Sidney!

täh
Onpas iellä teidä laitoksessa ihme vehkeet kun noin aikasilla viikoilla jo muka sydänäänet kuuluu... Ei vaan mulla oo vastaavaa kokemusta ennenkuin jotain 10 viikolla!!!!!
 
Sidney
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2005 klo 22:47 täh kirjoitti:
Onpas iellä teidä laitoksessa ihme vehkeet kun noin aikasilla viikoilla jo muka sydänäänet kuuluu... Ei vaan mulla oo vastaavaa kokemusta ennenkuin jotain 10 viikolla!!!!!
No en tiiä miten näki sen sydänäänet, mutta emätin ultralla katsoi ja sanoi, että sydän äänet näkyy...Mä en noista laitteista niin tiiä mutta kerroin vaan mitä lekuri sanoi!! ;)
 
ronja
Piiiitkästäaikaa tulin tänne kaks plussan sivuille ja mitä iloa täältä löysinkään!! Olet siis saanut plussan ja nyt onnelliseti raskaana!!! ONNEA :hug: Minulla masu on jo jonkin kokoinen rv 24+. NAUTTIKAA!!
 
Sidney
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2005 klo 18:02 ronja kirjoitti:
Piiiitkästäaikaa tulin tänne kaks plussan sivuille ja mitä iloa täältä löysinkään!! Olet siis saanut plussan ja nyt onnelliseti raskaana!!! ONNEA :hug: Minulla masu on jo jonkin kokoinen rv 24+. NAUTTIKAA!!
Eiköhän tässä nautita oikeen olan takaa tällähetkellä...Töissä vaan tuntuu olevan erityisen raskasta tällähetkellä!! Tosi pahat selkäkivut tällähetkellä päällä, mutta on tuota painoakin hieman liikaa, että johtuu varmaan ihan siitä!! :(
Piti ruveta taas laihduttamaan tuossa vuoden vaihteen jälkeen :whistle:
Juu raskaana ollaan ja viikko 7 menossa tällähetkellä, viellä ei takeita miten menee, mutta toivotaan parasta!!
 

Yhteistyössä