Serlan nenäliinoja voi käyttää hiekkapaperina

Kylläpä on herkkänokkaista porukkaa.
Joku ei selvästikään ole julkisella sektorilla hommissa ja kärsinyt lievästä flunssasta ensin viikon verran ennen kuin koko flunssa on päässyt sen verran cortexiin asti että älyää ottaa edes jotain rainbown nenäliinoja töihin jottei tarvitse niistää niihin käsipyyhepapereihin. Tässä nyt selvästi valitetaan ihan siksi, ettei ole nähty talvisotaa.
 
"vieras"
Serla nenäliinat 80 kpl pakkauksessa, "paksu ja pehmeä". Mikä meni vikaan, Serla? Onko tarkoituksena saada puusepät ostamaan nenäliinoja, joita voi hätätapauksessa käyttää hiekkapaperina?
Ei, vaan ne yritti tehdä hiekkapaperia vaan ei sekään ihan onnistunut. Myyvät niitä nyt nenäliinoina. Tai kenties pakkasivat väärin. Jokatapauksessa Serlalla mättää. Samaa hiekkapaperia on vahingossa pakattu myös vessapaperiksi. Rautakaupassa varmaan ihmetellään kun on niin huonoa hiekkapaperia nykyään.
 
"popp"
Mikä vika Serlan papereissa on? Mä ostan nimenomaan niitä, sillä en halua hangata persettäni hiomapaperilla enkä sen puoleen tökätä sormiani läpi paskiksesta. Sama nenäliinojen suhteen. Laittakaan nyt herran tähden Bepanthenia nenän alle heti nuhan iskiessä, ei tule nokka niin araksi niin pian. Tai lakatkaa puristamasta ja hankaamasta neniänne niin kovakouraisesti.
 
[QUOTE="popp";27961522]Mikä vika Serlan papereissa on? Mä ostan nimenomaan niitä, sillä en halua hangata persettäni hiomapaperilla enkä sen puoleen tökätä sormiani läpi paskiksesta. Sama nenäliinojen suhteen. Laittakaan nyt herran tähden Bepanthenia nenän alle heti nuhan iskiessä, ei tule nokka niin araksi niin pian. Tai lakatkaa puristamasta ja hankaamasta neniänne niin kovakouraisesti.[/QUOTE]



Minä ainakin laitoin ja selvisin lievällä ihon kuivahtamisella niistä käsipyyhepapereista.
 
"vieras"
oho. Mulla on noita, mutten ole huomannut kovuutta. Tosin nyt kun ajattelee, ei ne järin pehmeitäkään ole. Nessut ovat kyllä hyviä. Aloe vera -liinoja en uskalla ajatellakaan, en kaipaa mitään hajusteita nenäliinoihin.
 

Yhteistyössä