Shampoo ongelmia, osaako joku neuvoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xhex
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xhex

Vieras
Lempi shampootani ei enää saa mistään, nyt on tämän syksyn ongelma ollut mistä löytää hyvä shampoo. Nyt ostin taas yhtä shampoota, mutta hiukset tuntuu nyt kuivilta. Kuinka kauan shampoota pitää käyttää että voi sanoa onko se kunnollista?
Minulla alaselkään asti ulottuvat hiukset, päänahka rasvoittuu nopeasti ja kutiaa välillä. Kampaaja sanoi että johtuu kuulemma kuivasta ihosta, käskettiin laittaa päänahkaan hiusöljyä. Mutta en oikein tykännyt siitä, jätti hiukset tahmeiksi.

Turhauttaa ostaa shampoo ja todeta et hiukset ei tykkää.

Mä just hamstrasin mun lempparia kolme pulloo kampaajalta. Ihan törkeen hintasta mutta eipä lopu ihan just (no riittää ehkä viideksi kuukaudeksi). Niitä lisäaineettomia merkkejä on useita. Mulla noi Bodyshopin "luomut" on aihetuttaneet pahimmat allergiset reaktiot.

Mikä shampoo se sun lemppari,mitä ei enää saa oli?

Kannattaa tarkistaa sen lemppari shampoon inci lista ja sitten yritätä metsästää shampoota,jossa mahdollisemman samanlainen sisältö.

Mä haluaisin saada tigin oatmeal&honey hoitsikkaa,mutta se on jo aikaa sitten lopetettu,ehkä netin kautta vois jostain löytää,en tiedä...
Mutta nyt luin että sen valmistaminen aloitettaisiiin taas,mikä on varmaan ihan järkevää,käsitin että on aika suosittua,ainaskin se hoitsikka on tosi hyvää,toivottavasti tulis vielä takaisin kampaamoiden/kauppojen hyllyyn,itse kun en tykkää netin kautta tilailla ulkomailta,vaikka se kyllä halvemmaksi tulisikin. :)

Shampoo on ECLIPSE magic aroma, cinnamon apple. Ongelma on vaan siinä et ehdin heittää purkin pois eikä minulla näin ollen ole inci listaa, hoitoaine vielä löytyy mutta siinä ei taida olla samaa inci listaa?
Meni vaikeeks.

Eiköhän lähes jokainen, ainakin pitkätukkainen, nainen käytä hoitoainetta. Ei kai kukaan ole niin tyhmä että valittelisi kuivia hiuksia EIKÄ käyttäisi hoitoainetta...

Missä sanoin etten käytä hoitoainetta? Käytän hoitoainetta ja hiuksiin jätettävää latvansuojaa. Edellisen shampoon kanssa oli ihan toimiva paketti, mutta kun shampoo vaihtu hiuksistakin tullut eri tuntuiset. Olen kokeillu kolmea eri shampoota, yhdellä hiukset jäi järkyttävän rasvaisiksi ja toinen teki hiuksista hirveän sähköiset vaikka ikinä ennen ei ole sähköisiä hiuksia ennen ollut.

Mullakin on rasvoittuva hiusjuuri. Jos en pese moneen päivään hiuksia niin heti alkaa kutiamaan ja tulee hilsettä. Ja hiukset ovat kuin ruokaöljyllä sivelty.
Pesetkö hiukset tarpeeksi usein?

Yhteistyössä