Setä uhkasi mestata ja veli sekä sisko pahoinpitelivät alaikäistä tyttöä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi laitat/laitatte jatkuvasti näitä juttuja? Kaikki tuo on kamalaa ja sairasta! Miksi mässäilette näillä asioilla? Mikä on pointtinne? Teettekö jotakin, joka vähentäisi/lopettaisi tuollaiset kamaluudet?
 
Miksi laitat/laitatte jatkuvasti näitä juttuja? Kaikki tuo on kamalaa ja sairasta! Miksi mässäilette näillä asioilla? Mikä on pointtinne? Teettekö jotakin, joka vähentäisi/lopettaisi tuollaiset kamaluudet?
Asioita, joita peitellään ja joista vaietaan, ei voida korjata. Epäkohdista pitää puhua ja tuoda ne julkisuuteen.

Minä olen konkreettisesti auttanut hieman samankaltaiseen tilanteeseen joutunutta nuorta naista. Oletko sinä tehnyt jotakin käytännössä vai tyydytkö työntämään päätäsi pensaaseen (kun et näe etkä kuule, voit kuvitella asioiden olevan hyvin).
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
Miksi laitat/laitatte jatkuvasti näitä juttuja? Kaikki tuo on kamalaa ja sairasta! Miksi mässäilette näillä asioilla? Mikä on pointtinne? Teettekö jotakin, joka vähentäisi/lopettaisi tuollaiset kamaluudet?
Rajat voisi laittaa kiinni musulmaaneilta, kun ei ne kykene elämään siivosti länsimaisia lakeja noudattaen :coffee:
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
Miksi laitat/laitatte jatkuvasti näitä juttuja? Kaikki tuo on kamalaa ja sairasta! Miksi mässäilette näillä asioilla? Mikä on pointtinne? Teettekö jotakin, joka vähentäisi/lopettaisi tuollaiset kamaluudet?
Olisiko parempi olla puhumatta ongelmista?

Oli ryhmä ihmisiä, jotka varoittelivat 2015 näistä lieve- ilmiöistä, kun islamistit saapuivat suurella joukolla maahan. Heidät leimattiin, rasisteiksi, natseiksi, idiooteiksi, peräkammarinpojiksi, vihamielisiksi, rassukoiksi ym.
Kun heidän ennustuksensa kävi toteen, toivotaan, ettei asiasta puhuttaisi, jotta sen voisi lakaista maton alle.

Ongelmat on tuotava esiin. Hyväksyttävä ne ja miettittävä, miten niiltä voidaan välttyä ja miten jatkossa tulisi toimia, jotta ongelma ei lisääntyisi.
 
Viimeksi muokattu:
Olisiko parempi olla puhumatta ongelmista?

Oli ryhmä ihmisiä, jotka varoittelivat 2015 näistä lieve- ilmiöistä, kun islamistit saapuivat suurella joukolla maahan. Heidät leimattiin, rasisteiksi, natseiksi, idiooteiksi, peräkammarinpojiksi, vihamielisiksi, rassukoiksi ym.
Kun heidän ennustuksensa kävi toteen, toivotaan, ettei asiasta puhuttaisi, jotta sen voisi lakaista maton alle.

Ongelmat on tuotava esiin. Hyväksyttävä ne ja miettiä, miten niiltä voidaan välttyä ja miten jatkossa tulisi toimia, jotta ongelma ei lisääntyisi.
juuri tämä!!
 
vierailija
Asioita, joita peitellään ja joista vaietaan, ei voida korjata. Epäkohdista pitää puhua ja tuoda ne julkisuuteen.

Minä olen konkreettisesti auttanut hieman samankaltaiseen tilanteeseen joutunutta nuorta naista. Oletko sinä tehnyt jotakin käytännössä vai tyydytkö työntämään päätäsi pensaaseen (kun et näe etkä kuule, voit kuvitella asioiden olevan hyvin).
En ole tuo, jolle vastasit, mutta mitä ihmeen peittelyä se on, jos se on Ilta-Sanomissa?
Kukaan ei ole laittamassa päätä pensaaseen, spämmillä ja asioista keskustelemisella on eroa.
 
vierailija
Miksi laitat/laitatte jatkuvasti näitä juttuja? Kaikki tuo on kamalaa ja sairasta! Miksi mässäilette näillä asioilla? Mikä on pointtinne? Teettekö jotakin, joka vähentäisi/lopettaisi tuollaiset kamaluudet?
Mikä mielestäsi voisi lopettaa ne? Viranomaiset ovat voimattomia, tuomiot mitättömiä. Ainoa mikä voi vaikuttaa on, se että asiasta tiedotetaan ja keskustellaan.
 
vierailija
Olisiko parempi olla puhumatta ongelmista?

Oli ryhmä ihmisiä, jotka varoittelivat 2015 näistä lieve- ilmiöistä, kun islamistit saapuivat suurella joukolla maahan. Heidät leimattiin, rasisteiksi, natseiksi, idiooteiksi, peräkammarinpojiksi, vihamielisiksi, rassukoiksi ym.
Kun heidän ennustuksensa kävi toteen, toivotaan, ettei asiasta puhuttaisi, jotta sen voisi lakaista maton alle.

Ongelmat on tuotava esiin. Hyväksyttävä ne ja miettiä, miten niiltä voidaan välttyä ja miten jatkossa tulisi toimia, jotta ongelma ei lisääntyisi.
Ja tämä. En tiedä, missä heidät on leimattu, mutta onhan se nyt pirun säälittävää purkaa patoutumia vuodelta 2015 täällä ihan jatkuvalla syötöllä, päivästä toiseen, vuodesta toiseen. Onko täällä haukuttu viiteen vuoteen ketään muuta, kuin näitä silakoita, joista olen joskus saanut jotain kuvaa peräti Amerikasta asti?
Katkeroituminen on sairasta.

Mitenniin ei puhuttaisi, vois vain mässäillä ja kiimailla vähemmän. On sairasta tunkea näitä juttuja jatkuvalla syötöllä tänne. Se on sairasta ja se on sairasta, että niitä juttuja levitellään vieläpä kaikkiin maitopullokeskusteluihin täällä.
 
  • Haha
Reactions: Latimeria
En ole tuo, jolle vastasit, mutta mitä ihmeen peittelyä se on, jos se on Ilta-Sanomissa?
Kukaan ei ole laittamassa päätä pensaaseen, spämmillä ja asioista keskustelemisella on eroa.
Niin,. eli miksi näistä asioista ei saisi mielestäsi keskustella?
Lehtijututhan perustuvat paitsi sille, että niitä luetaan myös sille että niistä keskustellaan. Tämä välihuutelu ''Miksi näistä pitää puhua'' taas ei varsinaisesti ole keskustelua tai niille voisi tehdä ihan oman ketjun, että säilyisi ketjun alkuperäinen aihe keskustelussa eikä keskustelu käänny juupas eipäs väittelyiksi.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Mikä mielestäsi voisi lopettaa ne? Viranomaiset ovat voimattomia, tuomiot mitättömiä. Ainoa mikä voi vaikuttaa on, se että asiasta tiedotetaan ja keskustellaan.
Niin ja parempi se kai on, että ihmiset purkavat turhautumistaan näistä asioista netissä eivätkä lähde kaduille purkamaan turhautumista ulkomaalaisiin.
 
vierailija
Asioita, joita peitellään ja joista vaietaan, ei voida korjata. Epäkohdista pitää puhua ja tuoda ne julkisuuteen.

Minä olen konkreettisesti auttanut hieman samankaltaiseen tilanteeseen joutunutta nuorta naista. Oletko sinä tehnyt jotakin käytännössä vai tyydytkö työntämään päätäsi pensaaseen (kun et näe etkä kuule, voit kuvitella asioiden olevan hyvin).
Minä olen ja se tyttö ja tytön perhe oli suomalaisia, valkoihoisia jne.
 
vierailija
Olisiko parempi olla puhumatta ongelmista?

Oli ryhmä ihmisiä, jotka varoittelivat 2015 näistä lieve- ilmiöistä, kun islamistit saapuivat suurella joukolla maahan. Heidät leimattiin, rasisteiksi, natseiksi, idiooteiksi, peräkammarinpojiksi, vihamielisiksi, rassukoiksi ym.
Kun heidän ennustuksensa kävi toteen, toivotaan, ettei asiasta puhuttaisi, jotta sen voisi lakaista maton alle.

Ongelmat on tuotava esiin. Hyväksyttävä ne ja miettiä, miten niiltä voidaan välttyä ja miten jatkossa tulisi toimia, jotta ongelma ei lisääntyisi.
Ja sen jälkeen alkoi haukkuminen sukaveista ja r***jien haalimisesta jne. Että eiköhän ole haukuttu tarpeeksi?

Ne suvakit toivotti tervetulleeksi PAKOLAISET, ei muita. Muulle väkivallalle täytyy tietenkin tehdä jotain, mutta kaikkki PAKOLAISET eivät ole huijareita.
 
vierailija
Niin ja parempi se kai on, että ihmiset purkavat turhautumistaan näistä asioista netissä eivätkä lähde kaduille purkamaan turhautumista ulkomaalaisiin.
Mitä ihmeen hyötyä näet suvakkien haukkumisesta kaksplussalla? Onko toisten jatkuva haukkuminen sellaista rakentavaa keskustelua, mikä auttaa johonkin?
Sama asia, kuin tuossa, ruoskitaan yhdys sana virheet pois noista luusereista. EI ole auttanut tähänkään mennessä.
 
Mitä ihmeen hyötyä näet suvakkien haukkumisesta kaksplussalla? Onko toisten jatkuva haukkuminen sellaista rakentavaa keskustelua, mikä auttaa johonkin?
Sama asia, kuin tuossa, ruoskitaan yhdys sana virheet pois noista luusereista. EI ole auttanut tähänkään mennessä.
Niin ja sitten rauhoitutaan edes sen verran, että kerrot missä kohtaa minä olen ketään haukkunut?
 
r0s
Mielestäni noille, jotka käyttäytyvät kuin eläisivät menneellä aikakaudella, pitäisi olla rangaistukset samaiselta aikakaudelta.

Kastraatio, kielen irroittaminen repimällä, julkinen ruoskinta, syljentä ja koiranpissatuspaaluun sitominen pariksi viikoksi... Toki ehdottamani olivat rangaistuksia pahemmasta päästä. Kyseiseen tapaukseen riittäisi hieman lievempikin rangaistus.

Enkä kiihota ketään mihkään! Samalla tavalla oikeutta jaettaisiin salissa kuin muille. Rangaistukset vaan olisivat vastaavat mitä rikos.
 

Yhteistyössä