A
ap
Vieras
Olen aina ollut kiinnostunut kosmetologin opinnoista. En kuitenkaan koskaan ole hakenut ko. alalle koska olen kuullut niin paljon kauhutarinoita siitä kuinka alalla ei ole töitä tarpeeksi ja palkka on pieni. Lisäksi asiaan on vaikuttanut silloin nuorempana vanhempani ja kaverini, jotka kaikki ovat naureskelleet kosmetologin "paskatyölle." (Ja osa naureskelee vieläkin.. )
Olen opiskellut nyt vuoden liiketaloutta ammattikorkeassa, koulu on mennyt ihan hyvin mutta en kuitenkaan tunne tätä omakseni. Tämä on jo toinen amk, jossa olen joten en kyllä haluaisi taas jättää tutkintoa kesken. Mistähän vaan saisin motivaatiota opiskeluun, kun tuo toinen ala polttelisi.
Haluaisin kosmetologin opintojen jälkeen opiskella estenomiksi ja jos rahkeita riittää niin alan opettajaksi
Olen kuitenkin jo 25-vuotias, jos käyn tämän koulun loppuun olen jo lähempänä 30
Ja siitä pitäisi vielä sitten jatkaa niitä kosmetologin opintoja, olisin työelämässä varmaan vasta 40-vuotiaana 
Järki sanoo, että opiskele tämä koulu loppuun, eihän siitä ainakaan haittaa olisi. Sydän taas sanoo, että hae keväällä kosmetologiksi...
Olisko kellään neuvoja mitä tehdä, tai omia kokemuksia?
Olen opiskellut nyt vuoden liiketaloutta ammattikorkeassa, koulu on mennyt ihan hyvin mutta en kuitenkaan tunne tätä omakseni. Tämä on jo toinen amk, jossa olen joten en kyllä haluaisi taas jättää tutkintoa kesken. Mistähän vaan saisin motivaatiota opiskeluun, kun tuo toinen ala polttelisi.
Haluaisin kosmetologin opintojen jälkeen opiskella estenomiksi ja jos rahkeita riittää niin alan opettajaksi
Olen kuitenkin jo 25-vuotias, jos käyn tämän koulun loppuun olen jo lähempänä 30
Järki sanoo, että opiskele tämä koulu loppuun, eihän siitä ainakaan haittaa olisi. Sydän taas sanoo, että hae keväällä kosmetologiksi...
Olisko kellään neuvoja mitä tehdä, tai omia kokemuksia?