siideri pettymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhaan odotin!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhaan odotin!

Vieras
En oo kahteen vuoteen juonut alkoholia, koska raskaus ja imetys. No tänään sitten heittäydyin oikein villiksi, kun on jo pitempään tehnyt päärynäsiideriä mieli ja avasin pullon... Mutta hitto, ei se ollut YHTÄÄN niin hyvää kun mitä odotin :/ en muista minkä merkkistä aikaisemmin oon juonu, että oliko siinä vika vai missä, mutta ihan järjetön pettymys tää kuitenkin oli :'(

ja pakko oli jakaa johonkin, kun ei oo mieskään kotona, enkä fb:hen viitti näin turhia päivityksiä laittaa :D

Mä en enää raskauden ja pikkuvauva-ajan jälkeen ole voinut sietää siideriä. Joskus ennen kyllä tykkäsin kuivasta siideristä ja monesta merkistä, mutta enää ei maistu. Lapsi on kohta 3 v ja olenkohan 2-3 siideriä juonut hänen syntymänsä jälkeen (ja aina maistunut yhtä pahalta). Siispä jos jotain otan, otan kuivaa kuohuviiniä :)

Mä just juon Crowmooria ja vaikka se väittää itseään kuivaksi, niin tää on kyllä tosi makeaa mun suuhun! En muistanutkaan. Parempaa silti, kuin UpCiderit. Jos ei ihan makeinta halua mutta ei kuivaakaan, niin kannattaa testata niitä jotain Lemon Soda -siidereitä, ovat uutuuksia ja saattaa itseasiassa olla UpCideria. Hyvää ruokajuomaa ja maistuu vähän simalta. :)

Ihan ykkös siideri on ehdottomasti Old Rosie, Happy Joestakin tykkään. Sommersbyä juon myös välillä mieleläni. Suomalaisia esanssilitkuja ei saisi edes siidereiksi kutsua. Crowmooresta en isommin välitä.

Siidereissä on aivan valtavasti makueroja. Pidän kovasti hyvistä, tammisista brittisiidereistä, mutta jotkut upciderit, golden capit jne ei uppoa kyllä yhtään. Muuten minusta - ja monesta muustakin - on tullut "iän myötä" koko ajan enemmän juomaronkeli. Siinä mielessä missä ennen mikä vaim alkoholi oli hyvää ja juontikelpoista, nyt jään mielummin ilman kun juon sen Upciderin..

Yhteistyössä