seurustelu narkkarin kanssa

  • Viestiketjun aloittaja Kiia83
  • Ensimmäinen viesti
Iksu
En ole elänyt suhteessa nistin kanssa, mutta kirjoituksesi olisi voinut olla siskostani!

Kerta kerran jälkeen olin se turvapaikka, jonka luokse pystyi tulemaan ja olemaan täysin varattomanakin... Minäkään en uskonut, että oma sisko voisi tehdä minulle hallaa, vaan mites kävi... Minun pinna tuli täyteen sinä päivänä, kun siskoni varasti autoni ja ajoi sillä (kortitta) hakemaan itselleen huumeita...

Sen jälkeen ainut yhteyden pito on ollut poliisien ja oikeuden kautta!
 
no yök
Hyi. Tuosta voi kyllä nousta..mutta ajattelepa:Onpa säälittävää että sulla ei ole varaa valita miehiäsi.Mietipä jos vanhempasi näkisivät, kun kellit narkkarin kanssa sängyssä, vaikka ovatkin hylänneet sinut vai miten, mutta eikö sinua hävetä.
Minä meinasin alkaa seurustella narkkarin kans, mutta hän ensitaapaamisesta asti valehteli erään seikan. Ei liittynyt huumeisiin, mutta se jäi vaivaamaan vaikka myöhemmin tunnusti. Se oli jotain ankeasta lapsuudesta, olikohan että häntä on hakattu tai joku muu nyyhkytarina. Ihmettelin, että miksi pitää valehdella, niin syy oli että halusi herättää kiinnostukseni tms. Ja hörö-nauru päälle. Mulla jysähti jalat maahan just silloin. Tajusin myös, että se jätkä on ruma, haiseva ja TYHMÄ. Puheenaiheet oli, että pitäis huomenna ja pitäis huomenna, mutta mitään ei koskaan tehnyt, ja muut puheenaiheet oli suoraan alibista, eli kuka löi ketä, kuka on joutunut nokkimaan, kuinka paljon viinaa, paljon maksaa mikäkin pilleri jne.
Ja: uhkasi itsemurhalla koska jätin hänet. Oli todella vaikea jättää, olin silloin nuori ja typerä,ja koin velvollisuudekseni olla kaikille kiltti. Silti: en enää vastannut puhelimeen, vein tavarat, ja kättelin hyvästiksi. Soitteli perään, ja kerran vastasin, sanoi istuvansa sillankaiteella ja miettivänsä hyppyä. Sanoin että toivottavasti ei hyppää, mutta jos hyppää niin se on hänen päätös, ja minä en voi siihen vaikuttaa. Se meni jotenkin sovussa, ja hän viimein hyväksyi tilanteenm mutta ei tehnyt silti mieli törmätä siihen kaupungilla, varsinkaan baarissa. Mutta, onneksi sillä olikin kuulema jokaiseen parempaan paikkaan porttikielto tai liian ryysyt vaatteet, eli lähiökapakoista kun pysyin pois niin hyvä.
 
hei yks..
Yhden ""faktan"" haluan kirjoituksessasi korjata. Kymmenen vauhtihuuruisen vuoden kokemuksella voin kertoa sinulle että piripäissään seksi todellakin kiinnostaa, ja myös onnistuu. Kuulostaa varmaan karsealta mutta totuus on se että kiima ja huipennus ovat aineissa aivan jotain mieletöntä, selvinpäin ei semmoisia orkkuja saa. Ja ei ole pelkästään minun kokemukseni, olemme tästä usein ""piireissä"" puhuneet.
 
särkynytenkeli
mulla on vähän sama tilanne kuin ap:n kanssa. Olen rakastunut nistiin johon tutustuin veljeni kautta. Alussa se oli vain ihastumista mutta kun ollaan jo kauan tunnettu on tunteet syventyneet. ja miksi? hän on selvinpäin todella mukava,rauhallinen,ihana,hyväsydäminen. Lisäksi hän on komea. MUTTA; niitä hetkiä on liian harvoin, että hän on selvinpäin seurassani. Silti roikun hänen hihassaan kuin hiiri. En ymmärrä itsekään itseäni, voin vain epäillä että tämä johtuu menneisyydestäni mistä en ala sen enempää kertomaan. Ja kun minulla on niin kova huolehtimisen tarve. Tiedän, miten ihana kys. nisti on ilman aineita, niin ehkä vain haluan yrittää kaikkeni että saan hänet kuiville. mutta se ei onnistu vaikka kuinka yrittäisin..tänään tein vihdoin LOPULLISEN päätöksen ja jätin narkin. eilen sain taas kokea liikaa tuskaa hänen takiaan. sattui niin paljon että nyt tuli loppu. ei fyysistä väkivaltaa, mutta henkistä ja pahaa sellaista. lisäksi itsestänikin meinasi tulla nisti amfetamiinin takia. Kaikki jotka seurustelette narkkareiden kanssa: Perääntykää ja ajoissa!!!!
 
Hyväuskoiset
Kannattaa käydä päihdelinkki keskustelupalstalla osio vilppolassa.. Sieltä saatte todellista tietoa millaista elämää vuosia narkkareiden kanssa olleet kumppanit kestävät...
 
Varjotar
Ei narkkareiden kanssa tule elämästä muuta kuin helvettiä.
Aineet vie, kun ei käyttäjänsä nää siinä mitään väärää ja sitten kun näkee, ei ookaan enää voimia eikä taitoja taistella vastaan. Siinä ollaan sitten puilla paljailla kaikki tuhottuna..
 
miiru
minäkin rakastuin narkomaaniin ja yhdessä olimme kaksi vuotta.ensimmäinen vuosi oli mahtavaa ja sitten alkoi vaikeudet..nyt maistuu piri ja vieraat naiset eli oli pakko sanoa adios! Vaikeaa oli erota ja pysyä erossa mutta en nähnyt vaihtoehtoa.
 
maisa23
Siellä se mun serkku tuhkattu hautausmaalle. Varmaan henkenä vakuuttelee, ett huumeet ei o vaarallisia. Ei säälitä pätkääkään hänen kuolemansa. Jokainen valitsee tiensä.
 

Yhteistyössä