Seurustelumietteitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olemme aikuisia ja seurustelleet joitain kuukausia. Mieheni tykkäilee somessa näyttävien naisten kuvista ja seurailee erilaisten sisältöjen tuottajia. Myös itse päivittää osittain paljastavia kuvia somessa.

Olen sinut itseni kanssa ja periaatteessa tuo ei ole minulta pois. Mutta en mä koe itse tarvitsevani enää tykkäillä hyvännäköisten miesten kuvista.

Jostain syystä tuo mua aina mietityttää, kun somessa noita tulee vastaan. Ihan siis stalkkailemattakin. Voiko olla ihan vilpittömästi vain tapa? Vai miksi edelleen jatkaa tuota, vaikka kertoo minun olevan hänelle tärkeintä? Ylireagoinko turhaan? Ei edelliset mieheni ole tuollaista enää suhteessa tehneet niin mietityttää.
Ajatuksia asiasta ottaisin todella mielelläni vastaan. Vai olenko vaan niin "vanha", etten ymmärrä nykypäivän somekäyttäytymisen normeja. Olen siis miehestäni jonkin verran vanhempi.

Kuulostaa palstan omenansiementäjän lempipuuhalta. Hänen vaimo on kova luu, ja istuu kuulema vieressä, kun puoliso askartelee tälle mammapalstalle kuva- ja videosisältöä Aasiasta.
Jos tapasitte Tinderissä, harmi jos valikossa ei vielä ole ruksia tuohon ikävään taipumukseen.
Yke Areena Amandalandia jakso 4 on huippuhauska. Nainen käy Tinder-treffeillä. Ihanin kohtaus on, jossa isoäiti köy salaa tapaamassa muistisairasta eksäänsä hoitokodissa, koska entiset hoidot eivät viitsi käydä siellä.

• Haha
Reactions: Johnny Appleseed
Kuulostaa palstan omenansiementäjän lempipuuhalta. Hänen vaimo on kova luu, ja istuu kuulema vieressä, kun puoliso askartelee tälle mammapalstalle kuva- ja videosisältöä Aasiasta.
Jos tapasitte Tinderissä, harmi jos valikossa ei vielä ole ruksia tuohon ikävään naisten kuvien katselutaipumukseen.
Yle Areena Amandalandia jakso 4 on huippuhauska. Nainen käy Tinder-treffeillä. Ihanin kohtaus on, jossa isoäiti (Joanna Lumley) käy salaa tapaamassa muistisairasta eksäänsä hoitokodissa, koska entiset miehen hoidot eivät viitsi käydä siellä.