I
isosisko
Vieras
Siitä on aikaa nyt 2 vuotta. Tänään puin päälleni hänen vaatteensa, jotka otin siskon asunnon raivaamisen ja siivoamisen yhteydessä talteen. Hymyilin kun katselin itseäni peilistä, hetken aikaa "näin" siinä systerin edessäni. Meni vuosi, ennenkuin pystyin edes vilkaisemaan noihin vaatteisiin tai muihin siskon tavaroihin parahtamatta itkuun.
Nyt pystyn. Kyyneleet nousi vieläkin silmiin, mutta silti saatoin jo hymyilläkkin. Ymmärrän myös monia asioita nyt paremmin, syitä, seurauksia ja kaikkea muuta. En ole enää aina vain hysteerinen kun siskosta tulee puhe. Iloitsen aina kun hän käy unissani, unien jälkeen on ihan hyvä mieli.
Joskus luulin etten selviä siitä kuolemasta ikinä, mutta selvisin. Hyvä minä
Ja terkkuja sisko sinne pilvien päälle, ostit upean paidan silloin Lontoosta, mä näytän hyvältä siinä huomisiltana 
Nyt pystyn. Kyyneleet nousi vieläkin silmiin, mutta silti saatoin jo hymyilläkkin. Ymmärrän myös monia asioita nyt paremmin, syitä, seurauksia ja kaikkea muuta. En ole enää aina vain hysteerinen kun siskosta tulee puhe. Iloitsen aina kun hän käy unissani, unien jälkeen on ihan hyvä mieli.
Joskus luulin etten selviä siitä kuolemasta ikinä, mutta selvisin. Hyvä minä