seota alle 30 vuotiaana??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mulla on kauhea stressi ja paine kodin ja työn yhteen sovittamisesta.
Nyt ei ole kysymys siitä että haluaisin olla molemmissa super tehokas, vaan että jaksaisin tätä arkea ja elämää.
Lisä paineita tuo pojan terapia käynnit ja se että olen töissä avustajana(siis ainut ja elintärkeä työn tekijä, paitsi siten jos mulle saadaan sijainen)
Tänään jouduin tekemään niin kun en ikinä olisi uskonut tekeväni; vei kipeän lapsen kanssani töihin!!!!
En tarvii yhtään haukkuja ...Enkä muutakaan paskaa.
Fyysinen pahaolo ja raivo myllää mun sisällä.OLen epätoivoinen.
Voinko mennä lääkäriin ja katkaista tämän hulluuden sairaslomalla? Sanoa että sekoan, kun siltä musta tuntuu.
VOIKO KOLMEKYMPPINEN SEOTA ARKEEN?
Lapsista tämä ei johdu eikä perheestä muutenkaan. Voimat ja aika loppuu.

nyt lääkäriin ja vihellät pelin poikki! Ei seuraa kenellekään mitään hyvää, jos väkisin yrität jaksaa tuota rumbaa.
Voimia sinulle ja ilman muuta teet nyt päätöksen sinun ja perheesi hyvinvoinnin parhaaksi!

Alkuperäinen kirjoittaja petomamma:
Saikkua ja masennuslääkkeet jos siltä tuntuu. Loppuun voi palaa hyvinki tuollaisessa tilanteessa. VOimia :flower: :flower:

Ei mulla masennusta ole, AHDISTUSTA ja paniikkia...

Enkä kuvittelekaan etteikö mua voisi joku korvata/tuurata, mutta onko se luovuttamista. Pakko töitä on kuitenkin tehdä, että tässä maassa pärjää.

Ota itsellesi lomaa. Huomaat varmasti että elämäsi ei pitäisi olla tällaista. Muutos lähtee sinusta ja kun tiedät asioiden olevan huonosti niin voit niitä alkaa pikku hiljaa parantamaankin. Yritä vaikka aikatauluttaa päiväsi ja miettiä mistä saisit kiskaistua itselle vähän omaa aikaa ja aikaa rauhoittua. Vartti silloin tällöin piristää kummasti. :hug:

Eihän tuossa touhussa ole päätä eikä häntää, loppuunhan siinä palaa, jos arki todella on tuollaista. Ei kukaan jaksa tuollaista kovin pitkään.
Kokeileppas pistää lasi täyteen vettä, sen jälkeen laitat sinne etusormen ja otat pois. Jos veteen jää reikä olet korvaamaton. Otathan em. huumorilla :p
Hellitä hieman ja huomaat että asiat järjestyy siellä töissäkin vaikka et olekaan aina paikalla.

Yhteistyössä