Käden vääntöö ketjussa yhdessä ja pakko sihistä pois etten sano rumasti ja ääneen ei voi ku lapset herää muuten.
Borkku, sihistään vaan!!! |O |O |O |O |O Tai mie kyl huudan jo . :headwall:
Aina vaan ei jaksa ymmärtää kaikkea... Ja jotenkinhan se on purettava.. Ja jotenkin kiva hiukan nyt sihistä ja puhista tässä tälläi ettei sano mitään rumaa!
Mä hilpasen pian ton ronton kans pihalle käymään ja sit mä meen kyl toviks sänkyyn neidin viereen ja laitan sekä puhelimen että kellon herättään ku en mä sit muuten herää tai sit en nuku lainkaan tänäyönä tiedä sit häntäkään mitä sitä tekis
Siel on aika vilu ku poikkesin partsilla hakemassa raitista ilmaa. Joo se nukkuminen olis aika ajankohtaista. Likkaki tarveis varuiks pissittää viel. Huutelee jotai et elä veikka kiusaa ja toinen vaan nukkuu tyytyväisenä yläsängyssä.
Mä kans käytin neitiä yöllä pissalla ku oli pienempi eikä tuo edes välttämättä kunnolla heränny mut pissas kyl ku sano et pisaa sit niin vien sut takas sänkyyn =)
Tuo oli jo kerran käynny! Ma ole mitään huomannu! No saipa syyn tulla häätää kissan miun sängystä pois.
Tuo osaa olla sellanen hiippari et oksa pois.
Minkäs ikänen neiti siul on?
Sulla on jo niin isolikka! Tuo vasta ens kuussa 4. Jätkäki alottaa sen jonkun mikä on ennen sitä missä olet töissä. Mulla on kriisi ja miun pojun yhteydessä ei vaan saa puhua asiasta alkaa sydän takomaan.