Siis ei! Ei ei ei!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti
vieraana
kirjoitin aamulla miehestäni, jonka sain tietää pettäneen mua.
Sain tietää aivan liikaa, haluan vain kuolla....
mies väitti eka, ettei ole pettänyt fyysisesti.
Mutta hänellä on ollut kahden vuoden ajan suhde erääseen naiseen ja todellakin ovat rakastelleet!
Ja mies oli vihainen MULLE, koska olen urkkinut sen juttuja, sanoi vielä et tein todella törkeän teon...
Olivat vielä tänkin naisen kans käyneet katsomassa asuntoa, käyneet matkoilla...
 
:hug: Kovasti jaksamista.
Onko joku jolle voit puhua tapahtuneista? Helpottaa kummasti oloa kun saa vähän purkaantua ja pystyy sit paremmin käsittelemäänin asiaa kun et hautos vaan kaikkee oman pää sisällä.

Älyttömän isoja rutistuksia :hug: :hug: :hug:


Niin ja tosiaan älä todellakaan suostu katsomaan tollaista tyyppiä.
 
vierasap
mun on varmaan pakko ottaa sairaslomaa, enhän voi edes syödä.
Ja mennä jonnekin terapiaan . Ja en saa asuntoa pian... kovat jonot ja tää miehen nimissä. Se pakottaa mut lasten kanssa pois.
Ei ole rahaa, ei voida mennä hotelliin eikä sellaisia tuttuja joille vois mennä. Aika yksin olen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierasap:
mun on varmaan pakko ottaa sairaslomaa, enhän voi edes syödä.
Ja mennä jonnekin terapiaan . Ja en saa asuntoa pian... kovat jonot ja tää miehen nimissä. Se pakottaa mut lasten kanssa pois.
Ei ole rahaa, ei voida mennä hotelliin eikä sellaisia tuttuja joille vois mennä. Aika yksin olen.
Turvakodit on tuollaisiakin tilanteita varten olemassa. Siellä saa keskustelu ja muutenki asioiden selvittelyapua.
Eipä tuollaseen kannata jäädä kitumaan.
 
Kuinka et ole huomannut kahteen vuoteen mitään? Ovatko tiiviistikin tapailleet jos kerran asuntoa jo etsineet?
tietääkö nainen miehen kaksoiselämästä?

Kaverini pettää myös vaimoaan, ovat olleet vuosia naimisissa ja tällä kaverillani on toisen naisen kanssa vajaa vuoden ikäinen lapsi. Vaimo ei tiedä mitään naisesta eikä lapsesta, tämä nainen taas tietää kaverini olevan naimisissa. Nainen kiristää vaikka millä että kertoo vaimolle heistä ja lapsesta.

en ymmärrä naisia jotka ei huomaa mitään miehen käytöksestä kun mies elää kaksoiselämää. Tai no monesti asiakkaat sanovat että huomaavat jälkikäteen "oireita" jotka selvästi paljastavat, mutta ovat olleet liian sokeita sillä hetkellä asialle.

Kaverini on aika rikki sisältä. Mutta siltikkään en sääli kaveriani, itse on keitoksen keittänyt, varoitin häntä monet kerrat. Kuuntelen häntä, annan neuvojani mutta en ole suostunut valehtelmaan vaimolleen vaikka on pyytänyt monet kerrat että kerro että lähdetään kalaan, risteilylle ym, siihen en ole suostunut.

sinulle ap nyt on rankkaa, mutta onneksi totuus selvisi ja pääset miettimään mitä oikeasti haluat ja pääset kenties pettäjä miehestä eroon ja jatkamaan elämääsi ilman häntä ja toivottavasti löydät rehdimmän kumppanin ja saat aitoa vain sinuun suunnattua rakkautta.

Jaksamisia elämääsi!
 
Hhh
Alkuperäinen kirjoittaja vierasap:
ja kun näitä naisia ei ole vain yksi, vaan monta!!! On luvannut tehdä niiden kans lapsen, mennä naimisiin jne...
Tuleva eksäsi vaikuttaa aikamoiselta ALFA-urokselta kun pystyy hoitelemaan useampaa naista. Mut kaikesta huolimatta halit ap:lle ja voimia.
 
mistäs
sä noin tarkkaa tietoa sait??? kertoiko itse, vai mistä pääsit jyvälle...??

Missä asut? jos muutatte väliaikaisesti yksityiselle, kyllähän sossut tms maksaa, siis jos ittellä rahat loppu, selvennät vaan tilanteen ja voit sitä kautta saada myös asuntohakemusta verten todistuksen joka nopeuttaa kaupungin asunnon saantia.

onko teillä monta lasta? ovatko tarhassa/koulussa, että saisit hiukan edes omaa aikaa ja hoidella asioita.

Mä en sitä sun miestäs tajua, ei olisi tehnyt mitään, mistä tarttee suuttua jos saat selville... miten se voi sut ja lapset pihalle heittää, en ihan tajua. Miten onko vanhempasi lähellä, tai oletko miehesi vanhempien kanssa väleissä, että väliaikaisesti pääsisitte lasten kanssa sinne?
 
vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja mistäs :
sä noin tarkkaa tietoa sait??? kertoiko itse, vai mistä pääsit jyvälle...??

Missä asut? jos muutatte väliaikaisesti yksityiselle, kyllähän sossut tms maksaa, siis jos ittellä rahat loppu, selvennät vaan tilanteen ja voit sitä kautta saada myös asuntohakemusta verten todistuksen joka nopeuttaa kaupungin asunnon saantia.

onko teillä monta lasta? ovatko tarhassa/koulussa, että saisit hiukan edes omaa aikaa ja hoidella asioita.

Mä en sitä sun miestäs tajua, ei olisi tehnyt mitään, mistä tarttee suuttua jos saat selville... miten se voi sut ja lapset pihalle heittää, en ihan tajua. Miten onko vanhempasi lähellä, tai oletko miehesi vanhempien kanssa väleissä, että väliaikaisesti pääsisitte lasten kanssa sinne?
Mulla ei asu ketään sellaista täällä, et voisin mennä yöksi.
Enkä edes voi kun lasten koulut alkaa ja mun työ!

 
No se on teillä muutaman perhepalaverin paikka. Mutta jos sillä tosiaan on tuollainen haaremi ollut, niin ei siitä taida kyllä yhden naisen mieheksi olla. Joten varmaan se on käytännössä keskustelu enää käytännön järjestelyistä eroa varten.
 
mä en tajua.
Miksi ihmiset eivät voi lopettaa edellistä suhdettaan jos ei tunnu hyvältä ja on tarve pettää, siinä menee suhteen lisäksi hajalle myös ihmisiä :(
Kyllä mä myös toista naista tässä tapauksessa syyttäisin, kun kertomasta päätellen, ne tietävät toisensa, elleivät jopa tunne, ja en ymmärrä miksi kukaan haluaa edes olla se toinen nainen... mun päähän se ei vain mahdu. Vaikka mies kuinka selittäis ettei hänellä ole vaimonsa kanssa mitään enään, ovathan ne yhdessä, ja mies on häntä valmis pettämään, miksei sitten toista...?
Toivottavasti ap saa pian asiat järjestykseen ja miehelläsi on toivon mukaan todella paska tulevaisuus naishaaremissaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja touhutipat:
en ymmärrä naisia jotka ei huomaa mitään miehen käytöksestä kun mies elää kaksoiselämää. Tai no monesti asiakkaat sanovat että huomaavat jälkikäteen "oireita" jotka selvästi paljastavat, mutta ovat olleet liian sokeita sillä hetkellä asialle.
no monesti niille muutoksille keksii toisenlaisenkin syyn kuin pettämisen. kun luottaa ja rakastaa niin ei ihan ensimmäisenä osaa epäillä mitään pettämistä. luottaa liikaa, niin paljon että tosiaan on sokea.
 

Yhteistyössä