Siis auttakaahan nyt... Miten fb:ssa saa sen kaverilistan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
piilotettua? Mä olen kohta kaks päivää koittanu hakee sieltä asetuksista sellasta kohtaa, että se koko lista ei näkyis kaikille... Olen nimittäin törmännyt sellasiin profiileihin paljonkin, että se koko lista ei näy julkisesti ( siis kaikille ), vaan vain "pari" tai jopa ei yhtään. Haluaisin itsekin sen niin, koska mullakin on elämässä tyyppejä, joiden ei tarvitse tietää minusta, eikä edes mun kavereista yhtään mitään... :/

mene siihen listaan profiilissa vasemmalla ja klikkaa sitä kynän tapaista siitä ja ota ruksi pois, sitten ei näy enää muille kuin vain niille jotka on sun kavereita.

Alkuperäinen kirjoittaja piiloon:
mene siihen listaan profiilissa vasemmalla ja klikkaa sitä kynän tapaista siitä ja ota ruksi pois, sitten ei näy enää muille kuin vain niille jotka on sun kavereita.

Siis voi juma... :ashamed: *nyt nolottaa ja paaaljon* Et sit hain taas liian monen mutkan kautta ja se olikin noin yksinkertanen. Mut miks siellä ei oo sellasta "0-kohtaa"? Joillain nimittäin ei näy yhtään kaveria, vaikka niitä tasan varmasti on...

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:

ei näy edes kavereille sen jälkeen

näkyy, eli kun sen ruksin ottaa siitä pois, kertoo että näkyy aina kavereille. Mulla on fb enkuksi ja teksti menee suomeksi suurinpiirtein noin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:

ei näy edes kavereille sen jälkeen

näkyy, eli kun sen ruksin ottaa siitä pois, kertoo että näkyy aina kavereille. Mulla on fb enkuksi ja teksti menee suomeksi suurinpiirtein noin.

no sit mulla on joku muu vika tuossa kun kaveritkaan ei näe sitä listaa :/

Yhteistyössä