seuraatko BB:tä?

:wave: Minä kattelen. Laitan aina iltasella sen nauhalle ja katson joko aamulla, ennen kuin taapero herää tai päivällä taaperon unien aikaan.

Koukussa olen ja kunnolla! Mietin juuri tuon 24/7 tilaamista.. :whistle:

Kyllä pidän tosi-tv:stä, mutta tämän vuoden BB ei ole oikein inspiroinut. Viime vuonna kattelin alusta aika innokkaasti, mutta loppua kohden kyllästyin. Taidan tällä kertaa katella silloin tällöin puolisilmällä, jos pysyn hereillä. :)

Vois sitä vähän seurata jos sais ees selvää mitä ne siellä puhuvat! Kaipais tekstitystä koko ohjelma, kun ei saa mitään tolkkua mitä ne puhuu!! Ohjelmakin kun tulee siihen aikaan että lapsi nukkuu niin ei viitsi töllöä täysillä huudattaa. Englannin BB:t oli kyllä paljon parempia!

Jossain lehdessä neuvottiin hyväksi työntekijäksi omaamalla myös chattailu taidon. Siksipä tulisi seurata aktiivisesti päivän lehdet, urheilut, kulttuurit, musiikit, politiikat ja myös tv-ohjelmat. Puolileikillään päätin toteuttaa tuota, jotta sitten palattuani äippälomalta olenkin tosi taitava keskustelija....
Aioin katsoa eka jakson myös tästä BB:stä, jotta tietäisin mitä tää kyseinen ohjelma pitää sisällään. Mieskin katsoi. Aivan ihme hillumista ja nuorison jutuista en tajunnut varmaan puoliakaan. Onneksi ei itse joudu oleen tuollaisessa yhteisössä. Joten siis jälleen.....Mistä tietää tulleensa vanhaksi...... :LOL: Mutta BB.tä en aio katsoa enää.

Kyllä katson!!
Viime vuonna katsoin joka jakson.. ja niin olen tähän mennessä katsonut tästä uudestakin BB:stä.
Tyhmä ohjelma on, mutta jää koukkuun.
Täällä kotona kun vaan on, niin on kiva seurata toiseten elämää...

En. En kato juuri muutakaan kyllä...Live-elämässä ei vielä kukaan ole tunnustanut kattovansa, paitsi ne "joilla on siellä yks puolituttu, ja siksi on pakko katsoa..." Hehhee. Ei haittaa mua, jos joku kattoo, ite en vaan todellakaan jaksa

Seuraan joo. Kiinnostaa vaan ihmisten käyttäytyminen, kun ne suljetaan taloon ja tietävät, että kaikki heitä kyttää koko ajan. Ja se, mitä mieltä yleisö on niistä eli mikä persoona niihin puree.

Yhteistyössä