Siis ei musta näytä olevan kasvattamaan kahta lasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ford Prefect
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ford Prefect

Aktiivinen jäsen
01.10.2006
10 143
0
36
:headwall: |O :'(

Esikoinen (7v) on yli-herkkis. Pelkää kaikkee. Osas suht hyvin pyöräillä syksyllä, huudon kera. Nyt vaan huutaa ja ulvoo ja kaatuu ja heittää pyyhkeen kehään. Kaikki pitäis osata heti.

Kuopus (5v) venyttää pinnaa usein meiltä muilta. Ärsyttää, kiusaa, huutaa sairaan lujaa minuutti tolkulla, porsastelee. Viettää aikaa jäähyllä joka päivä. Tarrataulu käytössä, mutta hitaasti karttuu. Sillä pitäis olla mielekästä tekemistä KOKOAJAN, ettei se sikailis, mutta eihän elämä niin voi mennä...

Multa loppuu hermot ja voimat ja en enää tiedä mitä tekis kellekin. :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
:headwall: |O :'(

Esikoinen (7v) on yli-herkkis. Pelkää kaikkee. Osas suht hyvin pyöräillä syksyllä, huudon kera. Nyt vaan huutaa ja ulvoo ja kaatuu ja heittää pyyhkeen kehään. Kaikki pitäis osata heti.

Kuopus (5v) venyttää pinnaa usein meiltä muilta. Ärsyttää, kiusaa, huutaa sairaan lujaa minuutti tolkulla, porsastelee. Viettää aikaa jäähyllä joka päivä. Tarrataulu käytössä, mutta hitaasti karttuu. Sillä pitäis olla mielekästä tekemistä KOKOAJAN, ettei se sikailis, mutta eihän elämä niin voi mennä...

Multa loppuu hermot ja voimat ja en enää tiedä mitä tekis kellekin. :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Kuulostaa kovin tutulta! :(
Mulla lisäks 10kk:n ikäinen... *huoh*

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Aloita pyöräily 7v kanssa vasta vaikka kahden vuoden päästä. Miksi sen pitää nyt osata ajaa pyörällä? Ei tarvitse pelätä.

No onhan se pyöräilly JO 2-3 vuotta! :(

Apupyörillä meni ihan ok, ja sitte syksyllä osas tosi hyvin ilman ja kesälläkin jo ok, mutta nyt taas ei, jankaa vaan, että kaatuun, sattuu, en osaa. :snotty: :ashamed:

Mulla aika pitkälti samanlainen satsi. Samanikäisetkin vielä (täyttävät ihan kohta 6v ja 8v). Noh, on tässä viimoisen puolen vuoden aikana jonkinlaista edistystä tapahtunut. Pidän silti itseäni aika kohtuullisena kasvattajana. Luonteelle ei voi mitään. On vaikeaa olla tyyni, kun itse on vaan painanut vaikka läpi sen harmaan kiven, eikä ole luovuttanut. Näillä on vähän eri tyyli, toinen vaan jättää kesken, toinen raivoaa. Noh, kasvuprosessi meille kaikille. :p

Aloita pyöräily 7v kanssa vasta vaikka kahden vuoden päästä. Miksi sen pitää nyt osata ajaa pyörällä? Ei tarvitse pelätä.

Apupyörillä meni ihan ok, ja sitte syksyllä osas tosi hyvin ilman ja kesälläkin jo ok, mutta nyt taas ei, jankaa vaan, että kaatuun, sattuu, en osaa. :snotty: :ashamed:

No, anna nyt asian olla. Älkää pyöräilkö nyt jos pelottaa.

Mulla on kolmevuotias joka omaa noita molempia luonteenpiirteitä, vaihdellen. Kai se joku jakautunut persoonallisuus on. :D Jaksamisia sinne kun en sen paremmin osaa neuvoa!

No, anna nyt asian olla. Älkää pyöräilkö nyt jos pelottaa.

No niin mä sille sanoinkin, mutta kun sekään ei ole hyvä. :ashamed: :xmas:

- Äiti ei tykkää musta enää
- Mun täytyy muuttaa muualle
- En pääse sitte ikinä minneen retkille
- Kaikki nauraaaaaa :headwall: :D :laugh: :kieh:

Yhteistyössä