Seuraa koko perheelle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noora79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

noora79

Vieras
Moicca!

Täällä kaivattais seuraa koko perheelle johon kuuluu
25v.äiti,26v.isä,7v.poika,3v.tytön tyllerö ja 2v.poika
ja kaksi koiraa.Asustelemme Järvenpäässä. :wave:

tervetuloa "meidänkin" piireihin. On tavoitteena että tavattaisiin kerran viikossa ja eilen olikin ensimmäinen kotitapaaminen.

Seuraa järvenpää pinoja niin pääset mukaan,

Sulla onkin samanikäisiä lapsia ku mulla (7 ja 2 vuotiaat) ja heti tietenkin tärkee kysymys..mitä koiria?? -kahden koiran omistaja-

Morjes!

Meidän tytöt on Portugalin vesikoira ja Bichon Frise.
Toinen sai just loppu vuodesta pentuja jotka sit
jouduttiin myymään :'( Missäpäin Jäkeä asustelet?
Nyt ei oikeen juttu luista.On tullut vähän univelkaa
töitten takia,mutta ollaan yhteyksissä

t.Noora

Jepulis rodut on tuttuja kyllä :D

Me asustellaan peltola/laurila kumpaa tää nyt sitten on???? Kartan mukaan Laurilaa mut Peltolasta meille sillo aikanaan tarjottiin asuntoo. Olikos se siun asuinpaikka selvillä..???

Tule kimppaan tuonne tapaamiseen. Ollaan nyt tuolla isommalla porukalla (taapero04,eewi,pippuri,yhden nimeen en muista ja minä)
Olis ens viikolla tarkoitus kokoontua eewille..heh tehdään vaikka änkäytymis ennätys :laugh: Viedään pikkasen kahvin kanssa hyvää ja seurustellaan. :kieh:

Heippa punaja!

Unohdin vastata..on noissa tenavissa niin tekemistä.Me asustellaan myös Laurilassa,Hamppukujalla.Missäs te?Mä tutustuinkin jo taaperoon(osottautui mun naapuriksi)Naureskeltiin vaan kuinka pieni tämä maailma on.Jos sun kans kävis vähintään yhtä kivasti:)
Huomenna en valitettavasti pääse tapaamisiin kun on iltavuoro töissä,mutta pitäkää lippu korkeella meidänkin puolesta.

T:Noora

Yhteistyössä