Siihen loppui seksikin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turhautunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turhautunut

Vieras
Miten teillä muilla?
Meillä nimittäin raskauden jälkeen loppui hellyys, rakastelu, toisen huomioiminen jne. Tuntuu todella typerältä kun ensin mies niin ilmoitti haluavansa kanssani lapsen (ja väittää edelleen) mutta silti käyttäytyy kun olisin ruttotautinen.
Olen mielestäni edelleen viehättävä enkä ole kärsinyt mistään raskausajan ongelmista (koputetaan puuta) eli käytökselläni en ole tietääkseni häntä karkoittanut.
Mikä siis mättää? Ehdotuksia vastaanotetaan. Mies ei sano mitään järkevää syytä. Kaikesta on vain seurannut se että nyt ottaa päähän sisälläni kasvava sikiö. Onhan hän osa tuota miestä joka loukkaa minua päivittäin.
Lankesinko samaan vanhaan ansaan - kun nainen on raskaana niin hän on kiikissä ja äijä saa vapauden tehdä mitä vaan.
Hermot menee.
Miten teidän miehenne ovat ottaneet asemansa? Tuleeko täysi tuki ja miten vai sattuuko laiminlyöntejä?

Olen itse nyt viikolla 26+0 ja seksiä on ollut raskauden ainana 3 kertaa :( Itseäni kyllä haluttaisi, mutta miestä ei. Olen monta kertaa yrittänyt tehdä aloitteen, mutta aina miestä vaan väsyttää, on kiire tehdä koulutöitä jne... Tuntuu tosi pahalta, kun itsetunto on muutenkin alamaissa tämän muuttuneen ulkonäön takia.

Meillä ei ennen raskauttakaan mikään vilkas seksielämä ollut, johtuen ihan erilaisesta vuorokausirytmistä ja molempien opiskelusta. Eikä kai muutenkaan mitään seksihulluja olla. Mutta nyt tämä tilanne on mielestäni jo aika masentava. Tietty tästä tulee kamalia riitoja, kun hermostun vonkaamiseen ja silloin ei seksiä ainakaan tipu. Mies on sanonut, että tällä hetkellä kokee minut enemmän ÄITINÄ kuin NAISENA. Joo, tosi imartelevaa :(

Hellyttä ja hemmottelua on ihan tyydyttävissä määrin, mutta välillä tulee tunne, että jumalauta kun raskaanakin saa kaiken tehdä itse...

Meilläkin on ollut aika hiljaista seksin suhteen. Mulla nyt 14 viikko menossa. Yhden kerran ollaan harrastettu raskaaksitulon jälkeen seksiä. No, omassa tapauksessa voin kyllä myöntää, etten ole itsekään ollut mitenkään kamalan aloitteellinen, mutta olen huomannut ettei mieskään ole tehnyt elettäkään tämän suhteen. Ennen siis hän teki melkein aina aloitteen.

Hei,

Itse olen raskaana vasta kudennella viikolla, mutta ainakin vielä mies haluaisi seksiä niin paljon kuin vaan saa. Valitettavasti vaan on niin, etten itse ole siihen kyennyt ensin lääkkeiden vuoksi ja nyt jatkuvan pahoinvoinnin takia... Mies on siis turhautunut kun ei seksiä saa, mutta ymmärtää kyllä kun naama valkoisena yritän etsiä asentoa, missä ei niin kovasti oksettaisi. =)

Koittakaa puhua miehillenne, että vaikka masu kasvaa ja äidiksi tässä valmistaudutaan, niin ei ne halut naisella mihinkään katoa. Enemmän olen kuullut niin päin, että seksuaalisuus toisella kolmannekselle nousee! Ja eihän sitä naiseus mihinkään katoa vaikka äidiksi tuleekin. Voi noita miehiä... Voihan niille vähän yrittää vihjailla, että missäs ne halut ja läheisyydentarpeet sitten pitäisi tyydyttää, jos ei oman miehen kainalossa...?

Voihan nainenkin tietty tehdä sen virheen, että itse paneutuu niin täysillä raskauteen ja tulevaan lapseen, ettei huomioi miestä samalla tavalla kuin ennen. Silloin helposti halut vähenee. Käykääpä ostamassa tai pengotte kaapistanne joku seksiasu ja keimailkaa hieman miehellenne tai muuten vaan liikutte kotona seksikkäissä pikkuvaatteissa! On se kumma jos miehiin tule liikettä! =)

Viestini varmasti enemmänkin ärsyttää alkuperäistä mutta pakko sanoa.

Onneksi meillä ei raskaus (nyt rv 18+4) ole millään lailla vaikuttanut seksielämään. Seksiä harrastetaan n. 2-3 kertaa viikossa kuten ennen raskauttakin. Kohta pitää tosin asentoja alkaa vaihtelemaan kun maha tästä vielä kasvaa... Mies on täysillä mukana odotuksessa ja ikionnellinen. En oikein ymmärrä edes miksi miehet eivät haluaisi seksiä raskausaikana. Toki mieheni on sanonut joskus että pelkää satuttavansa vauvaa, mutta kun on juteltu ja selvitetty ettei seksistä voi olla mitään haittaa niin ei asiasta ole enää keskusteltu. Mieheni odottaa myös innolla että mahani vielä kasvaa, kuulemma tosi suloisen näköistä :)

Pitääkin heti kotiin päästyä antaa miehelle oikein kunnon hali ja kertoa miten hyvin asiat meillä on :)

Itselläni on myös työtä siinä että suhtaudun itseeni arvostaen ja ymmärtäen. Onhan siinä totuttelemista kun vartalo menettää ne tutut muotonsa eikä paluu ole varmaa eikä täysin todennäköistäkään. Olisi tärkeää nyt kokea edelleen olevansa nainen ja ihailtu. Ja jos ei kerran sitä tarvetta tyydytä oma mies niin kukakohan sitten? Ei taida olla muita. Olen mm. pyytänyt miestä ottamaan vatsastani kuvia että olisi kiva myöhemmin katsoa mitä tapahtui ja missä aikataulussa niin ei. Sitten suutuin ja sanoin että käy vaikka välillä oksentamassa jos tekee pahaa mutta kuvat hän ottaa. Lopputulos nolla. Ja nyt ärsytän ja säälin jo itseänikin. Miten itsevarmasta ja ihaillusta naisesta on tullut tällainen vonkaava nalkuttaja.
Masentaa lukea onnellisia raskaanaolevia viestejä kun itse lähinnä tunnen kuinka asiat vaikeutuvat.
Eilen tuli taas naapuri vastaan ja onnitteli ja minä vastasin että lähinnä tässä v..ttaa. Ymmärrettävästi hän käveli pois.

Tämä voi kuulostaa huonolta toisten korviin, mutta meillä harrastettiin seksiä koko raskauden ajan ihan niin, että edellisenä iltana vielä kun vauva syntyi seuraavana aamuna. Kaksi viikkoa ennen laskettua aikaa.

Meillä on harrastettu seksiä koko raskauden ajan vaihtelevalla tiheydellä, nykyisin kerran tai kaksi viikossa. Miehellä oli kausi, jolloin ei niin tehnyt mieli. Keskusteltiin asiasta ja sanoi pelkäävänsä, että satuttaa vauvaa. Itsellä halut vähän vähentyneet loppua kohti, mutta mies pitää edelleen seksikkäänä ja iloitsee erityisesti suurentuneista rinnoista! Kannattaa keskustella miehen kanssa mieltä painavista asioista ja myös neuvolasta saatavissa kirjasissa on juttuja raskauden aikaisesta seksistä. Anna miehen lukea niitä, joskus painettu sana auttaa!

Meillä ei ole seksi loppunut, mutta miehen on ollut joskus vähän vaikea innostua ja keskittyä, kun vauva on siinä keskellä, vaikka onkin vielä vatsassa. Nainen on tottunut siihen, että vauva on koko ajan mukana, mutta miehelle voi olla vaikeaa olla sängyssä vauvan kanssa.

Ainoa neuvo, jonka voin antaa, että ainakin minun mieheni kyllä rakastelee, kunhan on kiihoittunut, ei siinä sitten ehdi enää muuta ajatella. Eli vaikka pimeässä mieheen kiinni, niin kunhan pääsette alkuun, niin hommavoi luistaa ihan entiseen malliin.

RV 26 menossa ja seksiä ei oo täälläkään ollut enää reiluun kuukauteen. Sitä ennen kyllä sekstailtiin ihan normaalisti 2-3 kertaa viikossa. Hellyyttää ja halauksia ja pusuja kyllä riittää edelleen koko ajan, ehkä jopa enemmänkin kun ennen. Mutta kait se sitten miestä oudoksuttaa tuo kasvava vatsa ja tuleva vauva?
Mutta eipä tätä raskautta ikuisesti kestä ja ehkä seksiäkin tulee taas kuvioihin jossain vaiheessa synnytyksen jälkeen?!!

Hmm..tää on niin hankala aihe. Usein syyksi ehdotetaan just tota, että mies pelkää satuttavansa vauvaa. Joillakin syy on tuo, mutta joillakin jotain muuta. Mutta eihän ne miehet ihan tyhmiä ole. Onhan ne tulevat isät kuulleet/lukeneet, että seksiä voi kyllä harrastaa koko raskauden ajan. Sitä en kyllä osaa sanoa mikä se syy sitten kullakin miehellä on, mutta sehän selviää (toivottavasti) vain kysymällä. Syy voi joistakin miehistä tuntua nololta tai sitten he arvelevat sen loukkaavan puolisoa, niin katsovat parhaaksi jättää totuuden sanomatta. Kuulostaa aika ikävältä, että kaikki muukin hellyys päättyy :( Läheisyys on kuitenkin niin tärkeää, jos vaikka seksi ei loppuraskaudesta enää onnistukkaan. En ehkä kannata tuota ajatusta, että pimeässä käytte miehen ""kimppuun""..ties millaisen pakokauhun se saa aikaiseksi. Kyllä sen on lähdettävä molemmista, että molemmat siitä voi myös nauttia. Oon nyt 23 raskausviikolla ja meillä kyllä edelleen seksiä harrastetaan. Vatsa on kasvanut ja miehen mielestä se on ihana ja seksikäskin. Ollaan useasti puhuttu seksistä ja kysyn aina välillä, että onko tullut uusia ajatuksia asiasta. Yhdessä on asiaa pohdittu ja on sovittu että sitä harrastetaan niin usein kuin molemmista hyvälle tuntuu ja toivotaan sen olevan mahdollista ihan loppusuoralle asti. Mutta ihmiset on erinlaisia. Mikä toisesta on ihana ja seksikäs voi toisesta olla jotain muuta tai muulla tavalla tärkeää.

Yhteistyössä