valmistujaisjuhlista ja sain hyvän tokarin
Ja huomasin että mulle on tullut kaksi kutsu kirjettä AMK:n pääsykokeisiin
Oon niin happy :heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:Onnittelut!! :flower:
Mikäs susta tuli?
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:Meinaatko jatkaa vielä opiskelua, vai menetkö töihin?
Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:(pääsin terveydenhoitaja ja sosionomi alan pääsykokeisiin). Saa nähdä miten tuuli kuljettaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:(pääsin terveydenhoitaja ja sosionomi alan pääsykokeisiin). Saa nähdä miten tuuli kuljettaa![]()
Onnea!
Jos tulet valituksi molempiin opiskelemaan, kumman valitset?
Alkuperäinen kirjoittaja miepä:Jännä ajatella, että joku vasta aloittaa opiskelun. Itsellä on valmistumisesta aikaa 17v eli myös 17v olen ollut jo työelämässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Mahtavaa.Luin sen eilisen ketjun, ja kylläpä tuli hyvä mieli kun nyt kerroit että kaikki meni hyvin. :flower:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Onnea :flower: kera.Mahtavaa kun on motivaatiota vielä jatkaakkin opiskelua.Sopiiko kysyä ikääsi ?
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:onnea.minä valmistuin jouluna ja siitä asti olen ollut vaikeasti vammaisten lasten parissa töissä ja tykkään ihan mielettömän paljon
Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:Onnea!
Mitäs teitin neidille kuuluu? (sille liika nahkaiselle)
Ootko ollu hukassa koko palstalta vai oonko mä vaan sokeutunu?