Selviytyminen raiskauksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uhri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uhri

Vieras
Siitä on aikaa nyt viisi vuotta, kun exäni raiskasi minut. En kertonut kenellekään koska AVOMIES oli HUMALASSA ja tapahtuma hävetti minua. En ole kertonut kuin nykyiselle aviomiehelleni, joka ei väkivalloin koskisi minua ikinä.
SE oli tapahtuma joka vaikutti minuun NAISENA (olin tuolloin 18vuotta). Sen jälkeen elämässä on tapahtunut paljon, tapasin nykyisen mieheni, naimisiin, lapsia, opiskelu, uusi paikkakunta..
ei sitä joka päivä ajattele mutta tapaani olla ja ajatella se on vaikuttanut. Vaikea asia kaikinpuolin.
En keksi miten saisin itseni arvostamaan itseäni enemmän ja rakastamaan itseäni, en osaa sanoin kuvailla mitä välillä tunnen. Välillä sisältäni kumpuaa sellaista raivoa ja vihaa, että miehenikin pelästyy.

Miten olette muut selvinneet, jos teidät on raiskattu..?

Minua ei varsinaisesti ole raiskattu, mutta vastaavia todella huonoja kokemuksia (seksuaalisia) (joista en välitä sen enempää puhua), ja tämä on vaikuttanut suuresti.
Olen puhunut asiasta mieheni kanssa, kuten myös muutamien muiden, mutta se on silti vaikeata. Seksi on vaikeata, läheisyys... vaikea kuvailla.

Siitä huolimatta, elämma kaunista ja ihanaa arkea kahden kulta lapset ja rakastavan miehen kanssa... että eiköhän se siitä :)

Yhteistyössä