vieläkös testailet sitä samariinia? onkos ollut apua? eli tippuuko paino?
SuSy79 14.12.2004 #2 meni harmaana pikkusen PIELEEN koko alotus!! anteeksi :ashamed: eli alottajahan on siirihiiri=minä ja kysymys SuSy79.. anteeksi sekoiluni :ashamed:
meni harmaana pikkusen PIELEEN koko alotus!! anteeksi :ashamed: eli alottajahan on siirihiiri=minä ja kysymys SuSy79.. anteeksi sekoiluni :ashamed:
siirihiiri 14.12.2004 #3 piti oikeen kirjautua ku menee ihan keturalleen kaikki nyt :ashamed: eli aim sori mutta kysymys onneksi on suht selkee
piti oikeen kirjautua ku menee ihan keturalleen kaikki nyt :ashamed: eli aim sori mutta kysymys onneksi on suht selkee
SuSu79 14.12.2004 #4 Joo kyllä on tullut testailtua! Auttaa kyllä ettei syö niin paljon, mut olo tuntuu ähkyltä pienenkin syömisen jälkeen! Näin mä olen kokenu tän vaikutuksen.. Katsotaan pari viikkoa että tapahtuuko mitään, paljon ei ole makeannälkääkään ollu!
Joo kyllä on tullut testailtua! Auttaa kyllä ettei syö niin paljon, mut olo tuntuu ähkyltä pienenkin syömisen jälkeen! Näin mä olen kokenu tän vaikutuksen.. Katsotaan pari viikkoa että tapahtuuko mitään, paljon ei ole makeannälkääkään ollu!