Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Aika harhaan osui mun arvaus. (Ei todista MITÄÄN mun ajatusmaailmasta.)
No ilmeisesti.Eikä siinä mitään, pääasiahan että maksu tuli, mutta ensimmäinen kerta mulla, kun viestikentässä on jotain ufoa.Alkuperäinen kirjoittaja lisse:uskovaisen kanssa varmaan teit kauppaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:No ilmeisesti.Eikä siinä mitään, pääasiahan että maksu tuli, mutta ensimmäinen kerta mulla, kun viestikentässä on jotain ufoa.Alkuperäinen kirjoittaja lisse:uskovaisen kanssa varmaan teit kauppaa =)
Pitäisikö laittaa palautteeseen, että kiitos kaupoista ja Jumalan siunausta... :snotty:
No en ajattele!Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:No ilmeisesti.Eikä siinä mitään, pääasiahan että maksu tuli, mutta ensimmäinen kerta mulla, kun viestikentässä on jotain ufoa.Alkuperäinen kirjoittaja lisse:uskovaisen kanssa varmaan teit kauppaa =)
Pitäisikö laittaa palautteeseen, että kiitos kaupoista ja Jumalan siunausta... :snotty:
oliko mies? ajattele jos olisi kirjoittanut.RAKASTAN SINUA HANI
En taida.Sillä on kumminkin mun osoitetietoni ja puhelinnumeroni, taitas alkaa tulemaan postilaatikkoon lehtisiä ja outoja soittoja...Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:No laita ihmeessa jotain, et on kaupat tehty Jeesusksen nimessa ja sovintoveressä.. Saat varmaan positiivisen palautteen.
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:En taida.Sillä on kumminkin mun osoitetietoni ja puhelinnumeroni, taitas alkaa tulemaan postilaatikkoon lehtisiä ja outoja soittoja...Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:No laita ihmeessa jotain, et on kaupat tehty Jeesusksen nimessa ja sovintoveressä.. Saat varmaan positiivisen palautteen.