touhua uimahallissa!!! :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikkea sitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaikkea sitä

Vieras
siis n.11-12veet pojat veti sitten käteensä altaalla ja ihan elviksenä kävelivät altaasta kun seiso..
siis hyi oksetus, onko sitten pakko julkisella paikalla ja tuon ikäiset!!!
Uimahallin altaassa, kyllä oksetti uida :X

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Mut et maininnut asiasta heille kuitenkaan?

en vaan uimavalvojalle

Hyvä!
Koska ton ikäiset kakarat ei välttämättä ihan älyä mikä on soveliasta ja mikä ei.

luulisi että jo tuon ikäisillä on kotona puhuttu noistakin asioista... mut ei kai kaikissa perheissä sitte =/

Niinhän sitä LUULIS, mut ei näköjään puhuta :|

mä muistan kun pikkutyttönä olin uimahallissa, niin oli melko paljon perverssejä vanhoja äijiä, jotka veti käteen porealtaassa ja katteli lapsia samalla. Sitten yhdessä uimahallissa on sellanen höyrysauna missä sellanen seinä erottaa miesten ja naisten puolen, mutta sen ali voi kurkkia. myös istuimen päädyssä on sellainen rako sen seinän ja istuimen välissä (istuin jatkui siis sinne miesten puolelle). Kerran joku aikuinen mies laittoi sieltä käden ja me sitten koskettiin sen miehen kättä kun ei mitään tajuttu. Hihiteltiin vaan kun oli karvanen ja yritettiin kurkkia sieltä alta kuka se oli.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä muistan kun pikkutyttönä olin uimahallissa, niin oli melko paljon perverssejä vanhoja äijiä, jotka veti käteen porealtaassa ja katteli lapsia samalla. Sitten yhdessä uimahallissa on sellanen höyrysauna missä sellanen seinä erottaa miesten ja naisten puolen, mutta sen ali voi kurkkia. myös istuimen päädyssä on sellainen rako sen seinän ja istuimen välissä (istuin jatkui siis sinne miesten puolelle). Kerran joku aikuinen mies laittoi sieltä käden ja me sitten koskettiin sen miehen kättä kun ei mitään tajuttu. Hihiteltiin vaan kun oli karvanen ja yritettiin kurkkia sieltä alta kuka se oli.

:o :o :x :x

Yöks!!
Ja mua ärsyttää noi teinit, jotka tulee sinne kutemaan!
Sunnuntaina oltiin uimassa ja siellä terpia-altaassa jossa lapset tykkää polskia eniten ku on lämpimin vesi, niin eikös siel taas ollu sellate n. 15 vuotias pariskunta nuolemassa.
Ja jätkän jöpötys ei todellakaan jäänyt huomaamatta altaasta poistuessa... :x
Joo joo, nuorta lempee se on, mutta oikeesti sitä vois jossain muualla käydä käsikopeloo harrastamassa tahi tissinkoitolla kun yleisessä uimahallissa.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Uskaltaakohan omaa lastaan yksin uimaan päästääkään? :(

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Yöks!!
Ja mua ärsyttää noi teinit, jotka tulee sinne kutemaan!
Sunnuntaina oltiin uimassa ja siellä terpia-altaassa jossa lapset tykkää polskia eniten ku on lämpimin vesi, niin eikös siel taas ollu sellate n. 15 vuotias pariskunta nuolemassa.
Ja jätkän jöpötys ei todellakaan jäänyt huomaamatta altaasta poistuessa... :x
Joo joo, nuorta lempee se on, mutta oikeesti sitä vois jossain muualla käydä käsikopeloo harrastamassa tahi tissinkoitolla kun yleisessä uimahallissa.. :/

Eihän toi mtn, mut jotkut palstalaiset on kehuneet naineensa kylpylä poreammeessaa :o

Yhteistyössä