Siemenneste vaikuttaa positiivisesti naisen hyvinvointiin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terveys ennenkaikkea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Terveys ennenkaikkea

Vieras
Seksuaalisuuden ammattilaisilla on se harhaluulo, että emättimeen purkautunut siemenneste valuu sieltä kokonaisuudessaan pois. Kyseessä on kuitenkin yksi niistä lukuisista myyteistä, joita seksin ympärillä on. Todellisuudessa siemennesteestä imeytyy aineita emättimen epiteelikudoksen läpi. Imeytyneet aineet ovat naisen verenkierrossa viimeistään kaksi tuntia yhdynnän jälkeen. Siemennesteellä on siis muitakin biologisia tehtäviä kuin naisen hedelmöittäminen.

Tutkimuksissa on havaittu, että siemennesteellä on naisen masennusta poistavia ominaisuuksia. Siemenneste vaikuttaa myös kuukautiskierron pituuteen ja säännöllisyyteen, lievittää PMS-oireita, vähentää perimenopausaalisia oireita, ehkäisee synnytyksen jälkeistä masennusta ja lieventää menopausaalisia psykologisia muutoksia.

Mä oon huomannu, että auttaa mielialaan joo. Mutta onko tuo totta? Se mielihyvä, sitä myös orgasmiksi kutsutaan. Mut joo, parempi mieli ilman sadepukua harrastaa sitä, että voisin allekirjoittaa ton väittämän. =)

Alkuperäinen kirjoittaja mistä tieto?;23173467:
Mä oon huomannu, että auttaa mielialaan joo. Mutta onko tuo totta? Se mielihyvä, sitä myös orgasmiksi kutsutaan. Mut joo, parempi mieli ilman sadepukua harrastaa sitä, että voisin allekirjoittaa ton väittämän. =)

Kyllä tämä ihan totta on ja tutkittua tietoa.

[QUOTE="sanelma";23173448]Nyt tuli lähtö baariin...[/QUOTE]

Sulle suosittelen silti sadeasun kanssa harrastamista tautien vuoksi ;)...eri asia vakiparisuhdepano.

Alkuperäinen kirjoittaja höh..;23173484:
no mut entä ne jotka käyttää kumia ne ei voi hyötyä tästä... :/

Niinpä. Kyllä naisella on varmasti myös vaikka mitä terveyttä parantavia vaikutuksia miehiin. Näin se luonto on tämän homman hoitanut.

Alkuperäinen kirjoittaja mistä tieto?;23173478:
Sulle suosittelen silti sadeasun kanssa harrastamista tautien vuoksi ;)...eri asia vakiparisuhdepano.

Mut mä en pidä sateessakaan sadetakkia tai varjoa. En myöskään syö karamelleja, joissa on paperit päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;23173519:
Ihan niin paljon kuin sitä riittää. Mää olen katsos terveysihmisiä.:saint:

Et sä yhtään säästä toista parkaa jännetupin tulehdukselta, vai hiirikädeksikö sitä kutsutaan, eiku ..lähti lapasesta, vai....hä? :D

En tiedä mitään ällöttävämpää kuin sperma. Oksettavaa. Limaista haisevaa kuvotusta.

Mikään ei ole inhottavampaa. Hyi stana.

Onneksi tajusin aikuisena olevani lesbo niin ei koskaan tarvitsekaan enää edes nähdä sitä litkua. Pelkkä ajatuskin puistattaa.

Nieltynä sperman hyvinvointivaikutuksista saa ylivoimaisesti suurimman hyödyn. Suosittelen lämpimästi ja tarjoan mielelläni päivä-annoksen kenelle tahansa viehättävälle naiselle, veloituksetta.

Joillakin haisee joillakin ei. Silti maailman epämiellyttävin aine se on koostumukseltaan ja ulkonäöltään.

Vaikka en olisikaan lesbo niin en sen litkun enää antaisi itseäni koskettaa. Yäks. Osa miehistä on ihan kivoja, ei siinä mitään ole mut sperma ei ole kivaa.

Yhteistyössä