Siiamilaiset kaksoset

Horuksen silmä

Aktiivinen jäsen
21.11.2008
10 741
-1
36
Tampere
Abortti on palstalla kovin tuomittu aihe. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.
Itselläni teki pahaa katsoa ohjelmaa siiamilaisista kaksosista joiden ennuste selviytyä hengissä oli huono. Abortti on monen mielestä väärin. Mutta kyllä se pistää miettimään onko oikein tietoisesti synnyttää lapset elämään lyhyt elämänsä sairaalassa kiinni koneissa ja käymään läpi vaikeita leikkauksia?
Jos ihmisellä ei ole oikeutta "leikkiä jumalaa" ( tehdä aborttia ). Miksi ihmisellä on sitten oikeus " leikkiä jumalaa" ja koittaa erottaa siiamilaiset kaksoset syntymän jälkeen toisitaan?

jos tarkoitat sitä tiistain 4d niin se oli aika järkyttävää katsottavaa! jos saisin tietää että itselleni olisi tulossa siiamilaiset kaksoset niin se olisi kyllä saman tien aborttiin meno. Kun ne lapsukaiset syntyy niin ne joutuu taistelee hirveesti elämästä! ei ole kiva kun pienet vauvat jotka hyvin epätodennäköisesti selviytyväisit,niin ovat koneissa ja tehdään kaiken maailman leikkauksia jonka seurauksena kuolevat!

Juuri sitä 4D´tä tarkoitin.
Mua jotenkin teki pahaa kun vanhemmat vaan jankutti että olemme tehneet kaikkemme vauvojemme eteen. Kukaan ei mitenkään noteerannut niitä kärsimyksiä mitä vauvat joutuivat kokemaan ennen kuolemaansa.

se tyttö oli kyllä tosi nuori. Lääkäritkin tiesivät että se ennuste ei ole mikään hyvä niin kaikkensa silti yrittivät mut sääliks kävi niitä pieniä viattomia lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Juuri sitä 4D´tä tarkoitin.
Mua jotenkin teki pahaa kun vanhemmat vaan jankutti että olemme tehneet kaikkemme vauvojemme eteen. Kukaan ei mitenkään noteerannut niitä kärsimyksiä mitä vauvat joutuivat kokemaan ennen kuolemaansa.

En katsonut ohjelmaa, mutta on myös väärin kuvata sellaisessa "jeesustelumielessä " pieniä lapsia jotka eivät ymmärrä, eivätkä voi tilanteelle mitään.

Mun ajjatukset varmaan arvaatkin. :)

Mä itse koin ettei minusta ollut tuossa tilanteessa jatkamaan raskautta, ei itseni, muttei myöskään kohdussa kasvavien lasten takia. En olisi voinut elää sen tiedon kanssa että lapset kärsivät kohdussa, menehtyen sinne, tai viimeistään PIAN synnyttyään.

Oli tosiaan kamalaa nähdä, miten pienet vauvat kärsivät heti syntymänsä jälkeen ja lopulta kuitenkin kuolivat. En todellakaan ymmärrä, miksi heidän piti antaa kärsiä koko lyhyt elämänsä. Abortti olisi ollut armollisempi.

Yhteistyössä