Sertralin Orion.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Moikka.
Hain tänään ko. lääkkeet ja huomenna pitäisi aloittaa puolikkaalla, eli 25mg annostuksella. Onko teillä ollut pahoja sivuvaikutuksia alottaessa, entäs jatkuvassa käytössä? Onko lääkkeestä ollut selkeää hyötyä? Minulle tämä on jo kolmas lääke, kun kaksi edellistä ei ole toiminut halutulla tavalla. Ja lääkitys on ahdistuneisuushäiriöön.

Joskus oon syönyt, en huomannut mitään sivuvaikutuksia
Ei toiminut mulla. Toivottavasti sulla osuu lääke nyt kohilleen.
Miä oon paniikkihäiriöön syönyt kaiken mahdollisen läpi :/

minulla on nyt neljättä viikkoa käytössä tuo, söin 25mg yhden viikon, sitten nostin 50milligrammaan päivässä. ei sivuvaikutuksia, mutta ahdistuneisuuteen ja masennukseen alkoi auttaa jo parin viikon päästä ja olo on tällä hetkellä loistava.

Mun pitäis kans tuo aloittaa. Ahdistus/paniikkioireisiin. Mistä sen tietää,sopiiko lääke?
Mä en oikein tiedä uskallanko noita aloittaa,kun jos saan jotain ikäviä sivuvaikutuksia,se vaan lisää mun paniikkia,koska mulla mm kuoleman/sairaudenpelkoa. Inhottaa ajatuskin jostain kurjista tuntemuksista.
Ja jollei niitä tuliskaan,mä varmaan ainakin saan kuviteltua niitä itselleni...:(

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Mun pitäis kans tuo aloittaa. Ahdistus/paniikkioireisiin. Mistä sen tietää,sopiiko lääke?
Mä en oikein tiedä uskallanko noita aloittaa,kun jos saan jotain ikäviä sivuvaikutuksia,se vaan lisää mun paniikkia,koska mulla mm kuoleman/sairaudenpelkoa. Inhottaa ajatuskin jostain kurjista tuntemuksista.
Ja jollei niitä tuliskaan,mä varmaan ainakin saan kuviteltua niitä itselleni...:(

Toi oli kuin mun kirjottama, mulla samoja pelkoja ja samat oireet mihin pitäisi syödä niitä :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:

Toi oli kuin mun kirjottama, mulla samoja pelkoja ja samat oireet mihin pitäisi syödä niitä :)

"Kiva" kuulla että löytyy muitakin saman ongelman omaavia:)
Ongelma tosin on vähemmän kiva:(

Yhteistyössä