Siis ei oo todellista! :D (FB-kirppiksistä taas...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Joku varasi pipon ja tinki hinnaksi 3,5€ sis.pk. Sitten ilmoitti "maksu kapsilisäpäivänä". :D Ei oo todellista!

("Kappahl kirpparilöytöjä muksuille =)"-ryhmästä löytyy) :D

Lapsilisä siis. Oli minun kirjoitusvirhe. Kännykällä on hankala tekstiä kopioida.

Mä yritin katsoa näyttääkö sellaiselta että on rahat tiukilla, mut ei oikeen kuvasta saanut selvää. :D

Mä en suoraan sanottuna ole ikinä tajunnut sitä, miksi pitää niitä vaatteita tai muita vastaavia varailla ennen kuin sitä rahaa on. Ärsyttävää. Ja hei, jos oikeesti elämä on jostain 3,5 €:sta kiinni, niin todella surullista - etenkin niitten lasten kannalta.

• Tykkää
Reactions: KuutioTasku
No tervetuloa sit todellisuuteen. Tuntuu et tälää palstalla liki puolet elää nin et tili haukkaa tyhjää aina enneku seuraavat rahat tulee. Järkevähän to ihminen on mun ostaa lapselleen halvan käytetyn pipon, js raha-asiat on huonolla tolalla.

No tuossa ei ole kyllä mitään nauramista jos rahat on jo nyt noin tiukilla. Mut ihmettelen vaan että miksi tehdä velaksi ostoja tuolla facessa?
Voin sanoa,että siellä on paljonki sellasta kampetta mitä haluaisin mutta jos nyt juuri ei ole varaa maksaa sitä ni olen ajatellut asian niin ettö ''minä kyllä sen kamppeen lapselleni saan vaikka vähän odotanki ja kerään rahaa''

Olis tosi tympiä odottaa sekä myyjänä että ostajana monta viikkoa sitä rahaa. Ja sit kun on varannu yhtä ja toista ni koko lapsi lisä menee niihin ja taas on yhtä persaukinen.

[QUOTE="hmm";26940777]Jospa se ihminen on tehnyt enemmänkin ostoksia kuin sillä 3,5 eurolla, ja aikoo maksaa ne kaikki sitten yhdellä kertaa, lapsilisäpäivänä.[/QUOTE]

No miksi tekee ostoksia jos ei ole varaa?

Yhteistyössä