P
Paino nousee
Vieras
Alotin Sertralin 50mg käytön loppuvuodesta 2008. Mulla on paino noussu jo yli 10kg. Ruokahalu ja makeanhimo on hirveä. Yritän syödä normaalisti, mutta helpommin sanottu ku tehty. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voisiko johtua ihan omasta mielialastasi, siis että tunnet nyt saavasi enemmän mielihyvää herkkujen syömisestä kuin ennen? Eli lääkitys on alkanut tehoamaan, eikä varsinaisesti itse tuo lääke tuota makeanhimoa aiheuttaisi? Voitko keskustella asiasta lääkärisi kanssa, kuitenkin tuo painon nousu saattaa taas vaikuttaa mielialaan niin paljon negatiivisesti? Mietin vain, että JOS johtuu tuosta lääkityksestä, niin voisiko sitä koittaa sitten vaihtaa johonkin toiseen merkkiin?
Itse syön kans samoja lääkkeitä ja huomaan herkkujen taas maistuvan, mutta voi johtua kyllä tästä raskaudestakin kun paino on noussut,että en varsinaisesti osaa sanoa johtuisko lääkkeestä..Mutta muuten minulle on tullut tarve syödä säännöllisesti ja paljon monipuolisemmin ja reilusti enemmän vihanneksia ja hedelmiä kuin ennen.