sietämätön jännitys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

......

Vieras
Niin siis kamala tämä jännitys... ensi viikolla olisi meno rakenneultraan ja tieto siitä että kumpi siellä vois olla =D pari päivää sitten lääkärin arvio oli että tyttö kun ultrattiin mutta silti jänskättää että minun "kupla" puhkeaa... =D =D Nim. kovasti tyttöä odotetaan (poikia jo on) Silti kaikki vauvat on ihania ja yhtä ootettuja !!! =D

[QUOTE="vieras";28061108]Toivottavasti saat odottamasi tiedon. Pienet tytöt ovat niin iiihania. Pojat myös, ei sen puoleen.[/QUOTE]

Niin on =D Ois vaan niin ihana sellanen rinsessa pitämään pojille komentoa

Mua jännitti rakenneultrassa se onko vauva kunnossa.

Aina, siis aina joku tulee jeesustelemaan, aina!
Ap. ilmeisesti käynyt juuri ultrassa joten varmaan sen pohjalta tietää, että vauva vaikuttaa terveeltä.
Sitäpaitsi, vaikka mä en käynyt ylimääräsissä ultrissa niin kyllä mäkin enempi mietin sitä kumpi sieltä tulee kuin sitä että onko terve. Mitä se auttaa etukäteen hermoilla ja murehtia tuollaista asiaa. Toi sukupuolen "jännittäminen" on kuiyenkin sellaista postiivistä. Kaikki ihmiset ei vaan valmiiksi ajattele sitä pahinta.

[QUOTE="Vieras";28062002]Aina, siis aina joku tulee jeesustelemaan, aina!
Ap. ilmeisesti käynyt juuri ultrassa joten varmaan sen pohjalta tietää, että vauva vaikuttaa terveeltä.
Sitäpaitsi, vaikka mä en käynyt ylimääräsissä ultrissa niin kyllä mäkin enempi mietin sitä kumpi sieltä tulee kuin sitä että onko terve. Mitä se auttaa etukäteen hermoilla ja murehtia tuollaista asiaa. Toi sukupuolen "jännittäminen" on kuiyenkin sellaista postiivistä. Kaikki ihmiset ei vaan valmiiksi ajattele sitä pahinta.[/QUOTE]

wtf??

Yhteistyössä