seurustelu narkkarin kanssa

  • Viestiketjun aloittaja Kiia83
  • Ensimmäinen viesti
Kiia83
Olen hiljattain tavannut miehen, joka suoraan sanottuna on täysi nisti. On sanonut olevansa piriin koukussa ja että muut aineet on vain ""viihdettä"". Valitettava tosiasia on, että olen ihastunut mieheen...
Vaikea yhtälö sinänsä, kun itse en ole ikinä kokeillut edes mitään. Hän kysyikin että ""etkö edes pilveä?"" .
En edes tiedä tuleeko tämä etenemään mihinkään seurusteluasteelle, mutta jos/kun, kuulisin mielelläni vastaavassa tilanteessa olevilta, ja muiltakin, kommentteja.
Mikään täysi absolutisti en itsekään ole, viina kyllä maistuu ja viihteellä tulee käytyä melkein viikottain. Mulla kuitenkin on vakituinen työpaikka jne. Joten vietän kuitenkin ns. normaalia elämää. Mies tekee satunnaisia poke-hommia.
Viime yön kun oli (selvinpäin) mun tykönä ja puhuttiin tästä asiasta hän kyllä suoraan sanoi ettei kukaan voi aineiden käyttöön vaikuttaa ja tyyliin jos on vetämässä niin ""ei silloin tule mieleen soittaa tyttöystävälle että mennäänkö vaikka leffaan"", toisin sanoen hän saattaa olla useita päiviä näissä reissuissaan...
Mä loukkaannuin siitä ja sanoin että taitaa olla parempi että otat sinä yhteyttä sitten jos haluat nähdä ja hän lähti päivällä vähän happaman oloisena sitten pois. Halattiin, mutta ei mitään ""soitellaan"" tai ""koska nähdään"".. ei ole kuulunut sitten koko päivänä mitään.. enkä viitsi soitella perään, ja antaa itsestäni heti mitään pirttihirmun kuvaa.
Ahdistaa koko tilanne, kaikinpuolin. :(
 
Hälytyskello
Hei ja toivottavasti pystyn antamaan jotain viisaita neuvoja.Kun suhde ei ole edennyt edes pidemmälle,älä missään nimessä aloita seurustelua!!Olen seurustellut amfet. käyttäjän kanssa,itse en käyttänyt.Kun kultasi alkaa käyt .ainetta,muuttuu hän täysin kylmäksi ja tunteettomaksi,olet aina numero 2,amfetam. ON no.1.Aika menee siihen kun sitä hankitaan ja ne kenen kanssa vedetään ovat aina ykkös seuraa.Silloin olet todellakin pois mielestä.Ja kun ei vedetä niin skitsoillaan,raivotaan ja nukutaan.Ja sitten taas menoksi,eli sulla on mahd. saada se kaikki paska itsellesi mikä vetämisten välissä on.Ja vielä vaarana C-hepatiitti ja hiv( alkaa olla jo aika paljon narkeilla jo Suomessakin).Ja olo kanssasi on tappavan tylsää ja arkista,kun ei tunnu enää aineista huippufiiliksiä.Hajotat vain itsesi ja elämäsi nistin kanssa.PAKENE!
 
Hyvin menee
Siis voiko joku olla niin täysi uuno että roikkuu jonkun nistin takinliepeissä?

Jo kuule rakasta sitä hirveesti ja kerro sille miten ihana ihminen se on ja ole aina valmiina paijaamaan ja halailemaan. Laita ruokaa ja anna rahaa kun se horjuu kerran viikossa kotiin. Siinä se kultapulu narkkis pikkuhiljaa paranee ja jättää huumeet ja huonon seuran sun mahtavan ja voittamattoman rakkauden innoittamana. Pian teistä tehdään lauluja ja elokuvia ja juttu Eevaan.

Sen pituinen se.


 
huhuh
Mun serkku on ex-piristelijä ja koskaan ei tiedä milloin on taas nyx-piristelijä.

Ihan pakko on kysyä, et mitä oikein odotat suhteeltanne? Et taida hirveesti tietää huumeista tai narkkismaailmasta, kun jotenkin vaikuttaa tuo käsityksesi aika naiivilta.

Huumeita ja viinaa on edes turha verrata - varsinkaan silloin kun kyseessä on amfetamiinin vahvuiset aineet. Huumeet vie ennemmin tai myöhemmin hautaan, mut sitä ennen se voi aiheuttaa todellisia vaikeuksia muilla elämän saroilla.

Kokemuksen rintaäänellä: luiki pakoon vielä kun pääset! Uusia ihastuksia löytyy varmasti. Aineet vie mennessään eli kun on vauhti päällä, niin ei siinä enää kukaan eikä mikään muu merkkaa mitään. Ja narkkari ei lopeta ennen kuin on pakko ja se pakotus lopettamaan ei tule ulkopuolelta. Eli vaikka mitä teet ja sanot, vaikka anot, niin huumeet ovat aina etusijalla. Jos et nyt näitä sanoja usko, niin tulet kyllä varmasti huomaamaan asian jos miehen mukaan väkisin jäät.

Itse olen siis seurannut ikäiseni serkun huumehelvettiä (juuri pirin käyttäjä, eikä muuten ole mikään ""kevyt"" huume) jo kymmenisen vuotta eli aika pitkälle tiedän, mistä puhun.
 
Kiia83
Kiitos näistä kommenteista, etenkin sulle hälytyskello.
Ei mulla todellakaan ole mitään ruusuisia odotuksia/kuvitelmia, ja kuten sanoin ollaan vasta ""tapailu-asteella"". Nisti mikä nisti, sehän on fakta asia. Sekin on fakta asia että mies saattaa välillä olla pitkänkin aikaa ilman mitään aineita. Selvinpäin aivan ihanaa seuraa ja hänellä kyllä on muutakin elämää, eli elämä ei pyöri pelkkien huumeiden ympärillä. Mutta en ala tässä puolustelemaan.
Työskentelen psykiatrisessa sairaalassa, joten kyllä tiedän myös mistä puhun, eikä se aina mene niin että ""jossain vaiheessa hautaan."" Kaipaisin vaan oikeasti myös enemmän niitä kommentteja sellaisilta jotka elävät huumeriippuvaisten kanssa.
 
huhuh
No jos olet hoitsu, niin tiedät myös sen, että jos tosiaan aineiden käyttö jatkuu vielä pitkälle tulevaisuuteen, niin käyttöä ei voi enää itse hallita noin vahvoissa aineissa. Tuolloin tie todellakin lähtee nopeasti viettämään alaspäin.

Onnea valitsemallasi tiellä sitten. Et todellakaan taida ymmärtää (vielä) huumeriippuvuudesta ja narkomaniasta hölkäsen pöläystä, vaikka kuinka hoitoalalla työskentelet... Totuus lyö jossain vaiheessa aika suurella todennäköisyydellä 1-0 nenänvarteen... Ehkä mies vielä on taipaleensa alussa, mut odota muutama vuosi vielä lisää, niin eipä riippuvuuden hallinta enää onnistukaan niin hyvin mitä on ajatellut...
 
yks
ARVAAPPA, mitä nisti tekee vastoinkäymisten kohdalla?

Kyllä, vetää lisää kamaa, että saa päänsä sekaisin.

Mies yrittää nyt olla ""avoin"", jotta saisi sinusta sen huolehtijan ja hoivaajan. Sitä hän tarvitsee huonoina päivinä.

Kun hänellä menee hyvin ja hänellä on rahaa, sinä et ole mitään, vaan pitää päästä menemään pirikaveriensa kanssa.

Mieti haluatko suhdetta, jossa on VAIN epävarmuutta. Et koskaan tiedä näetkö miestä, pitääkö hän lupauksensa ja koska näet hänen viimeisen kerran.

Vaikka nyt ruusunpunaisten silmälasien takaa näyttää, että teillä on hyviäkin hetkiä, mutta jatkossa ne huonot vain lisääntyvät. Mies koko ajan tarkkailee, miten paljon kestät hänen temppujaan. Ja hän osaa puhua sinut puolelleen.

Muista, että varmasti kelpaat jollekin toiselle ja jonkun toisen kanssa sinulla voisi olla joka päivä kivaa ja turvallista. Miksi et pyrkisi siihen ?

Jos todella rakastat tuota nistiä, et anna hänelle mahdollisuutta käyttää aineita, jotka tuhoavat hänet. Voit jättää hänelle takaportin auki...

Sano, että sinä et halua elää nistin kanssa, mutta jos hän menee hoitoon ja saa itsensä kuntoon, haluat jatkaa hänen kanssaan. Anna hänelle joku takaraja, vaikka 2 kk.

Älä suostu tapaamaan miestä, jos hän ei ole selvinpäin. Kun antamasi takaraja on mennyt, niin huomaat, välittikö hän sinusta oikeasti vai vain niistä aineista.

Älä ikinä tee sitä virhettä, että kokeilisit edes kerran miehen mieliksi. Niihin voi jäädä koukkuun !

Sinun kannattaisi etsiä joku tukiryhmä, jossa saat jakaa kokemuksiasi ja saat neuvoja siitä mitä kannattaa tehdä!

Toivottavasti ymmärrät, että sinä et voi nistiä auttaa, jos hän ei itse halua lopettaa aineiden käyttöä.
 
Älä ap viitsi
Mitähän helvettiä pitäisi tehdä, että sinut saisi ap tajuamaan. Tässä on tullut jo niin painavaa sanaa, että luulisi sinun, fiksulta vaikuttavan ihmisen, uskovan laakista. Vai elätteletkö ihastuksen sekoittamassa päässäsi kuvitelmaa, että kyllä juuri meidän suhteestamme tulee erilainen kuin muista katastrofaalisista nistisuhteista. Ei siitä tule. Samaa paskaa joudut kestämään, ja lopulta lähtemään, jopa pakenemaan helvetillisestä suhteestanne hyvin rikkonaisena ihmisenä. Tämä on faktaa, vaikka en sinua ja potentiaalista poikaystävääsi tunnekaan.
 
Renttu
Kyllä jännittävä narkkari aina tylsän nörtin voittaa. Ajatelkaas vähän: Ei tasaista arkea, vaan aina sydänalasta sieppaavaa jännitystä. Ihania riidan jälkeisiä sopupanoja, viikon katoamisen jälkeisiä rakkaudentunnustuksia (moni ei kuule niitä lainkaan), eläimellistä seksiä jne... Ja lopuksi tärkein: Saat toteuttaa naisellista hoivaviettiä ja muutosprosessia loputtomiin. Nainen saa tuntea itsensä tärkeäksi!
 
Häh
Siis onko ap sanonut olevansa hoitsu? Voihan sairaalassa työskennellä muutenkin, esim. siivoojana. Eikä 22-v ole välttämättä vielä kerennyt valmistua amk:sta. Eli korkeintaan lähihoitaja. No, vähän epäoleellista... Sori jos meni jotain ohi silmien.

Mutta ap, tajuat varmaan itsekin, ettei sinulla ole tulevaisuutta narkkarin kanssa (ainakaan sellaista kuin jonkun ei-narkkarin kanssa) ja menetät vielä itsekin maineesi ja sinutkin yhdistetään narkkariporukkaan ja ennen pitkää itsekin vedät oikeasti, esim juuri sitä pilveä.

Nyt järki käteen, älä anna tunteiden määrätä tätä asiaa, eli vaikka oletkin ihastunut nistiin, niin älä edistä asiaa enää mitenkään, hankkiudu eroon. Heti.
 
yks
""rentulta"" tuli hyvä provo

>>""Ihania riidan jälkeisiä sopupanoja, viikon katoamisen jälkeisiä rakkaudentunnustuksia (moni ei kuule niitä lainkaan), eläimellistä seksiä jne... ""

Tiedät ap jo itsekin, että seksi ei ole pääasiassa suhteessanne, vaan epävarmuus!

Piriä käyttävä henkilö ei ole kiinnostunut seksistä aineissa ollessaan, eikä siihen edes kykene !

""Renttu"" taitaa olla itse vielä kaljalinjalla ;)
 
älä
Teen töitä narkomaanien ja heidän läheistensä kanssa. Toivon ettet ala suhteeseen, voin sanoa että hyvää ei seuraa. Amfetamiinin kanssa vaara että käy esim agressiiviseksi, muista myös ja todetut vaarat tautien tarttumisesta. Joten, jätä se, vaikka kylmältä tuntuukin. Et voi koskaan muuttaa häntä, sen on tultava hänestä itsestään
 
Ajattele
Painavaa asiaa edellä. Pari huomiota lisää:

Jos tyyppi tekee vain tilapäisduuneja, saattaa hän hyvinkin elätellä toiveita, että saisi sinusta rahoittajan itselleen, huumeet kun tunnetusti maksavat paljon rahaa.

Jos tyyppi tietää, että olet sairaalassa töissä, saattaa hän elätellä toiveita, että saisi sinut hommaamaan itselleen lääkkeitä ""tuo nyt vähän rauhoittavaa, kun on niin paha olla"" jne.

Sinulla kun ei ilmeisesti ole rikostaustaa, saattaa tyyppi elätellä toiveita, että saa sinusta suhteellisen varman piilopaikan pienille tai kenties suurille lasteille, joita toimittelee oman käyttönsä rahoittamiseksi. Sinä kun et _vielä_ ole poliisin tuttu.

Jäitä hattuun (ja tarvittaessa muuallekin) siis!
 
Nistin vaimo
En nyt halua haukkuja ja saarnoja besserwissereiltä. Kerron vain oman tarinani ketjun aloittajalle.

Kymmenen vuotta sitten tapasin mieheni. Hän narkkasi silloin piriä mutta kun aloimme seurustelemaan, hän lopetti. Hän oli kolme vuotta vetämättä ja ekan lapsen jälkeen aloitti jälleen. Odotin silloin jo toista lastamme. Jouduin kestämään aikamoisen helvetin kun yritin vetää miestä kuiville ja hoitaa lasta. Mies ei halunnutkaan noin vain kuiville vaan yritti sitten itsemurhaa.(tässä välissä stressini oli niin kova että synnytin hätäsektiolla keskosen). Kotiuduttuaan oli taas selvä, muutimme pois ja elämä oli mallillaan, kunnes.....mies oli reissuhommissa ja muuttui kovasti. Tunnistin pian, mikä oli vialla. Veti kamaa taas. Ja sama rumba jälleen. Minä yritin pelastaa ja heitin pihallekkin kun en enää jaksanut. Ja taas mies yritti itsemurhaa. Melkein jätin soittamatta ambulanssin.....
Mutta, elo jatkui taas. Pari vuotta mentiin taas tasaisesti, kunnes kolmas lapsi syntyi. Silloin kun mies kärähti, heitin saman tien ulos, koska kaksi lastamme oli jo siinä iässä että tajusivat hyvinkin asioita, enkä voinut heille sitä tehdä, että he näkisivät isänsä pöllyissä.
Muutaman kuukauden olimme erossa, mies piinasi minua puheluilla ja kaipasi pelastusta. Ja yritti -tietenkin- itsemurhaa. Ja minä paska menin taas ja pelastin.

Nyt on mennyt kaksi vuotta ja alkaa taas olemaan tutut merkit ilmassa. Olen antanut miehelle luvan käydä ystävänsä luona vetämässä kerran kuussa. Siellä on tänään. Mutta nykyään hän raivostuu, mikäli ei saa silloin kamaa kun on sen suunnitellut. Epäilen jo että vetää välillä (ei usein) salaa, koska..no, tunnen jo merkit HYVIN.

Nyt jos saan kiinni kotona vetämisestä, en sitä enää katso. Kuolkoon vaikka äijäperkele, mutta minulta ei enää apua tipu. Rakkaus mieheen kuoli jo joitain vuosia sitten kunnioituksen myötä mutta..jotenkin olen tuntenut olevani ""vastuussa sairaasta ihmisestä"".

Nistin lupauksiin ET VOI LUOTTAA, parahin alkuperäinen.
Nisti EI KOSKAAN tule pitämään sinua elämänsä rakkaimpana asiana. Perhe jää kakkoseksi kun piri houkuttaa.

Nistin vaimona on ollut yhtä helvettiä. Olin nuori ja tyhmä ja kun nyt katselen menneisyyttä, voin vain todeta, etten minä olisi ansainnut tätä.

En siis kaipaa tähän kommentointia, en varmaankaan edes käy lukemassa tätä ketjua enää. Halusin vain kertoa aivan oman kokemukseni.

Huumeet eivät ole minua houkuttaneet koska minä en näe siinä MITÄÄN ihailtavaa, mitä näen piripölyissä olevissa ihmisissä. He ovat säälittäviä, epävarmoja, itseinhoisia ja -tuhoisia ihmisiä jotka jonkun muun pitää aina vetää suosta ylös.

Jos sulla on yhtään enempää älyä päässä kun mulla vuosikymmen sitten, niin tajuat ettei nistit ole tarkoitettu parisuhteeseen.
 
yks
Vastaan sinulle silti :)

>>""Olin nuori ja tyhmä ja kun nyt katselen menneisyyttä, voin vain todeta, etten minä olisi ansainnut tätä.""

Älä ole niin ankara itsellesi. Olet varmasti ollut kiltti ja viaton ja sinulla on ollut hyvä syy olettaa, että kaikki menee parhaiten päin... kunnes olet joutunut pettymään uudestaan ja uudestaan...

Kyseessä on siis ollut nuoruuden kokemattomuus, kun ei ole ollut kukaan neuvomassa piri-ihmisten kanssa elämisestä. Onneksi sinä neuvot nyt alkuperäistä, niin voi joku säästyä turhan rankalta kohtalolta.

Voisin vain todeta ""nistin vaimo"", että olosuhteisiin nähden olet pärjännyt hyvin. Vaatii hyvin paljon heittää nisti pihalle, sillä seurauksista ei tiedä mitään.

Selkeä on linjasi siitäkin, että ajattelet lasten etua ja pidät miehen poissa, kun on sekaisin. Heikompi ei jaksaisi enää edes yrittää ja mies voisi vedellä kamaa lastensa vieressä. Kuten olet päätellyt oikein, sinulla on ensisijainen vastuu lapsistasi. Sinulla ei ole paljoa mahdollisuuksia huolehtia miehestä, joka on itsetuhoinen. Muista, että jos miehelle jotain käy, älä syytä siitä itseäsi. Hän on oman tiensä valinnut.

Kohtuuttoman vaikean tien sinä olet saanut kuljettavaksesi. Toivottavasti tulevaisuudessa helpottaa ja löydät rauhaa nauttia lapsistasi, joille olet yrittänyt pedata parempaa elämän mallia kuin isältään saisivat. Toivon sinulle iloa elämään :)

 
Kiia83
Kiitos taasen kommenteista kaikille.
En ole aikaisemmin seurustellut enkä edes tapaillut narkkaria, mutta kaikkia alkoholisteista vankilassa istuviin ja siltä väliltä.
Tiedostan itse todella hyvin sen, että jos en tietoisesti niin alitajuisesti kuitenkin päädyn aina enemmän tai vähemmän reppanoiden seuraan joita ""haalin ja haluan pelastaa"". Kumma homma, että olen hoito-alalla :)
Kuten aikaisemmin renttu kuvasi pelottavan hyvin, juuri noita asioita jollain tavalla haluan(?). Tunnen että ""en elä"" jos elämässä ei tapahdu jatkuvasti jotain jännittävää ja erikoista. Olen läheisriippuvainen, ja kaikki tämä taitaa juontaa juurensa siitä, että teini-iässä isäni hylkäsi minut ja tänä päivänäkään hän ei pidä mitään yhteyttä.
Olen yrittänyt kaiken tämän kaaoksen keskellä tapailla myös niitä ""normaaleja"" miehiä, mutta kiinnostukseni lopahtaa aina jo alkumetreillä.
Ei kai tässä auta muuta kun lyödä päätä seinään niin kauan että joskus sitä ymmärtää.
Kaikille keskusteluun osallistuneille hyvää jatkoaa ja aurinkoista syksyä :)
 
r
Minäpä kerron vielä mun tarinani. tai oikeastaan kavereideni tarinan.

Ystäväni alkoi seurustella ns. bilekäyttäjän kanssa parisen vuotta sitten. Ystäväni, joka ei ollut koskaan aikaisemmin kokeillut mitään, tarttui eräänä päivänä poikaystävänsä siideripulloon, joka olikin terästetty. Siitähän se sitten lähti. Siinä vaiheessa kun hänen poikaystävänsä meinasi kuolla, ystäväni heräsi. Silti hän on edelleen saman miehen kanssa, ja käyttää edellen itsekkin satunnaisesti. Mies on todella vaikea kumppani, myös väkivaltainen. Silti ystäväni ei pääse miehestä irti.

Ystäväni ja hänen poikaystävänsä kaveripiirit sulautuivat toisiinsa hyvin nopeasti. Miehen kaverit olivat kaikki nistejä, naisen kaverit ihan tavallisia viinaa kuluttavia, kunnianhimoisia naikkosia. Syntyi uusia pareja, ja pikkuhiljaa huumeet levisivät koko kaveripiiriin. Baari-ilta ilman piristeitä oli kummajainen. Jopa minä, joka ajattelen huumeista hyvin kielteisesti, enkä koskaan tule kokeilemaan mitää alkoholia vahvempaa, olen alkanut pitää huumeita aivan tavallisena asiana.
Nyt kaksi läheisintä ystävääni elää parisuhteessa jossa mies käyttää huumeita. Heidän elämänsä on täyttä helvettiä, hyvin samanlaista kuin monen edellä.

Huumeiden käyttö vaikuttaa koko kaveripiiriin. Viime viikonloppuna joukko kavereitani oli jatkoilla. Osa oli mukana viinan voimalla, osa huumeiden. Jostain tuli kärhämää, poliisit tulivat paikalle, ja nyt kaikki ovat olleet jo viikon vangittuina. Joukossa on mm. menestykästä uraa luova pienen pojan äiti, joka ei tekisi pahaa kärpäsellekään. Hän oli vain väärässä paikassa ja seurassa väärään aikaan.

Ystävänikin liityivät tähän porukkaan juuri actioinin takia. Hetken aikaa oli kivaa ja meni lujaa. Minä en jaksanut katsella, vaan vieraannuin porukasta. Jonkin aikaa näimme vain satunnaisesti.
Nyt meno on muuttunut liian villiksi, ja ystäväni yrittävät irtaantua porukasta. Se vaan on kovin vaikeaa. Pidemmän seurustelun jälkeen huonostakin parisuhteesta on vaikea irtaantua, varsinkin kun mies on aina selvin päin mukava. Kummasti vaan se normaali elämä alkaakin näyttää unelmien täyttymykseltä.



 
Tytsy
Kiia hyvä, kun olet vielä itse tossa vaiheessa ettet ole mitään edes kokeillut, pysy erossa! Voin kertoa omasta puolestani, että parikymppiseksi asti olin erittäin huumeiden vastainen. Sitten ulkomailla reissatessani vaan jotenkin tuli eteen ensin sätkä, sitten muutakin bilekäyttöä. Ja silloin oli hauskaa, koska olen aika itsekriittinen ihminen, en voinut päästää juttua karkaamaan käsistä. Mutta lähellä oli.. tiesin sen itsekin. Olen aina ollut ns. kiltti tyttö, enkä toivoisi vieläkään että äitini saisi ikinä tietää. Mutta sillä ei ole niin merkitystä vaan sillä, että olen onnellinen että lähdin pois noista piireistä. Tiedän että valtaosa ei välttämättä päädy kriminaaliksi tai hautaan. Pilveäkin voi 'vain' poltella sillon tällön, mutta mitään hyvää en minkään huumeiden nähnyt ikinä kenellekään tekevän, ongelmia, riitoja, vainoharhaisuutta, ja tosi monilla pidempiaikaisilla 'bilekäyttäjillä' masennusta ja lopulta masennuslääkkeiden käyttöä.
Älä rupea hoivaajaksi käyttäjälle, ajaudut vaan paikkoihin ja tilanteisiin joissa et olisi uskonut ikinä käyväsi. Minunkin ovellani kävi joskus ex-poikaystävän takia poliisi, oli aika hirveä tunne ja pelko, että mihin on sekaantunut. Kyllä niitä normaalejakin miehiä vielä löytyy, kannattaa odotella rauhassa eikä kiirehtiä.
Ihastumisesta ja rakastumisesta pääsee ajan kanssa yli, järkeä on hyvä käyttää silloin kun syyt on näin vahvat.
Tsemppiä, äläkä kanna syyllisyyttä jos mies alkaa syyttää sinua että masentuu ja joutuu sekottaa päätä jättämisen takia enemmän, olisi se käyttänyt muutenkin. Nisti tai bilekäyttäjä, harvemmin seurustelukumppani saa toisen irti aineista..
 
Moido
On se vaan käsittämätöntä joiden ihmisten, kuten Kiian, tarve, halu ja suorastaan intohimo hakata päätä seinään. Ja perusteena se, että haluaa ""elää"". Mene nyt sitten ja tee elämästäsi tietoisesti helvettiä. Kunhan et vain tee lapsia tuohon helvettiin ja joudu lopulta katraasi kanssa veronmaksajien avustettavaksi. Sori vaan, mutta kaltaisillesi ihmisille ei minulta heru sympatiaa yhtään.
 
yks
Vielä vähän lisää Kiia,

Entä, jos alat olemaan tämän miehen kanssa ja hän rahoittakin käyttöänsä rikollisilla puuhilla.

Yhtäkkiä mies onkin vankilassa ja sinulla on todella tylsää. Sitä voi kestää monia vuosia.

Linnassa sulla on oma mies, joka on vielä mustasukkainenkin ja sinulla ei ole mitään mahdollisuuksia etsiä uutta parisuhdetta, kun oma miehesi on tulossa takaisin... sitten 5 vuoden kuluttua...

Olet selkeästi muutoin tutustunut liian kiltteihin miehiin renttujen vastapainoksi. Koitapa vielä siitä väliltä !

Kaipaat siis jännitystä elämään...

Mitä, jos tutustuisit miehiin, joilla olisi jännittäviä harrastuksia riippuliidosta lähtien? Niihin voisit itsekin osallistua, eikä sinun aina tarvitsisi olla se huolehtija ja ottaa vastuuta toisen puolesta. Tai elämäntapataiteilijoihin, jotka eivät elä 8-16 systeemillä, jäisi se piri kuitenkin pois kuvioista...

Oletko ajatellut, mitä teet, jos miehesi on piilottanut asuntoosi piriä ja poliisit tulevat sinulta kyselemään? Mieti näitä ennenkuin suhteeseen rupeat !

Onko miehestä nyt kuulunut mitään ?
 
Man
Kyllä mies on jo ns. valmis tapaus. Ei tule kalua enää.

Suosittelen pysymään erossa ennekuin olet itsekin nisti.

Oletko ajatellut, että nistien keskuudessa leviävät vaaraliset taudit kuten AIDS ja hepatiitti? Puhumattakaan vähemmän vaarallisista.
 
minä vain
Toivottavasti sinä ap tajuat, ennen kuin esim asuntosi on putsattu kaikesta minkä voi rahaksi muuttaa.

Varmasti ajattelet , ettei tämä ihana nisti nyt minulle niin tee, mutta kokemuksesta voin sanoa, että nämä miehet/naiset ne myisivät vaikka äitinsä, sillä hetkellä kun kamaa tarvitsevat.

Rahaa varmasti saat lainata taukoamatta, kun vähän pidemmälle ehditte (mitä toivottavasti ei tapahdu), takaisinmaksua onkin sitten niin ja näin.

Piri on jo sen luokan aine, ettei ""kaverisi"" ole mikään eilisen teeren poika. Yksikään käyttäjä ei rahoita käyttöänsä ainakaan kokonaisuudessaan rehdeillä toimilla.

Harvoin käyttäjät edes alkuun itse tietävät sairauksista, joita kantavat. Vakuuttavat olevansa putseja, joka suhteessa...

Pahinta käyttäjissä on se, ettei heille ole olemassa ketään muuta kuin he itse. Vika joka asiaan, jopa omaan huumeiden käyttöön löytyy aina jostain muusta, mutta ei itsestä. Ja kun he tarpeeksi kauan markkinoivat tätä uskot pian sinäkin, että olet hänen käyttönsä syy. Siinä vaiheessa olet jo niin syvällä suossa, ettei pois pääsyä ole näkyvissä.

Toivottavasti nisti ei ole ottanut sinuun yhteyttä. (Tosin varmasti ottaa, jos on jo huomannut, kuinka hyväuskoinen hölmö olet.) ÄLÄ sinä ota enään yhteyttä please!
 
--
Mä seurustelen myös narkkarin kanssa. Mies on vasta 20v, mä 21v. Vetää melkein päivittäin. Ellei huumeita, niin sitten viinaa. Edellisiin kommentteihin verrattuna ainoa ero minkä huomasin on se, että hän kyllä pitää lupauksensa, ei katoa mihinkään reissuihin jne. Tietenkin on paljon huolta ja stressaa aika ajoin aika helvetisti kun itse yrität viettää ns. normaalia elämää, eli käymään töissä ja pyörittää arjen rutiineja. Puhuu usein että kohta loppuu kaikki vetämiset jne. Tuskin kuitenkaan loppuu.
Miksi sitten olen tässä suhteessa?
Rakastan häntä.
 

Yhteistyössä