Seurustelu minimalistin kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Voisitko seurustella " minimalistin" kanssa?

Tapasin kiinnostavan miehen kuntoiluharrastukseni yhteydessä. On nyt jonkinverran tutustuttu ja hän kutsuu itseään minimalistiksi. Kertoi että minimalisti on henkilö joka ei kerää ympärilleen juuri mtään.
Kotonaan hänellä on vain sänky, pöytä ja 4 tuolia, tv taso ja iso telkkari. Tietokone ja asioita ym välttämättömintä. Ei omista autoa vaan liikkuu julkisilla ja polkupyörällä. Himoliikkuja ja terveyssyömäri. Absolutisti ja muutenkin ihan kumma. Tulisiko suhteesta tuollaisen elämäntavan omaavan kanssa mitään?

Voisin :)
Itse haluaisin karsia turhaa tavaraa pois ja luulen että minimalistikumppani toisi siihen motivaatiota. Ja kuvittelen että hänen kanssaan voisi harrastaa kivoja asioita - museoita, keikkoja, teatteria jne.
Hävettää myöntää että eniten epäilyttäisi absolutismi :eek: Haluaisin kumppanin joka myös ottaisi lasillisen viiniä kulttuuririennoissa.

En voisi seurustella tuollaisen ihmisen kanssa. Ei siitä pidemmän päälle mitään tulisi. Mä en ole minimalisti vaikka en mikään hamstraajakaa ole. En pitäisi kodistani jos olisi vain muutaman huonekalu, olisi aneemisen näköistä.

Ja täytyy sanoa, että absolustismi häiritsisi myös koska kyllä on kiva joskus mennä miehen kanssa iltaa istumaan kavereille tai baariin. Tai sitten otetaan ruoan kanssa lasilliset viiniä tai hyvää olutta.

Himoliikkuja ja terveyssyöjä. Juu ei. Oma mies harrastaa liikuntaa, mutta osaa ottaa myös rennosti eikä ole mikään himoliikkuja. Nautimme hyvästä ruuasta ja herkuista.