shokki ultrassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

osla

Vieras
Meidän molempien suvussa on kaksosia, joten emme olleet varsinaiset yllättyneitä, kun varhaisultrassa sykki kaksi sydäntä. Ennestään meillä on 5- ja 3,5 vuotiaat tytöt.

Tänään np-ultrassa kaiken todettiin olevan hyvin, kunnes lääkäri soitti toisen lääkärin konsultoimaan paikalle näkymää. Pitkään ultraa pyörittelivät kunnes kokeneempi lääkäri sanoi "kyllä, täällä on vielä yksi." Oltiin tyrmistyneitä: meille tulee kolmoset!!

Olemme siis suurperhe kerta heitolla! Onko täällä ketään, jolla olisi kolmoset?

:hug: oi mikä yllätys :flower: Onnea ja jaksamista :flower:

Onnea hirmuisesti! Melkoinen ylläri ja pistää pakan uusiksi - raskauskin ihan eri juttu jo.

Mutta palstalla on muitakin kolmosperheitä... Muistaakseni jollain on kolmosvauvat ja jollain toisella hieman isommat kolmoset ja sitten taisi olla joku jonka sisko sai kolmoset juuri.

Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:
etpä ole eka, joka palstalla kertoo odottavansa kolmosia, silti täällä taitaa palstailla vaan yks äiti (sinihammas) jola todella on kolmoset ;)

en ymmärrä, mitä vihjaat..? En ole kirjautunut nimimerkillä palstalle..Mutta kiitos onnitteluista muille, itse olen ehkä enemmän hämmentynyt, kuin onnellinen uutisesta. Suoraan sanoen hieman kauhistuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
etpä ole eka, joka palstalla kertoo odottavansa kolmosia, silti täällä taitaa palstailla vaan yks äiti (sinihammas) jola todella on kolmoset ;)

en ymmärrä, mitä vihjaat..? En ole kirjautunut nimimerkillä palstalle..Mutta kiitos onnitteluista muille, itse olen ehkä enemmän hämmentynyt, kuin onnellinen uutisesta. Suoraan sanoen hieman kauhistuttaa.

Kolmosten saaminen on tosi harvinaista -käsittääkseni. Miksi joku haluaisi tällaisessa asiassa valehdella...?

Ehkei niillä kolmosten äideillä ole enää sen synnytyksen jälkeen hirveästi aikaa palstailla... ???

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

täällä liikkuu siis paljon huijareita ja provoilikoita ja jep jep epäilee sinunkin olevan.

Onnea tulevalle triplamammalle! Tervetuloa tuonne monikkoperheille tarkoitetulle Monikko-Onnea palstalle palstailemaan. Löydät googlella, ja vaatii esittelyn+ moderaattorien hyväksynnän että pääsee kirjoittamaan.

t: vuoden ikäisten tuplien äiti

, mutta pitäkäähän huoli omasta jaksamisesta, on rankkaa. Itse kolmoslapsena peilaan vanhempieni elämää ja jaksamista, tosin siitä on jo 30 vuotta aikaa. Nykyisin toivottavasti saa enempi tukea ym. apua.

Yhteistyössä