Siis EI HELVETTI!Tätä te ette usko!!!

Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
uskovaisen kanssa varmaan teit kauppaa =)
No ilmeisesti.Eikä siinä mitään, pääasiahan että maksu tuli, mutta ensimmäinen kerta mulla, kun viestikentässä on jotain ufoa.
Pitäisikö laittaa palautteeseen, että kiitos kaupoista ja Jumalan siunausta... :snotty:
 
lisse
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
uskovaisen kanssa varmaan teit kauppaa =)
No ilmeisesti.Eikä siinä mitään, pääasiahan että maksu tuli, mutta ensimmäinen kerta mulla, kun viestikentässä on jotain ufoa.
Pitäisikö laittaa palautteeseen, että kiitos kaupoista ja Jumalan siunausta... :snotty:

oliko mies? ajattele jos olisi kirjoittanut.RAKASTAN SINUA HANI :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
uskovaisen kanssa varmaan teit kauppaa =)
No ilmeisesti.Eikä siinä mitään, pääasiahan että maksu tuli, mutta ensimmäinen kerta mulla, kun viestikentässä on jotain ufoa.
Pitäisikö laittaa palautteeseen, että kiitos kaupoista ja Jumalan siunausta... :snotty:

oliko mies? ajattele jos olisi kirjoittanut.RAKASTAN SINUA HANI :LOL:
No en ajattele! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:
No laita ihmeessa jotain, et on kaupat tehty Jeesusksen nimessa ja sovintoveressä.. Saat varmaan positiivisen palautteen. :D
En taida.Sillä on kumminkin mun osoitetietoni ja puhelinnumeroni, taitas alkaa tulemaan postilaatikkoon lehtisiä ja outoja soittoja... ;)
 
lisse
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:
No laita ihmeessa jotain, et on kaupat tehty Jeesusksen nimessa ja sovintoveressä.. Saat varmaan positiivisen palautteen. :D
En taida.Sillä on kumminkin mun osoitetietoni ja puhelinnumeroni, taitas alkaa tulemaan postilaatikkoon lehtisiä ja outoja soittoja... ;)


ja uskontoseuraan kutsuja :LOL: kyllä nuo uskovaiset osaavat hommansa
ovenlävestäkään ei millään saa pois :kieh:
 

Yhteistyössä