Siis auttakaa nyt palstalaiset oikeasti mua.. Mitä tämä mies meinaa?!

• Viestiketjun aloittaja "Wilma"
  • Ensimmäinen viesti
"Wilma"
Eli:

Tavattiin deittipalstalla kaksi kuukautta sitten. Pidettiin yhteyttä kuukausi ennen tapaamista. Ennen tapaamista viestit olivat melko flirttaileviakin.
Sitten mentiin yhdessä syömään. Ilta meni hyvin ja istuttiin ravintolassa liki 3h. Juteltiin niitä näitä ja oli ihan mukavaa. Kerroin, että mulla on tammikuussa viikon loma ja ajattelin lähteä johonkin lämpöiseen silloin. Mies sanoi heti ensitapaamisella, että kelpaisiko hän matkaseuraksi.
Sitten mies kutsuikin mut kotiinsa jo kahville. Mitään sen kummempaa ei tapahtunut, mutta tuli sohvallla tosi lähelle istumaan ja hetken piti kädestä.
No nyt olin sitten su-ma yön miehen luona ja aika intiimiä oli illasta aamuun. Kaksi kertaa tehtiin sitä itseään.

Tämän yön jälkeen sitten otin puheeksi miehen kanssa tilanteemme. Mies sanoi heti, että hänen elämän tilanne on aika vaikea (mikä on osittain totta) ja ei pysty muodostamaan nyt mitään suhdetta. Hän sanoi, että on pahoillaan jos on antanut mun ymmärtää muuta. Hän sanoi näillä sanoin: "jos vielä tavataan, niin tavataan kavereina ja ei intetä tästä enempää".
Mä kerroin, että on hieman petetty olo, sillä hän ilmeisesti halusi vain sitä itseään ja kun sai mut sänkyyn niin se riitti. Miehen mielestä näin ei ollut ja hän pitää minusta ihmisenä.

No sitten kuitenkin sovittiin, että voidaan hengailla yhdessä kavereina ja seuraavalla viikolla käytiin yhdessä pelaamassa sulkapalloa. Sulkapallon jälkeen miehen jutut olivat todella..noh pervoja. Mulla oli kuulemma kauniit rinnat ja hän haluaisi mua edelleen jne..

On sen jälkeen esim. pyytänyt mua tekstiviestillä saunaseuraksi ja kertonut, että häntä haluttaa kovasti ja muutenkin jutut ovat välillä TODELLA seksuaalispainotteisia?!

Mies sanoo, että olen ihana ihminen <3 ja kaipaa seuraani <3 ja olen kuulemma älyttömän mukava.

Mies pyysi, että nähtäisiin ensi viikolla, koska hänellä on seuraani ikävä.

Hän oli myös sanonut lapsilleen, että meille saattaa sitten tulla iskän yksi naispuolinen kaveri joskus kahville silloin, kun te olette kotona.

Mitä jumaliste se äijä nyt meinaa?!

"Wilma"
Välillä en voi olla miettimättä, että kyse on vaan siitä, että hän pitää mua nättinä, kilttinä ja helppona ja haluaa musta vakipanon? Kauniilla sanoilla varmistaa vaan, että pippaa heruu jatkossakin?

• Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
"Pikkuinen Jättiläinen"
Unohda tuollainen tyyppi. Sehän vetoaa sitten seuraavan seksi kerran jälkeen taas siihen, että on niin vaikea tilanne. Eli joko unohdat kokonaan tai nostat samantien kissan pöydälle ja pyydät selvittämään onko tilanne jotenkin muuttunut siitä kun juttelitte aiheesta edellisen kerran.

Mulle ainakin tuli sellainen inha mielikuva tuon kirjoituksesi perusteella. Jotenkin tuo "ei intetä enempää" toi semmoisen kuvan miehestä, jonka mielestä kaikki naisen puhe on nalkutusta.. ihan sama mitä mies tekee niin naisen ei pitäisi inttää asiasta. Yh..

"joo"
[QUOTE="Wilma";27555568]Välillä en voi olla miettimättä, että kyse on vaan siitä, että hän pitää mua nättinä, kilttinä ja helppona ja haluaa musta vakipanon? Kauniilla sanoilla varmistaa vaan, että pippaa heruu jatkossakin?[/QUOTE]

Täsmälleen oikea tulkinta, juurikin näin.

Selkiytä itsellesi mitä itse haluat. Jos haluat suhteen, josta voi seurata jotain pitkäaikaista sitoutumista, tämä on varmaankin väärä mies. Hyvä kun asia tuli selväksi jo näin alussa, ennenkuin mitään syvempää rakastumista pääsi tapahtumaan.

"Wilma"
Toisaalta.. hän on kertonut lapsilleen, että iskällä on naispuolinen kaveri, joka voi tulla sinne kahville joskus. Miksi hän lapsille puhuisi, jos olisi miehelle vain joku hoito?

"Wilma"
Mitenköhän kysyisin sitten mieheltä asiaa ilman, että loukkaisin häntä?! Jos hän ei siis haluakaan minusta pelkkää panoa, vaan oikeasti ystävää tai oikeasti olisikin ihastunut, niin silloin voisi olla loukkaavaa suoraan päräyttää jotakin..

gjdl
[QUOTE="Wilma";27555688]Toisaalta.. hän on kertonut lapsilleen, että iskällä on naispuolinen kaveri, joka voi tulla sinne kahville joskus. Miksi hän lapsille puhuisi, jos olisi miehelle vain joku hoito?[/QUOTE]

Monet ihmiset, varsinkaan miehet, eivät osaa ajatella että lapsille 'esitteleminen' olisi mikään iso juttu. Ja eihän kaverina esittely olekaan iso juttu, vasta se olisi jos esittelisi tyttöystävään. Eli ei tuo tarkoita että mies haluaisi vakavan suhteen.

"jope"
[QUOTE="Wilma";27555688]Toisaalta.. hän on kertonut lapsilleen, että iskällä on naispuolinen kaveri, joka voi tulla sinne kahville joskus. Miksi hän lapsille puhuisi, jos olisi miehelle vain joku hoito?[/QUOTE]

Mies antaa sinulle juuri sen verran mitä on pakko että suostut seksiin.

"irme"
Vakipanoa vailla. Tietysti selittää lapsille jotain jos sattuisitte vaikka tapaamaan. ei halua vakavampaa, niinhän tuo itsekin sanoi. Unohda äijä jos itse haluat muuta kuin seksiseuraa.

gjdl
Mun mielestä tossa ei oo mitään kysyttävää, onhan se jo sanonutkin ettei halua vakavaa suhdetta. Mutta jos sulle ei ole asiat selvillä niin parempi se on kysyä suoraan.

ohis
Onko hänen eronsa tuore asia? Mä luulen, että hänellä on jokin pörräämisvaihe alkamassa tai meneillään. Ei siis ole hakemassa mitään sitoutumista vähään aikaan. Todennäköisesti avioituu kuitenkin jonkun kanssa muutaman vuoden päästä.

Yhteistyössä