Sellon Elixia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jepsu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jepsu"

Vieras
Niille jotka Elixiassa käyvät, kysyn ihan mielenkiinnosta mitkä ovat lemppari ryhmäliikuntatunteja? Onko Power-tunti samanlaista kuin BodyPump?
Muuta kokemusta Elixiasta? Uskaltaako/voiko lapsiparkkiin jättää esim. 30min-60min ajaksi 7-8kk vanhan lapsen?
En ymmärrä tota hinnastoa, osaako joku selventää.. mitä tarkoittaa perusjäsenyys ja päiväjäsenyys ja kuukausijäsenyys? Mitä eroa? Onko toi siis 75e/kk jos sitoutuu vuodeksi?

En enää tiedä noista hinnoista, jote niitä en kommentoi. Mutta aikanaan, kun käytin sitä lapsiparkkia, niin pieniä otettiin sinne hyvin rajoitetusti eli vain muutamana tuntina viikossa ja silloinkin vain pari kerrallaan. Ja siellä ei vaihdeta vaippoja tai muutenkaan varsinaisesti hoideta lapsia, hoitajilla ei ollut mitään koulutusta ja olivat tosi nuoria tyttöjä eli ei sitä kokemustakaan. Kerran tulivat hakemaan kesken tunnin pois kun yksivuotias alkoi itkeä. Sen jälkeen en sitten enää sinne vienytkään.

Voihan olla että siellä on meno muuttunut ja on enemmän asiantuntemusta pienten lasten hoidostakin.

heh, mulla taas päinvastaiset kokemukset. Lapsiparkissa oli kerralla todella monta vauvaa sittereissä, hoitajia vain kaksi, lisäksi isommat lapset. Hoitajilla ei ollut mitään kokemusta lapsista, lähinnä juorusivat keskenenään. Rauhalliseen aikaan, ja jos hoitajat ovat ammattitaitoisia niin veisin, mutta en siinä 16-19 välissä.

heh, mulla taas päinvastaiset kokemukset. Lapsiparkissa oli kerralla todella monta vauvaa sittereissä, hoitajia vain kaksi, lisäksi isommat lapset. Hoitajilla ei ollut mitään kokemusta lapsista, lähinnä juorusivat keskenenään. Rauhalliseen aikaan, ja jos hoitajat ovat ammattitaitoisia niin veisin, mutta en siinä 16-19 välissä.

No ei se meno sitten ainakaan parempaan suuntaan ole mennyt...
Lapsia ei siis varsinaisesti hoideta mitenkään edelleenkään eikä hoitajilla ole kokemusta.

Juu netissä lukee että "Voit tuoda lapsesi lapsiparkkiimme koulutettujen hoitajien hoitoon" joten voi olla että meno on muuttunut tai sitten nämä ns. koulutetut hoitajat eivät olekaan niin päteviä lasten kanssa. Voihan sitä kokeilla, oma lapsi on kuitenkin suht tyytyväinen ja "helppo" tapaus.
Onko ne sitten paljon täynnä juuri päivisin? Että tulee jumppaamaan ja sitten joutuukin lähtemään takaisin kotiin kun lapsiparkki olikin täynnä..

[QUOTE="jepsu";22084570]Onko ne sitten paljon täynnä juuri päivisin? Että tulee jumppaamaan ja sitten joutuukin lähtemään takaisin kotiin kun lapsiparkki olikin täynnä..[/QUOTE]

Silloin kai sille suurin tarve on, erityisesti pienten lasten kanssa, kun äidit ovat yleensä kuitenkin kotona ja iltaisin lapselle on muu hoitaja. Itse jouduin pari kertaa jättämään väliin jumpan, kun ei mahtunut hoitoon ja sitten tosiaan kerran kesken. Itse ainakin sain tarpeekseni tuolloin koko puuhasta ja irtisanoin jäsenyyden.

Yhteistyössä