Sessio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Typy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Typy

Vieras
Mmh... On pieni tiukka posliini pilluni ihan märkänä jostain syystä... Siksipä kaipaisin jonkun miehen sitä hieman virtuaalisesti lämmittelemään ja lipomaan ja pökkimään kalullaan... Kuvittele tilanne.. Olen pyykkituvassa nostelemassa käytettyjä vaatteitani koneeseen... Ylläni minulla on lyhyt hame ja tiukka toppi... Sinulla on ollut tarkoitus koko päivän tulla pyykkäämään, ja nyt kun astut pyykkitupaan näät edessäsi seksikkään naisen pepun... Esteenä vain stringien naru ja hameen helma osittain... Huomaan jonkun tulleen sisään, mutta jatkan hajamielisesti pyykkien lajittelua... Kuinka tarina jatkuu...? ;)

Kiroan huonoa tuuriani kun pesukone ei ole vapaana. H***vetti, kylläkait nuo pyykit vielä yhden viikon voi odottaa. Poltan sätkän pyykkituvan ovella, lumisade pöllyää takinkauluksen sisään. Olo on kyrpiintynyt. Kävelen takaisin asunnolleni, riisun vaatteeni, nostan arvioiden kalsarini nenäni eteen, sieraimet värisevät keskittyneesti...Joo, kyllä nämä vielä viikon menee. Sukat olen kääntänyt aamulla joten niistä ei tarvitse huolehtia. Ronttaan pyykkikorin kylppäriin, katosta näkyy rapsahtavan muutama lude kuoleena pyykin päälle, ei kait niitä haju tappanut? Rullaan lumene roll-onia kainaloon, siunattu kemian teollisuus, ei tarvi kastella itseään. Käärin muutaman aroman valmiiksi ja suuntaan kulkuni paikalliseen. Eihän tässä jaksa jostain pyykistä välittää!

Yhteistyössä