sidonta

• Viestiketjun aloittaja vieras köysissä
  • Ensimmäinen viesti
vieras köysissä
kiihottaako muita sitominen?mua se ainakin kihottaa,eilen leikittiin et mies raiskas mut,sitoi sänkyyn käsistä ja jaloista ja alkoi #&%?$!* molempiin reikiin,yritin "vastustella mutten voinut liikkua...ja koin varmaan elämäni suurimmat orgasmit :p :p :p :p

• Tykkää
Reactions: Marja Punapää
Oiihh, NAM!!! Tismalleen samat mieltymykset mulla! Heti, kun mies vaikka vain tarttuu nussiessaan mua tiukasti ranteista ja naulitsee mut paikoilleen, kiihotun älyttömästi. Sama koskee sitomisleikkejä, joista molemmat tykkäämme. Se, että mies ottaa naisen vähän kuin väkisin, tekee gutaa, kun nainen on leikissä mukana.
Aidon raiskauksen tuomitsen tietysti absolut.

• Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Meillä mun mieheni sitoi mut käsistä parvekkeelle (katossa olevaan parruun)
ja sitten se laittoi mun pilluun ison dildon surisemaan ja suuhun pallon että en ääntelisi
siinä sain olla tunnin verran
ja mietin näkeekö naapuritalon asukkaat mut (lasin alaosa on teipattu)
Mutta rinnat näkyy jos ....
Sitten mieheni tuli takasin ja eikä mitä toinen dilso mukana
uuuuh sen se sai mun tiukkaan peppuun ja syvälle
ja sanoi että jos dilso tippii pois saa 20 ruoskan iskua
ja pillusta putos pois heti mitren, niin märkänä olin
ja ruoskaa alkoi tulla pepulle
peppu punasena jäin siihen odottaan mitä sitten
pyykkipopikia??
mieheni laitoi niitä rintoihin ja pilluuni
nyt kihelmöi ja sain orgasmin

olipa ihana iltapäivä parvekkeella

vierailija
Vaimo oli sitonut minut lauantai aamuna sänkyyn kiinni käsistä ja vasemmasta jalasta kun heräsin. Veti heti köydet Kireelle kun heräsin. Sanoi että saan poskijoidon jos annan sitoa toisen jalankin. Tyhmyydestä suostuin. Tuli pian kasvojeni päälle ja käski nuolla. Huomasin heti että hän oli käynyt pissalla ja ei ollut pessyt tai pyyhkinyt pilluaan. Sanoin että en nuole jolloin hän läimäytti kunnolla arvokkaalla ja sanoi että nuolet ja läimäytti uudelleen. Sattui kumpaankin poskeen. Ennen kun kerkisin vastata hän läimytti vielä kerran. Nyt nuolet hän sanoi ja istui suuni päälle. Pissa maistui ja vaimo oli kiimoisaa. Minutin päästä minullakin rupesi pikkuhiljaa seisomaan. Hän katsoi minua silmin ja sanoo minua pervoksi. Kun oli nuolettanut kunnolla hän istui kullini päälle ja nojasi käsillään hartioitani. Katsoi silmiini ja sylkäisi kasvoihini. Sanoi nauttivan alistamisestani. Kun hän oli tyytyväinen. Hän viellä rupesi runkkaamaan lauennutta kulliani ja nauroi. Hiveli ja härnäsi että laukesin uudelleen. Täytyy myöntää että sattui välillä.

vierailija
Vaimo oli sitonut minut lauantai aamuna sänkyyn kiinni käsistä ja vasemmasta jalasta kun heräsin. Veti heti köydet Kireelle kun heräsin. Sanoi että saan poskijoidon jos annan sitoa toisen jalankin. Tyhmyydestä suostuin. Tuli pian kasvojeni päälle ja käski nuolla. Huomasin heti että hän oli käynyt pissalla ja ei ollut pessyt tai pyyhkinyt pilluaan. Sanoin että en nuole jolloin hän läimäytti kunnolla arvokkaalla ja sanoi että nuolet ja läimäytti uudelleen. Sattui kumpaankin poskeen. Ennen kun kerkisin vastata hän läimytti vielä kerran. Nyt nuolet hän sanoi ja istui suuni päälle. Pissa maistui ja vaimo oli kiimoisaa. Minutin päästä minullakin rupesi pikkuhiljaa seisomaan. Hän katsoi minua silmin ja sanoo minua pervoksi. Kun oli nuolettanut kunnolla hän istui kullini päälle ja nojasi käsillään hartioitani. Katsoi silmiini ja sylkäisi kasvoihini. Sanoi nauttivan alistamisestani. Kun hän oli tyytyväinen. Hän viellä rupesi runkkaamaan lauennutta kulliani ja nauroi. Hiveli ja härnäsi että laukesin uudelleen. Täytyy myöntää että sattui välillä.
ja sitten heräsin ja olin kussut sänkyn . siinä meni aamupäivä siivotessa

Yhteistyössä