Sepänmäki, Malmi, kannattaako muuttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Millainen alue on Sepänmäki Malmilla, kannattaako muuttaa? Tietääkö joku?

Malmi itsessäänhän on aika epäviihtyisää aluetta, varsinkin aseman läheltä, mutta mites tuo Sepänmäki?

En tiiä missä on sepänmäki, mutta jos se on osa malmia niin en suosittele. Itse asutaan pukinmäessä vielä toistaseks ja voi luoja kuinka mä inhoan tätä paikkaa. En usko ett tällä seudulla on kauheesti kivoja asuinalueita.

[QUOTE="nipsu";23054601]Mä tykkään! Ihan on rauhallista seutua.[/QUOTE]

Asutko itse Sepänmäessä? Millaista väkeä siellä asuu? Eksyykö aseman juopot koskaan sinne?

En asu Sepänmäessä, vaan aseman lähettyvillä. Kyllä tääl jos jonkinlaista asukkia on, mut ei mun oo tarvinnu kertaakaan pelätä. Ja liikun myös öiseen aikaan.

Sä kysyit Sepänmäestä.. ite kun ollaan asuttu täällä äidin ja siskon kanssa jo yli 10 vuotta niin voin kyllä sanoa,että on mukava paikka asua(tosin me ollaan onneksemme saatu hyvät naapurit koko talosta),mutta eihän siitä mitään tule jos aina ihmisten perusteella päättää minne muuttaa.
Tossa on kaunis,iso peltokin jonne viedä koira lenkille tyyliin takapihalle:)
niin ja ei tänne nyt yleensä mitään asemajuoppoja kyllä eksy

Sepänmäki on todella rauhallinen pieni lapsiperhealue lähellä luontoa, ei uskoisi että on edes Helsingissä. Bussit kulkee hyvin ja 2km päässä Malmilla on hyvin palveluita.

Yhteistyössä