Sexi ilma kondomi

• Viestiketjun aloittaja Jk
  • Ensimmäinen viesti
Jk
Minä pitäs kysyn van sitä tunte sexi erilasta jos sinä ei käytä kondomi tai oliko sexi erilasta kondomin kansa jos se oli erilasta kertoka mikä oli erilasta silon kun sinä ei käytin kondomi ja kertoka myös oliko se parempi ilma kondomi . Minä halun van tiedän siks jos se kannata alka käytä e pilleri . Ja sitten yksi toisen juttu valu sperma ulos pillu sexin jälken jos ei käytä kondomi jos se valu ulos pillun kertoka kauan se valu ulos sieltä ja miten te estä se valumista . kertoka minula nyt näitä juttut kitos etukäten

Onhan se erilaista. Sama ero kuin runkkaisi kumihanskat kädessä ja sitten ilman hanskoja. Spermaa voi valua seksin jälkeen, mutta jos annat alapääsi vähän asettua ennen liikkeelle lähtöä, niin sitä valuu vähemmän.

Jk
Moi mitä sinä tarkotta kun sinä sanoi että se voi vähä valu mitä se vähä tarkota . Tarkota sinä että se valu nin vähä että sinä melken ei eds huoma että se on valunut ulos sperma olenka . voit te myös kerto miten paljo sperma se valu ulos pillu ja eikö se on epemielitävä jos se valu paljo sperma ulos pillu tai tuntu se hyvä ja kerto miten te estä että se ei valu sperma ulos pillu . Kitos etukäten . T jk

......
1. Kaikki sperma valuu ulos. Ei se jää sinne naisen kohtuun säilöön. Eri miehiltä tulee eri määrä spermaa, joten määrä riippuu miehestä ja panokerrasta (esim. 3:lla kerralla peräkkäin ei tule niin paljoa enää).

2. Miehelle se ehkä on tuota kumihanskalla kokemusta. Nainen ei eroa huomaa tuossa mielessä.

3. Yksi suuri ero on peloissa jälkeenpäin. Jos olet ilman kondomia, saat pelätä aina ja koko ajan sukupuolitauteja. Kondomi ehkäisee ne. Eli kondomin suurin tehtävä onkin nykyisin ehkäistä tauteja (ei niinkään raskauksia, koska siihen mm. pillerit on tehokkaammat). Ilman kondomia seksi on venäläistä rulettia. Klamydia ym. on pikkujuttuja - Aidsiin kuolee yhä. Eli voit päättää pelaatko venäläistä rulettia terveydelläsi ja hengelläsi vai et.

Jk
Moi tarkota sinä että minä ei tunte kun miehet lauke minun sisällä ilma kondomi eikö minä tunte kun hänen sperma tule minun sisällä . Jos sinä tunte kun miehet lauke sperma sinun sisällä voiko sinä kerto miten se tuntu ja eikö se on epämielitävät kun sperma valu ulos pillu tai tuntuku se van hyvä . Ja kerto myös miten sinä nopesti sa sperma loppeta valu ulos pillun . Kertoka minulla . Kitos etukäten . T JK

Jenni
Naisen pillun pohja on erittäin tunnoton. Itse olen harrastanut seksiä 20 vuotta enkä ole koskaan tuntenut, kun mies laukeaa. Toki sen näkee kasvoista ja kuulee ääntelystä, että nyt mieheltä tulee. Niinpä se ei tunnu miltään. Sen sijaan jos mies runkkaa pillun PÄÄLLE, niin se tuntuu todella ihanalta, kun lämmin sperma lennähtää limakalvoille ja klitorikselle (kun siis nainen pitää häpyhuulia levitettyinä).

Guest
kylä ny o nii et valu vaik kui lepa tule sermaa ku veta mina tieta sina laita yks tampaaksia sinu pilureika ni sit ei valu sermaa nii kovi jos sinu kovi iso pilu ni saata tulla huika ohi mut ei se mita serma kyla kuiva ja haiso paha

Jaakob
Minä pitäs kysyn van sitä tunte sexi erilasta jos sinä ei käytä kondomi tai oliko sexi erilasta kondomin kansa jos se oli erilasta kertoka mikä oli erilasta silon kun sinä ei käytin kondomi ja kertoka myös oliko se parempi ilma kondomi . Minä halun van tiedän siks jos se kannata alka käytä e pilleri . Ja sitten yksi toisen juttu valu sperma ulos pillu sexin jälken jos ei käytä kondomi jos se valu ulos pillun kertoka kauan se valu ulos sieltä ja miten te estä se valumista . kertoka minula nyt näitä juttut kitos etukäten

Aloittaja muistuttaa suuresti Helluntalaista palstahäirikköä nimeltä "Savonarola" joka vaikuttaa Suomi24:ssä. Ihme on se, että uskovaiset kirjoittaisi seksistä, Helluntalaiset vielä...

Mutta sanoohan tää kesxkustelija että "JeeSux" eli "Jeesus imee" ja tämä on hänen mielestään Ylistys Jumalalle (hyih)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä