Siis ei tää synny ollenkaan!!

Taas painoarviossa käytynä, 3,4kg. Viikot huomenna täys ja kohdunsuulla ei oo tapahtunu mitään eikä vauva oo laskeutunu alaspäin ollenkaan. Jouduin jo käydä lantionalueen röntgenissäkin ja huomenna kuulen tuomion, että mitä tehdään vai tehdäänkö mitään |O

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Eläs ny, kyllä se sieltä tulee.. lähet reippaalle lenkille tai hiihtämään tai jotain vähän rasitusta niin johan alkaa tapahtua.
Siis on kyllä tuntunu jonkinmoisia supistuksia mutta kun ne ei saa mitään aikaan. Lääkäri jo epäili, että jos kuitenkin sen verran ahdas lantio ettei sen takia tuu alaspäin. Eka ainakin kyllä mahtu ja toinenkin ois jos olis normaalisti syntynyt, tiiä sitten...

vieras
Niin tuttu tunne!!!!!! Mulla tosin vasta torstaina viikot täynnä, mutta silti!!! Ihan turha itse yrittää millään rehkimisellä käynnistää, kun sillä saa vain itsensä kipeäksi eikä mitään kuitenkaan tapahdu :(.

Alkuperäinen kirjoittaja MinsQ:
Joo, hypi haara-perushyppyjä ja sit päälle vielä spagaati, sillen mulla ainakin lorahti vettä rv 39+0 :LOL: Mut sittenpä ei edennytkään sen kummemin ja piti käynnistää, jotta syntyy :|
Voi juma siinä oiskin näky jos tää mamma alkas spagaatia yrittämään :LOL: :D

viiden muksun mamma
Mulla on kaikki raskaudet menneet ns. yliajalle. On kokeiltu vaikka ja mitä konsteja... Ei ole auttaneet 3 x S (siivous, sauna ja seksi). Ei portaissa ravaaminen (pohkeet ihan sairaan kipeinä tämän jälkeen). Yksikään muksuista ei ole laskeutunut lähtöasemiin ennen synnytystä, vaan vasta ihan synnytyksen aikana. Kaikki ovat kuitenkin ulos tulleet jos ei muuten niin sitten käynnistyslääkkeiden jälkeen... Kärsivällisyyttä, korkeintaa kaksi viikkoahan ne yli päästää jos vauva ei vaikuta "ylisuurelta". Tiedän, että ei lohduta yhtään. Toivotaan, että pian pääset näkemään pikkuisesi :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Mulla ei kanssa ollut tapahtunut mitään viikolla 40, eiku joo, kohdunsuu oli pehmennyt, mutta ei muuta.. 40+5 toukkendaali sitten kuitenkin syntyi... Lämmin suihku ja kunnon touhu makkarissa käynnisti :D
Hei, mulla taisi kans olla että kohdunsuu oli pehmentyny, mut ei muuta. Kaikkee oon jo koittanu, eilenkin siivosin ja vaihdoin petivaatteet, mut ei :kieh: Makkarikaan oo mitään auttanu |O

Alkuperäinen kirjoittaja viiden muksun mamma:
Mulla on kaikki raskaudet menneet ns. yliajalle. On kokeiltu vaikka ja mitä konsteja... Ei ole auttaneet 3 x S (siivous, sauna ja seksi). Ei portaissa ravaaminen (pohkeet ihan sairaan kipeinä tämän jälkeen). Yksikään muksuista ei ole laskeutunut lähtöasemiin ennen synnytystä, vaan vasta ihan synnytyksen aikana. Kaikki ovat kuitenkin ulos tulleet jos ei muuten niin sitten käynnistyslääkkeiden jälkeen... Kärsivällisyyttä, korkeintaa kaksi viikkoahan ne yli päästää jos vauva ei vaikuta "ylisuurelta". Tiedän, että ei lohduta yhtään. Toivotaan, että pian pääset näkemään pikkuisesi :hug:
Joo eihän tässä kauaa enää mee, mut kun nyt vaan tuntuu että se 2vkoakin on liikaa...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Honung:
Mulla ei kanssa ollut tapahtunut mitään viikolla 40, eiku joo, kohdunsuu oli pehmennyt, mutta ei muuta.. 40+5 toukkendaali sitten kuitenkin syntyi... Lämmin suihku ja kunnon touhu makkarissa käynnisti :D
Hei, mulla taisi kans olla että kohdunsuu oli pehmentyny, mut ei muuta. Kaikkee oon jo koittanu, eilenkin siivosin ja vaihdoin petivaatteet, mut ei :kieh: Makkarikaan oo mitään auttanu |O
Toi on niin masentavaa!!!!! Kun niin älyttömästi toivoo ja odottaa ja sitten kun ei kuitenkaan mitään tapahdu niin alkaa kyllä tulla itku! Tiedän hyvin sun tunteen!

viiden muksun mamma
Alkuperäinen kirjoittaja viiden muksun mamma:
Joo eihän tässä kauaa enää mee, mut kun nyt vaan tuntuu että se 2vkoakin on liikaa...
Joo mä tiedän tunteen, noina päivinä tuntuu että sekunnitkin matelevat...

mm
Mulla syntyi esikoinen kun viikkoja oli tasan 42+0. Kohdunsuu oli lyhentynyt ja pehmeä n. neljää päivää ennen mutta siinä taisi olla melkein kaikki. Ei edes harjotussuppareista tietoa saati oikeista. Jumppapallon avulla hytkyin ja lantiota pyörittelin sekä liikuin paljon ninn johan alkoi tapahtua. Tapahtuikin kaikki sitten yhdessä rytäkässä ja nopeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toi on niin masentavaa!!!!! Kun niin älyttömästi toivoo ja odottaa ja sitten kun ei kuitenkaan mitään tapahdu niin alkaa kyllä tulla itku! Tiedän hyvin sun tunteen!
On niin turhauttavaa odottaa. Mäkin oletin että syntyy ennen laskettua kun jo kolmas on, mut eheii :kieh:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On niin turhauttavaa odottaa. Mäkin oletin että syntyy ennen laskettua kun jo kolmas on, mut eheii :kieh:
Mulle tää on neljäs ja kaikki syntynyt paljon ennen laskettua-aikaa (viikoilla 36 ja 38 ). Vaan nytpä ei ole muuta kuin liitoskipuja. AAAARRRRGGGHHH!!!!

maria magdalena
ei sinne ole vielä ketään jääny. Itellä viikkoja 39 jotain ja supistellu jo kauan. ei tässä ole ikinä valmis kun pelottaa niin vietävästi synnytys. toinen tulossa. esikoinen synty 38+6 viikoilla. pitkä matka vielä laitokselle niin vielä enemmän hirvittää.. 200km yhteen suuntaan.

tuttu tunne
Mä kokeilin aikanaan kaikki keinot, eikä lähtenyt syntymään. Käynnistettiin 42+1 ja 42+2 syntyi. Käynnistykseen mennessä ei ollut vauva laskeutunut, kohdunsuuta 2cm ja täysin kiinni kaikki paikat. Ja vauva 4,5kg. Ehti kasvaa hyvin ja sen kyllä tunsi synnyttäessä. Kovaa se on, mutta kyllä se sieltä! Halit!

Yhteistyössä