Seurakunnan kerho ja vaateongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Vien huomenna 3-vuotiaani ensimmäistä kertaa seurakunnan kerhoon. Soitin ja kyselin, mitä pitäisi olla mukana. Kerhotossut, pienet eväät ja ulkovaatteet(saattavat käydä ulkona). Nyt mietinkin, että pakkaisinko ulkohousut mukaan erikseen vai laitanko tytölle farkut tms. housut jalkaan, missä voi sitten olla ulkonakin. On mullakin ongelma...

Täällä eivät ainakaan ole pahemmin lapsille pihahousuja vaihdelleet.Joten niillä housuilla on ulos menty jotka päällä,mukaan oon laittanu kuravaatteet näin syksysin ja keväisin.

On toi vähän ongelma oikeesti. Meillä tyttö käy toista vuotta ja ovat aina ekan tunnin ulkona. Olin sitte pistäny vaan farkut ja hupparin tänään, kun aamulla ei minun mielestä ollut kovin kylmä, mutta sitten siellä oli lapsilla haalareita jne.
Huomenna ajattelin laittaa sitten fleecetakin ja ohuet ulkohousut. En tiedä olinko tänään alipukenut lapseni. :ashamed:

Meidän kerhosta mennään ulos vain kun ilmat on hyvät. Jos jotain erikoista niin sittten ilmoitetaan etukäteen.
Eväänä pari leipää ja vaikka porkkanaa tms. Juomaksi mehua pulloon, mutta kyllä osa juo ihan vaan vettä.

Meidän pojalla kerhossa ulkoiltiin aina päätteeksi, joten ei tarvinnut ajatella siistimpiä housuja sisälle ulkoilun jälkeen. Eli aamulla jalkaan laitettiin farkut tai vastaavat ja niillä pärjäsi kotiin asti. Sateisimpina päivinä varasin veden/kosteuden pitävät vaatteet mukaan.

Eväinä oli yleensä mehu, leipä ja hedelmä tai juurespala.