Siis on kyllä tuntunu jonkinmoisia supistuksia mutta kun ne ei saa mitään aikaan. Lääkäri jo epäili, että jos kuitenkin sen verran ahdas lantio ettei sen takia tuu alaspäin. Eka ainakin kyllä mahtu ja toinenkin ois jos olis normaalisti syntynyt, tiiä sitten...Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Eläs ny, kyllä se sieltä tulee.. lähet reippaalle lenkille tai hiihtämään tai jotain vähän rasitusta niin johan alkaa tapahtua.
Voi juma siinä oiskin näky jos tää mamma alkas spagaatia yrittämäänAlkuperäinen kirjoittaja MinsQ:Joo, hypi haara-perushyppyjä ja sit päälle vielä spagaati, sillen mulla ainakin lorahti vettä rv 39+0 Mut sittenpä ei edennytkään sen kummemin ja piti käynnistää, jotta syntyy :|
Hei, mulla taisi kans olla että kohdunsuu oli pehmentyny, mut ei muuta. Kaikkee oon jo koittanu, eilenkin siivosin ja vaihdoin petivaatteet, mut ei :kieh: Makkarikaan oo mitään auttanu |OAlkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Mulla ei kanssa ollut tapahtunut mitään viikolla 40, eiku joo, kohdunsuu oli pehmennyt, mutta ei muuta.. 40+5 toukkendaali sitten kuitenkin syntyi... Lämmin suihku ja kunnon touhu makkarissa käynnisti
Joo eihän tässä kauaa enää mee, mut kun nyt vaan tuntuu että se 2vkoakin on liikaa...Alkuperäinen kirjoittaja viiden muksun mamma:Mulla on kaikki raskaudet menneet ns. yliajalle. On kokeiltu vaikka ja mitä konsteja... Ei ole auttaneet 3 x S (siivous, sauna ja seksi). Ei portaissa ravaaminen (pohkeet ihan sairaan kipeinä tämän jälkeen). Yksikään muksuista ei ole laskeutunut lähtöasemiin ennen synnytystä, vaan vasta ihan synnytyksen aikana. Kaikki ovat kuitenkin ulos tulleet jos ei muuten niin sitten käynnistyslääkkeiden jälkeen... Kärsivällisyyttä, korkeintaa kaksi viikkoahan ne yli päästää jos vauva ei vaikuta "ylisuurelta". Tiedän, että ei lohduta yhtään. Toivotaan, että pian pääset näkemään pikkuisesi :hug:
Toi on niin masentavaa!!!!! Kun niin älyttömästi toivoo ja odottaa ja sitten kun ei kuitenkaan mitään tapahdu niin alkaa kyllä tulla itku! Tiedän hyvin sun tunteen!Alkuperäinen kirjoittaja Honung:Hei, mulla taisi kans olla että kohdunsuu oli pehmentyny, mut ei muuta. Kaikkee oon jo koittanu, eilenkin siivosin ja vaihdoin petivaatteet, mut ei :kieh: Makkarikaan oo mitään auttanu |OAlkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Mulla ei kanssa ollut tapahtunut mitään viikolla 40, eiku joo, kohdunsuu oli pehmennyt, mutta ei muuta.. 40+5 toukkendaali sitten kuitenkin syntyi... Lämmin suihku ja kunnon touhu makkarissa käynnisti
Joo mä tiedän tunteen, noina päivinä tuntuu että sekunnitkin matelevat...Alkuperäinen kirjoittaja Honung:Joo eihän tässä kauaa enää mee, mut kun nyt vaan tuntuu että se 2vkoakin on liikaa...Alkuperäinen kirjoittaja viiden muksun mamma:Mulla on kaikki raskaudet menneet ns. yliajalle. On kokeiltu vaikka ja mitä konsteja... Ei ole auttaneet 3 x S (siivous, sauna ja seksi). Ei portaissa ravaaminen (pohkeet ihan sairaan kipeinä tämän jälkeen). Yksikään muksuista ei ole laskeutunut lähtöasemiin ennen synnytystä, vaan vasta ihan synnytyksen aikana. Kaikki ovat kuitenkin ulos tulleet jos ei muuten niin sitten käynnistyslääkkeiden jälkeen... Kärsivällisyyttä, korkeintaa kaksi viikkoahan ne yli päästää jos vauva ei vaikuta "ylisuurelta". Tiedän, että ei lohduta yhtään. Toivotaan, että pian pääset näkemään pikkuisesi :hug:
On niin turhauttavaa odottaa. Mäkin oletin että syntyy ennen laskettua kun jo kolmas on, mut eheii :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toi on niin masentavaa!!!!! Kun niin älyttömästi toivoo ja odottaa ja sitten kun ei kuitenkaan mitään tapahdu niin alkaa kyllä tulla itku! Tiedän hyvin sun tunteen!Alkuperäinen kirjoittaja Honung:Hei, mulla taisi kans olla että kohdunsuu oli pehmentyny, mut ei muuta. Kaikkee oon jo koittanu, eilenkin siivosin ja vaihdoin petivaatteet, mut ei :kieh: Makkarikaan oo mitään auttanu |OAlkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Mulla ei kanssa ollut tapahtunut mitään viikolla 40, eiku joo, kohdunsuu oli pehmennyt, mutta ei muuta.. 40+5 toukkendaali sitten kuitenkin syntyi... Lämmin suihku ja kunnon touhu makkarissa käynnisti
Mulle tää on neljäs ja kaikki syntynyt paljon ennen laskettua-aikaa (viikoilla 36 ja 38 ). Vaan nytpä ei ole muuta kuin liitoskipuja. AAAARRRRGGGHHH!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Honung:On niin turhauttavaa odottaa. Mäkin oletin että syntyy ennen laskettua kun jo kolmas on, mut eheii :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toi on niin masentavaa!!!!! Kun niin älyttömästi toivoo ja odottaa ja sitten kun ei kuitenkaan mitään tapahdu niin alkaa kyllä tulla itku! Tiedän hyvin sun tunteen!Alkuperäinen kirjoittaja Honung:Hei, mulla taisi kans olla että kohdunsuu oli pehmentyny, mut ei muuta. Kaikkee oon jo koittanu, eilenkin siivosin ja vaihdoin petivaatteet, mut ei :kieh: Makkarikaan oo mitään auttanu |OAlkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Mulla ei kanssa ollut tapahtunut mitään viikolla 40, eiku joo, kohdunsuu oli pehmennyt, mutta ei muuta.. 40+5 toukkendaali sitten kuitenkin syntyi... Lämmin suihku ja kunnon touhu makkarissa käynnisti
Ei ei ei, sinne tukehtuu, niin ellei oo kylmä saunaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos olis :saint: saunassa kun ensin on siivonnut sen saunan?