Siinä nähtiin meidän "en mee potalle"-kersa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Huoh, ei edisty vaipatta oleminen ei sitten millään. Mä oon ajatellut, että omalla painolla ja kyllä se kun se on valmis.. että jos se ei tunnistakaan hätää, niin antaa toisen olla.

Paskat!

Oltiin menossa saunaan eilen, siinä laittelin saunaan vesiä ja kersa vetäs ammeen esiin ja haki ammeen täyteen leluja. Siinä se touhus jotain, kunnes meni ammeen viereen seisomaan ja työnsi lantiotaan eteenpäin niin, että varmasti meni kusinoro ammeeseen ja lelujen päälle.
Mä en ehtinyt edes nauruun purskahtaa, kun kersa kääntyi katsoo mua, lopetti pissimisen ja siirtyi pissimään loput kiltisti lattiaviemäriin.

Huoh, pojat on aina poikia :whistle:

Nostetaas tää nyt sit, ku kersa heräs just päikyiltä ja keskeytti mun päiväisen palstailun.

Meillä pissitään kylppärissä viemäriin, jos pissittää. Parempi se sinne on, ku siihen lattialle. Jos se pissais toiseen päähän kylppäriä lattialle, mä joutuisin pesemään sen erikseen. Siis en vois vetästä sitä suihkulla pois siitä. Ja kyllä mua nauratti, sillä oli niin mahtava ilme kun se katsoi mua ja kipitti siihen viemärin päälle liruttaa loput :D

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Nostetaas tää nyt sit, ku kersa heräs just päikyiltä ja keskeytti mun päiväisen palstailun.

Meillä pissitään kylppärissä viemäriin, jos pissittää. Parempi se sinne on, ku siihen lattialle. Jos se pissais toiseen päähän kylppäriä lattialle, mä joutuisin pesemään sen erikseen. Siis en vois vetästä sitä suihkulla pois siitä. Ja kyllä mua nauratti, sillä oli niin mahtava ilme kun se katsoi mua ja kipitti siihen viemärin päälle liruttaa loput :D

Pissaako teillä isommatkin ihmiset viemäriin?

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
koitapa jos poika tykkäis pissiä seisaaltaan pyttyyn :)

No itseasiassa se jonkin aikaa kävi välillä pissii seisaaltaan pottaan, mutta löi sitten senkin läskiksi. Mä koitin skarpata sitä, kun kerran innostus oli isoa käydä pissalla niinku isi, mut se vaan loppu. Ei yks kaks suostunut enää :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
toi ainakin kertois siitä että on valmiudet pottapissimiseen

Sen mäkin huomasin. Jos mennään oikein liruttelemassa liruttelemaan ammeeseen, niin tietää että tulee ja jos vielä keskeytetään ja lirutetaan loput viemäriin niin luulis onnistuvan pidättämisen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
:D
Meilläkin esikoinen pissii viemäriin kun ollaan saunassa, itekin sitä tein lapsen..en siis enään!! Eli siitä on mahdollista oppia pois!! :D

:laugh:

No ei sen tartte siitä pois opetella vielä moneen vuoteen, enemmän siitä on päänvaivaa kun pissaa johki muualle lattioille ja matoille ja ja ja.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
:D
Meilläkin esikoinen pissii viemäriin kun ollaan saunassa, itekin sitä tein lapsen..en siis enään!! Eli siitä on mahdollista oppia pois!! :D

:laugh:

No ei sen tartte siitä pois opetella vielä moneen vuoteen, enemmän siitä on päänvaivaa kun pissaa johki muualle lattioille ja matoille ja ja ja.. :whistle:

Joo, meinasinkin lähinnä noille kauhistelijoille :D

Alkuperäinen kirjoittaja moro:
Älä laita sitä pissaamaan pottaan vaan vessanpyttyyn niinku isikin...

Juuh, tämänkin kortin vedin esiin kun tuli taas stoppi siihen potalle. Hain supistajan kaupasta ja näytin miten laitetaan koroke siihen ja nostetaan renkaat että pissataan seisaaltaan taikka istutaan tähän.. pah. Se on kahdesti käynyt istumassa siinä pöntöllä, molemmilla kerroilla puolisen tuntia lauleskeli ja repi vessapaperia :)

Yhteistyössä