Selvisin sitten hengissä...

Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Meinaatko jatkaa vielä opiskelua, vai menetkö töihin?

duunipaikka ois tiedossa jossa alotan maanantaina. Mutta jos pääsen AMK:aan niin jatkan kyl sitten (pääsin terveydenhoitaja ja sosionomi alan pääsykokeisiin). Saa nähdä miten tuuli kuljettaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:
(pääsin terveydenhoitaja ja sosionomi alan pääsykokeisiin). Saa nähdä miten tuuli kuljettaa :)

Onnea!

Jos tulet valituksi molempiin opiskelemaan, kumman valitset?

Varmaankin terveydenhoidon...ehkä...en ole ollenkaan varma. Se mulla oli ykkösvaihtoehtona ja sosionomi vasta neljäntenä, vaikka molemmat kyllä kiinnostaa. Ainakin tulevaisuudessa haluisin työn jossa voin olla vammaisten ihmisten parissa. Tai vanhusten. Tai lasten tai...en mä tiiä :D

Alkuperäinen kirjoittaja miepä:
Jännä ajatella, että joku vasta aloittaa opiskelun. Itsellä on valmistumisesta aikaa 17v eli myös 17v olen ollut jo työelämässä.

Hui, kauan oot jo ehtinyt olemaankin :) Mutta kyllä sitä ihminen saa kauan töitä pakertaakin ennen kuin eläkkeellekin pääsee :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Mahtavaa. :D Luin sen eilisen ketjun, ja kylläpä tuli hyvä mieli kun nyt kerroit että kaikki meni hyvin. :flower: :)

Mua jännitti ihan mielettömästi mutta jotenkin se pelko siellä lavalla unohtui kun näki omat vanhemmat ja omat lapset. Nopeesti oli kaikki kuitenkin ohi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Onnea!
Mitäs teitin neidille kuuluu? (sille liika nahkaiselle)
Ootko ollu hukassa koko palstalta vai oonko mä vaan sokeutunu?

Mitäs sille :D
En oo ehtinyt/jaksanut hetkeen olla MUTTA nyt aion ottaa vahingon takas ihan vaan muiden kiusaksi :p

Yhteistyössä