Seurustelisitko sinä miehen kanssa jolla on velkoja ulosotossa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En alkaisi seurustella jos miehellä ei ole aikomustakaan maksaa velkojaan.

Olen itse vielä hetken velkaa ulosottoon, mutta saan maksettua kesän aikana viimeiset velat pois. Mä olen koko ajan ajatellut, että haluan velat pois. Olin aiemmin työtön ja sen jälkeen opiskelija niin ei ollut mistä maksaa. Töihin päästyäni alkoi velkojen maksu ja 8 vuotta siihen meni. Pidin vuosittain kaksi vapaakuukautta peräkkäin, että sain pienen hengähdystauon. Nykyisen mieheni tapasin siinä vaiheessa kun olin maksanut velkoja noin vuoden.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
Siis periaatteessa taloudellinen tilanne ei ole ratkaiseva. Minun mies oli aikoinaan ulosotossa, mutta selvisi ylös.

Mutta tuo asenne, että elellään tuilla eikä aikomustakaan olla hyödyllinen yhteiskunnan jäsen, on niin vastenmielinen, että ei todellakaan kiinnostaisi.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es ja Echo
vierailija
En seurustelisi. Vaikka olisin rakastunut niin en alkaisi millekään. Miehen tulee hallita raha-asiat,...kuin myös naisen!
Isäni tapasi sanoa: Kun köyhyys astuu ovesta sisään, rakkaus lentää ikkunasta ulos!
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Mutta tuo asenne, että elellään tuilla eikä aikomustakaan olla hyödyllinen yhteiskunnan jäsen, on niin vastenmielinen, että ei todellakaan kiinnostaisi.
Sama mulla, eli en seurustelisi.

Kaverin miehellä on ulosotossa yli satatuhatta, eikä aio niitä maksaa. On jo 10 vuotta tehnyt pimeenä töitä, sekalaista raksahommaa yms, mutta on se aika kurjaa elämää, ite en ehdoin tahdoin ryhtyisi sellaiseen.
 
vierailija
Jotain pieleen menneitä yritys juttuja varmaan, niistähän nuo isot ulosotot yleensä syntyy.
Suomessa epäonnistunutta yrittäjää lyödään kuin vierasta sikaa. Yksi moka ja loppuelämä taloudellisesti pilalla.

Jenkeissä porukka voi nousta ahdingosta. Moni on tehnyt konkurssin pari ja noussut silti rikkauksiin. Hyvänä esimerkkinä edellinen pressa Trump. En muuten kaverista tykännyt, mutta sinnikäs veijari oli. Suomessa ei olis onnistunut.
 
vierailija
Suomessa epäonnistunutta yrittäjää lyödään kuin vierasta sikaa. Yksi moka ja loppuelämä taloudellisesti pilalla.

Jenkeissä porukka voi nousta ahdingosta. Moni on tehnyt konkurssin pari ja noussut silti rikkauksiin. Hyvänä esimerkkinä edellinen pressa Trump. En muuten kaverista tykännyt, mutta sinnikäs veijari oli. Suomessa ei olis onnistunut.
Itseasiassa Trump itse ei ole koskaan joutunut konkurssiin vaan hänen yhtiönsä.
 

Yhteistyössä