Shiloh Jolie-Pitt näyttää nykyään ihan pojalta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja No:
http://www.voice.fi/index.php?mw=Brad%20Pitt&option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=13190&cat=26

10 000 dollaria tytön vaatteisiin.

Tuossahan sanotaan ettei Shiloh halua tytönvaatteita ja isänsä osti hänelle koko poikien malliston;-) Joskus tyttö saattaa samaistua esim. veljiinsä ja haluaa samanlaiset vaatteet kuin heillä. Näin kävi veljeni tytölle, vasta murrosiässä suostunut vetämään päälleen jotain tyttömäisempää. Kukin tavallaan.

shiloh_joliepitt_wants_to_be_a_boy.jpg

angelina-jolie-1059-1.jpg

blogcorazon.com.files.2010.02.1267037387_shiloh.jpg

Hassu tytsy. Mutta on hänellä varmaan jo melkoinen voimakas luonne. Näyttää muuten tuossa harmaapaitakuvassa ihan mun pojalta! Mun pojalla on vaan tummat hiukset. Mun sukulaispoika halusi pienenä olla tyttö, ja hällä oli jopa mekko päällä joskus. Ei välittänyt yhtään mitä muut sanoivat. Ihan yhteiskuntakelpoinen ihminen hänestäkin kasvoi aikuisena. Minusta on vaan kiva, että joku uskaltaa olla erilainen.

Alkuperäinen kirjoittaja lissu:
Mikään ei kelpaa täällä: ei pieni tyttöä, jolla on sinine verkkatakki jalyhyet hiukset; ei pieni tyttö, jolla on röyhelömekko ja korkokenkät; eikä pieni tyttö jolla hiukan huulipuna ja korvakorut.......
Ai niin, tytöllähän pitäisi olla vaalea palmikko, leggingsit ja me&i:n viimeisin tunika, niin johan alkaa kelvata :D
Aikuistuka jo!

opettele suomea

Kuuden lapsen äiti Angelina Jolie avautuu elokuun Vanity Fairissa lapsistaan, ja paljastaa että esimerkiksi kaksoset Knox ja Vivienne ovat hyvin klassiset poika ja tyttö. Sen sijaan Shiloh haluaa olla poika.

Jolie kertoo lehdessä pukevansa Shiloh'n kuin pojan. Hän kuvailee tyyliä Montenegro-tyyliksi, sillä hänen mukaansa ihmiset pukeutuvat Montgenegrossa samalla tavalla kuin Shiloh.

- Hän haluaa pukeutua kuin poika. Hän haluaa olla poika, joten leikkasimme hänen hiuksensa. Hän haluaa pukeutua täysin poikamaisesti. Hän ajattelee olevansa yksi veljeksistä, Jolie kuvailee tytärtään.

Näyttelijätär ei ole kuitenkaan huolissaan, sillä hän sanoo olleensa itse lapsena samanlainen. Jolie kertoo tytön olevan hysteerisen hauska, ja yksi hassuimmista ja leikkisimmistä ihmisistä, mitä maan päältä löytyy.

http://www.voice.fi/index.php?mw=Angelina%20Jolie+Maddox+Shiloh+Knox+Vivienne&option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=17349&cat=26

Minä luulisin pojaksi, jos kävelisi kadulla vastaan.

Ja ei, siinä ei ole mitään pahaa että tytöllä on sininen verkkatakki ja lyhyt tukka - kunhan vaan totesin, että ihan pojalta näyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja Kata:
Voisko syynä olla se ettei Shiloh osaa samaistua 5-vuotiaaseen isosiskoonsa joka on tummaihoinen ja haluaa siksi olla poika? Ihme juttu.

Niin. Samaistuu mielummin isoveljiinsä, jotka hekään eivät kyllä ole vaaleaihoisia. Ihme juttu tosiaan.

meidän poika näyttää paljon enemmän tytöltä kuin tämä. ja on nätempikin. tykkää kirkkaista ja heleistä väreistä. on vasta 2 joten saas nähdä tuleeko poika vai tyttöpoika vai poikatyttöpoika vai mikä. ja tulkoon. kunhan viihtyy. on tuota aikaa vanhemmiten hänenkin rumistua ja ahdistua niin paljon kuin jaksaa ja ehtii, ilman että minä ehdoin tahdoin menisin auttamaan asiaa.

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi ulkopuolisen pitäisi edes tietää vastaantulevan lapsen sukupuoli. Minulla on lapsi, jonka sukupuoli tuntuu välillä häiritsevät tuntemattomia ihmisiä. Aivan sama mitä lapsella on päällään, jotkut tuntemattomat kokevat tarpeelliseksi kysyä hänen sukupuoltaan, ja siis vain ja ainoastaan sitä. Kyseessä tyttö, joka jostain syystä näyttää kovin monen mielestä pojalta. Vaikka pitkätukkaisella lapsellani olisi päällään kokovartalopinkkiä, saatetaan silti kysyä on lapsi poika. Onneksi ei tunnu häiritsevän lasta itseään, mutta minua äitinä häiritsee. Onko sillä yhtään mitään väliä tuntemattomille?

Mun pojan iltapäiväkerhossa on kaksoset (ei identtiset) jotka on myös tuollaisia ihan pojan näköisiä, pukeutuvat poikien tapaan ja molemmilla poikahiukset.Leikkivät poikien kanssa ja poikien leikkejä. Luulin niitä aluksi pojiksi mutta nimet Nina ja Maia löivät ällikällä :D Jännä, että kaksoset on täysin "poikia" molemmat ja siis eivät ole yhtään toistensä näköisiä noin muuten, toinen on tumma ja toinen vaalea.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä