siilinjärvi

ajattelin ihan uteliaisuuttani laittaa oman alotuksen siilinjärvelle kun näkyi tuossa kuopio/savo ketjussa teitä muitakin olevan täällä, olisi kiva vaikka kirjoitella/tapailla muita äitejä ja vaihtaa kuulumisia. Itse olen vm -84 ja tyttö -04. Saa laittaa myös yytä!
 
Pörrin äiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2006 klo 14:38 VimpulaPompula kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2006 klo 13:01 vieras kirjoitti:
Tavattaisko joku päivä vaikka Siilin keskustassa olevassa leikkipuistossa? Olisko tulijoita?
Ai fontanellan edessä olevassa leikkipuistossa. Mä ainakin voisin, mutta nyt on kyllä ainakin viikko eteenpäin kiireistä aikaa =)
Myös mä voisin tulla. Leikkipuisto on siis fontanellan edessä vai onko täällä useita? Ajankohdalla ei väliä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2006 klo 17:09 Pörrin äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2006 klo 14:38 VimpulaPompula kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2006 klo 13:01 vieras kirjoitti:
Tavattaisko joku päivä vaikka Siilin keskustassa olevassa leikkipuistossa? Olisko tulijoita?
Ai fontanellan edessä olevassa leikkipuistossa. Mä ainakin voisin, mutta nyt on kyllä ainakin viikko eteenpäin kiireistä aikaa =)
Myös mä voisin tulla. Leikkipuisto on siis fontanellan edessä vai onko täällä useita? Ajankohdalla ei väliä.
Ei kai tässä keskustassa muita ole, mut ajattelin että siinä ihan varmastikko. =)
 
Pörrin äiti
Torstai kävisi, mutta mieluummin klo 10. En viitsisi herättää lasta aikaisen lähdön vuoksi. Onnistuu myös se 9, jos on kovin hankalaa muuttaa aikataulua :flower:
 
Täällä yksi uusi ilmoittautuu tähän ketjuun. Eli Vuorelan puolelta ollaan, mutta oma auto suo mahdollisuuden "helposti" kulkea, myös keskustaan. Itse olen syntynyt -85 ja tyttö -03 syksyllä. Ja kyllä kaivataan kipeesti leikkipuistotapaamista, kun ei likalla ole ollenkaan leikkikavereita kesällä.
Jos nyt olette menossa torstaina Fonttanellan puistoon (en tiä kun en oo käynyt löydänkö), niin mekin mielellämme tultaisiin. Kellon ajalla ei ole suurta merkitystä. Laittaisiko joku vaikka tänne vielä varmennuksen siitä ajankohdasta. Ap:llä tosin on minun s-postinikin. Toivottavasti nähdään kaikki sielä.
 
olisiko mitenkään mahdollista järjestää toinen tapaaminen vaikka juhannuksen jälkeen maanantaille eli onkos se nyt 26 päivä? itse en nimittäin pääse tuolloin torstaina, lähdetään reissuun tänä iltana.

*pyytää nöyrästi* :D <br><br>
 
Pörrin äiti
Heippa taas!
Torstai näyttää olevan huono päivä ainakin kahdelle. Olisiko se maanantai parempi, niin mahdollisimman moni pääsisi yhtäaikaa? Siis ma 26.6 vaikka klo 10?
 
Me ei päästä maanantaina, mut liitytään seuraan joku toinen kerta sitten. Ei kannata alkaa menidän takia miettimään toista päivää kun ei kaikille käy kuiteskaan samoina päivinä. Jos päätätte siellä jonkun uuden päivän milloin tapaatte uudelleen, niin olisko joku niin kiva ja laittais sen tänne niin tultais joukkooon mukaan =)
 
SanRina harmaana
No minulle ainakin (pitäisi) sopia maanantai ja klo.10? Käyn katsomassa ketjua vielä sunnuntai iltana, eli jos sitten täällä olisi muutamia tulijoita:) Hyvää juhannusta. :wave:
 
pidetään tätä ketjua näkyvillä niin kaikki halukkaat pääsee kans mukaan jos sovitaan jotain aikoja tapaamisille.

hyvää juhannusta minunkin puolesta!

ai niin ja sovitaanko eka tapaaminen maanantai 26 klo 10, kaikki tervetulleita, itse ainakin aijon ilmaantua!<br><br>
 
Me ei päästä sillo maanantaina kun tulee mummi ja minun sisarukset kylään. Mutta katsotaan myöhemmäksi uudestaan josko sillo päästäisi. Tämä kesä on aina semmosta liikkeellä oloa. Eskoinen ei ole heinäkuussa hoidossa niin se kuu on sit hyvä =)
 
Pörrin äiti
Nähdään siis ma klo 10. Ja tosiaan, pidetään yllä tätä ketjua ja yritetään sovittaa aikatauluja niin, että kaikki pääsee mukaan :flower: Oikein hauskaa juhannusta kaikille!
 

Yhteistyössä