selventäkää mulle tota miehen käytöstä, mä en vaan ymmärrä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mami"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mami"

Vieras
siis syyttelee mua koko ajan jostain, siitä etten oo siivonnu tarpeeks, en tienaa tarpeeks, mä muka päätän kaikesta (EN TOSIAAN!!)

tää meuhkaaminen on alkanu ihan yhtäkkiä, ja tuntuu ettei sen jutuissa oo päätä eikä häntää.. molemmat käydään töissä, molemmat maksetaan laskuja, molemmat siivoaa, eikä meillä tosiaan oo sikaista, vaan siis normaalia lapsperheen elämää...

äijää ei paljoa muutenkaa enää kotona näy, työpäivien jälkeen keksii aina jotain että mitä pitää värkätä, häipyy johonki varastoon touhaamaan, lähtee kylille tai sit lähtee hakemaan jotain työjuttuja työkaveriltaan, sit ku tulee kotiin menee istumaan koneelle ja sieltä nukkumaan...

eli ei meidän seura kiinnosta...

mistä tää tämmönen voi johtua, oon koittanu ottaa puheeks mutta suuttuu vaan!

Niin ikävältä kliseeltä kuin kuulostaakin, sanon: hyökkäys on paras puolustus. Ihminen, jolla ei ole puhtaat jauhot pussissa, käyttäytyy usein hyökkäävästi peittääkseen sen mitä ei halua julki. Mutta voihan käytös johtua muustakin, vaikka työstressistä, josta ei halua puhua.

selkeesti yrittää kaivaa riitaa joka asiasta, minäkin veikkaan, että sillä on sutinaa jonkun mimmin kaa. huolehtiiko enemmän omasta ulkonäöstään? vahtiiko puhelinta? s-postia?

Kun olin miettinyt eroa jo pitkään, päätöksen olin tehnyt siitä ja mietin vain sitä kuinka otan asian puheeksi, toimin juuri samalla tavalla kuin miehesi nyt. Kotona ahdisti, tekemistä piti olla ja ajatukset erosta yritin pitää pois mielestä, koska se ahdisti kuitenkin.

Ja kyllä se toinen nainenkin voi olla mahdollinen tai ainakin tunteita jotain toista kohtaan.

ok, no tota just en halunnu kuulla...

kun mies ollut muutama viikko sit työreissulla ja sen jälkeen on muuttunut...
en vaan halua uskoa että on voinut olla niin sikamainen..

on sellanen tosi ahdistuneen oloinen, tuntuu että johonkin se pitää purkaa ja koittaa syyllistää mua siitä miten huono mä olen

Toihan on ihan klassinen juttu. Mies pettää, sitten kotona alkaa etsiä riitaa kaikesta, että saa omantuntoa kevennettyä sillä, että oma muija on niin ärsyttävä ja huono ja pettäminen oli oikeasti ihan ymmärrettävää ja johtuikin vaimosta.

[QUOTE="mami";23623467]ok, no tota just en halunnu kuulla...

kun mies ollut muutama viikko sit työreissulla ja sen jälkeen on muuttunut...
en vaan halua uskoa että on voinut olla niin sikamainen..

on sellanen tosi ahdistuneen oloinen, tuntuu että johonkin se pitää purkaa ja koittaa syyllistää mua siitä miten huono mä olen[/QUOTE]

Mitäs jos keskustelisit miehes kanssa kaksistaan, et mitä sillä reissulla oikein tapahtu? Ja yritä saada syy sen käytökselle, miksi on ollu reissun jälkeen kuin toinen mies.

Toihan on ihan klassinen juttu. Mies pettää, sitten kotona alkaa etsiä riitaa kaikesta, että saa omantuntoa kevennettyä sillä, että oma muija on niin ärsyttävä ja huono ja pettäminen oli oikeasti ihan ymmärrettävää ja johtuikin vaimosta.

Ja toisinkin päin, minä olen käyttäytynyt aikalailla noin, olin ärtyisä ja hain riitaa, koska sillä sai pidettyä toisen kauempana.

me ollaan puhuttu siitä työreissusta, on kuulemma huono omatunto kun joku on häntä yrittänyt iskeä, mitään ei oo kuulemma tapahtunut!
seksi on kyllä tarkemmin aateltuna muuttunut tuon reissun jälkeen, mies ei oo enää yhtä innokas!!

ja mies kieltää kaiken, mulla kuulemma päässä vikaa ja oon ahdistava kun kyselen

[QUOTE="pii";23623463]selkeesti yrittää kaivaa riitaa joka asiasta, minäkin veikkaan, että sillä on sutinaa jonkun mimmin kaa. huolehtiiko enemmän omasta ulkonäöstään? vahtiiko puhelinta? s-postia?[/QUOTE]

en tiiä puhelimesta, sillä on oma ja työpuhelin, en mä niitä kyttää, sillä on molemmat usein mukana töissä.

[QUOTE="mami";23623506]me ollaan puhuttu siitä työreissusta, on kuulemma huono omatunto kun joku on häntä yrittänyt iskeä, mitään ei oo kuulemma tapahtunut!
seksi on kyllä tarkemmin aateltuna muuttunut tuon reissun jälkeen, mies ei oo enää yhtä innokas!!

ja mies kieltää kaiken, mulla kuulemma päässä vikaa ja oon ahdistava kun kyselen[/QUOTE]

Asiahan on sitten päivänselvä. Mies on pettänyt sinua, yrittää vain laittaa sen toisen naisen syyksi. Hän on ihastunut tähän naiseen ja hakee käytöksellään perheeseensä etäisyyttä. Kiukuttelullaan saa hyvän tekosyyn ja oikeutuksen toiminnalleen.

Kannattaa tsekata miehen puhelutiedot, niin voit saada toduuden selville. Ei hän sinulle kaikkea ole kertonut. Älä ole liian sinisilmäinen.

Eihän sellaisesta voi olla huono omatunto, jos joku yrittää iskeä... Ellei ole melkein siinä onnistunut, tai että jotain on jopa tapahtunut. Eikös normaali ihminen kerro iskuyrityksistä mielissään, kun ajattelee, että on vielä vientiä. Outoa on tuntea semmoisesta syyllisyyttä.

annas kun arvaan. Sille tarjoutui työreissulla tilaisuus maistaa kiellettyä hedelmää, mutta kroppa petti eikä ottanut eteen. Nyt sitä potuttaa ja hävettää samaan aikaan.

Ei vaan vakavissaan, myös joku epäonnistumisen tunne voi saada aikaan tuollaista käytöstä. On vaikkapa ikäkriisi päällä ja tuntee että ei ole saavuttanut kaikkea sitämitä haluasi, kuvittelee että muilla on enemmän kaikkea ja niillä on mutenkin kivempaa. Saattaa myös olla huolta omasta terveydestä ja siitä että jossain vaiheessa ikä alkaa painaa eikä kroppa kestä sitä mitä ennen.

sitä minäki sille sanoin että eihän siinä oo salattavaa jos joku on yrittänyt iskeä, minä kerron näistä aina silloin kun käyn baarissa (2-3x vuodessa)

mies on aina ollut kova ottamaan kaljaa ja viinaa reissuillaan, ja tuon työreissun jälkeisellä toisella reissulla oli vesiselvänä, koko viikon! sekin oli minusta todella outoa, mutta hän sanoi vain että ei halua että mä epäilisin mitään

Ap sillä on toinen nainen. Tämä ihan totta totuus. Ota puheeksi,ja seuraa miten käyttäytyy kännykän kanssa. Myöskin onko hän hermostunut ja levoton.

no siis sellanen nimenomaan levoton on kokoajan, ei pysty rauhoittua mihinkään, pitää olla kokoajan jotain värkkäämistä, on tosin muutenkin vähän tuollainen rauhaton sielu ollut aina mutta nyt on vaikuttanut sellaiselta tuskaiselta

joo eihän se voi olla mitään muuta ku toinen. :headwall: vakiovastaus taas kerran..

jos sillä on stressiä, tarvii omaa aikaa, näkee asiat eritavalla ku sinä (jos sen mielestä kaikki noi on totta) tai ehkä se on kyllästynyt sen elämään tai suhun..

Yhteistyössä