Shoppailin ahdistukseeni, mutta toisaalta tein ihan ok löytöjä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ostin lapsille prismasta dvd-leffoja alelaarista. Löysin pojille Pirates of Caribbeanin kaks leffaa, Mr Beanin ultimate katastrofi-leffan ja Karvakamut kolmoset. Tyttö sai Moulin Rougen. Itselleni ostin kaksi dvd:tä suomen stand up-klubia. Lisäksi jokaiselle oman Mauri Kunnaksen kirjain-mukin ja mä sain just itelleni sopivan Maisa ja Kaarina mukin. Ruokapuolelta vielä tuoreita vastapaistettuja sämpylöitä, herkkutiskiltä metsäsienisalaattia ja mulle marinoituja valkosipulinkynsiä. Ai niin ja kirjaosastolta lapsille ison tietokirjan meristä.

Sitten käväisin kirpparilla, ja löysin pojille monta siistiä hupparia ja paitaa alle kahdella kympillä.

Prismasta lähdin oikeastaan ostamaan sitä Dolce Gustoa, mutta en sitten raaskinutkaan..

Nyt tuskin maltan odottaa, että lapset tulee koulusta.

En tiedä lievittyikö paha olo, tuskin, mutta ostinpa ainakin itselleni sillä tavoin hyvää mieltä, että näen lasten ilon kun saavat leffat ja mukit ja vaatteet.

(Ja tytölle en siksi ostellut esim vaatteita, kun on teini-iässä enkä ole enää yhtään kartalla tytön vaatemausta. Pitäisi olla tyttö mukana vaateostoksilla, että tulee mielestä. Ja kyllä se varmasti saa ja tykkää katella myös noita muita leffoja, mutta tuota Mouling Rougea on toivonut jo jonkin aikaa ja sattui nyt löytymään.)

[QUOTE="...";25873042]Niin mäkin tein. Harmi vaan, kun on rahat tiukilla. Löytyipä silti miehelle 70% alennuksella lämmin fleecepaita ja itselle kaulahuivi.[/QUOTE]

Niin on mullakin.. mut alesta ja kirppareilta voi vähän ostaa.

lohtushoppailua tulee joo kans harrastettua. tänään tosin lähdetään kaupasta hakemaan motivaatiota ulkona olemiseen eli uudet kenksut mulle ja pojalle sit vähän myöhemmäks kevääks/kesäks lenkkareita. myös lohtukampaaja olis tällä hetkellä kova sana tähän epämääräseen tukkaprojektiin (kasvattamassa omaa väriä takas, tällä hetkellä kynitty poika tukka jossa osa vielä värjättyä).

Uusimmat

Yhteistyössä