siilinjärvi

SanRina harmaana
No minäkin olin myöhässä tapaamisesta, tulin vasta kolmen aikaan. Ei ollut enää ketään, toivottavasti kukaan nyt ei joutunut yksin siellä odottelemaan. Todella nolo olo :ashamed: Pitäisikö hieman vaihdella numeroita, että voisi ilmoittaa jos tulee esteitä viime tipassa?
 
Yks tuore äippä ja 3kk napero vois liittyä seuraan satunnaisesti.. Täältä maalta kun ei ihan noin vaan pääse ajelemaan mutta jos oiken silleen sattuu sopivasti niin seuraan voisin liittyä minäkin tuon iiliäiseni kanssa. =)

Itellä ikää 28v ja neiti-naperolla siis 3kk.
 
Suppu
Vieläkö täällä on Siilinjärven treffalijoita? Huomasin, että olette kesän aikana muutamaan otteeseen tavanneet, mekin halutaan siis mukaan! Poika on kohta puolivuotias ja olemme vasta muuttaneet Savoon päin, joten uudet mamma ja lapsi ystävät olisi tervetulleita!
Ilmoitelkaahan olemassa olostanne.
:)
 
hei!
meillä miehen vanhemmat asuu siilinjärvellä ja olis ihan kiva saada sieltä tuttuja.
pitkään aikaan ei olla siellä käyty ku mua ei oo kiinnostanut koska ei oo mitään tekemistä, istua vaan sisällä.
elikkäs olis ihan kiva tavata siellä muita mammoja niin sinne kiinnostais useammin mennä.
mulla on 10kk ikänen poika ja ite oon 20.
 
Joo pitkästä aikaa täällä sivuilla käytyäni huomasin täällä tämmösen ketjun.
Me kanssa etsitään seuraa kun noita mammakavereita ei kovin monia oo.
Eli siis parikymppinen äiti ja 1,5v tyttö.
Että jos noita tapaamisia vielä meinataan järjestää niin mekin oltais halukkaita osallistumaan!
 
Hei vaan, mekin kaivattais kavereita, vaikka asutaankin Alapitkällä Lapinlahden kunnan puolella. Ei vaan tunneta täältäpäin monia lapsiperheitä ja tyttö on yksinäinen, hän on 2,4 vuotta ja perhepvhoidossa päivät. Sielläkin on nyt ollut jo 2 kk yksinään, kun ei vaan ole tullut muita kavereita siihen paikkaan. Käymme usein kaupoilla Siilissä ja kirjastossakin joskus, myös Fontanellassa aiotaan käydä joskus koko perhe. Minä olen 37, isi on 39 ja asumme maalla. Kiva olisi saada uusia ystäväperheitä !!! Meiliosoitteeni on mberry1@luukku.com tai sitten tämä Kaksplussan juttu. Ilmoitelkaa jos on tapaamisia, meille kävis parhaiten illat tai lauantait.
 
tolki
Siilinjärvelle just paluumuuttanut ilmoittautuu! =)
Tosin vauvaa vasta odotellaan maailmaan syntyväksi marraskuun loppupuolella. Mutta ajattelin olla ajoissa liikkeellä... tulen varmasti jossain vaiheessa kaipaamaan mammaseuraa.
Ootteko laittanut sähköpostilistaa tms. tapaamisista?
 

Yhteistyössä