selviytymispakkaus täysi-ikäiselle, ideoita? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja g
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tää on tosi ihana idea!! <3 Kukaan ei mulle tehny mitään tommosta :( Mutta aivan ihana idea, miten ois sukkahousut?? :D En tiedä, hiusgeeliä, liukuvoidetta :D jotain hauskaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja g:
ajattelin koota 18v täyttävälle selviytymispakkauksen. mitähän siihen laittas, onko ideoita? miehen alku siis kyseessä. on huumorityyppi!

Heh, mie luin nopeasti että Selviytymispakkaus täysi-ikäiselle idiootille :D

Alkuperäinen kirjoittaja jastu harmaana:
"kapakkakäyttäytymiseen ohjeet" Mistä tollasen saa?? Linkkiä? :)

http://www.mankeli.com/huumoritekstit/39/

muutakin hauskaa löytyy tuolta, jos jollain on polttareiden suunnittelu niin siihen loistavia juttuja oli myös. :)

No minä sain tälläisen sinkkunaisen selviytymispakkauksen.. ja siinä oli; vessapaperia,kondomeja,tamponeja,vihko,kynä,tiepalvelun numero, läheisen autokorjaamon käyntikortti, ruuvimeisseli,ilmastointiteippiä, pomon valokuva :D, 10euroa, vesipullo,salmiakkia ja jotain muutakin,en vain muista. Nämä oli pakattu pienestä rasymatosta tehtyyn salkkuun, josta sai tehtyä makuualustan :DD vaikka rannalle.. ihanan humoristinen.

Alkuperäinen kirjoittaja ei enää sinkku:
No minä sain tälläisen sinkkunaisen selviytymispakkauksen.. ja siinä oli; vessapaperia,kondomeja,tamponeja,vihko,kynä,tiepalvelun numero, läheisen autokorjaamon käyntikortti, ruuvimeisseli,ilmastointiteippiä, pomon valokuva :D, 10euroa, vesipullo,salmiakkia ja jotain muutakin,en vain muista. Nämä oli pakattu pienestä rasymatosta tehtyyn salkkuun, josta sai tehtyä makuualustan :DD vaikka rannalle.. ihanan humoristinen.

ja sytkäri sekä uudet sytytystulpat.

Yhteistyössä